Muziek / Muziekgames / Super Tip-Topper
zoeken in:
0
geplaatst: 25 maart 2013, 21:57 uur
Ik heb al één tip (namelijk die van jassn van de vorige keer
). Ik ben zelf wel in voor een exotisch, obscuur, opzwepend maar toch aangenaam albumpje/ep'tje. Verras me vooral, maar denk aan je gemiddelde.
). Ik ben zelf wel in voor een exotisch, obscuur, opzwepend maar toch aangenaam albumpje/ep'tje. Verras me vooral, maar denk aan je gemiddelde.
0
geplaatst: 25 maart 2013, 22:00 uur
Wat betreft mijn tips, mag Snoeperd, als hij dat wil, zijn oude tip laten staan, dan beoordeel ik die alsnog. Als hij hem wil veranderen, mag dat natuurlijk ook. 

0
geplaatst: 25 maart 2013, 22:55 uur
Zullen we een week zeggen (volgende week maandag om middernacht bijvoorbeeld), of is dat te weinig tijd?
Is er ook iemand die de organisatie op zich wil nemen?
Is er ook iemand die de organisatie op zich wil nemen?
0
geplaatst: 26 maart 2013, 18:14 uur
Voor mij mag iedereen wel een uitdagende tip zoeken, al moet het niet natuurlijk.
0
geplaatst: 26 maart 2013, 20:11 uur
Wellicht een dagje extra, volgende week maandag is het nog pasen, en dan moet deze jongen natuurlijk paaseieren gaan zoeken, wat doe je anders op zo'n dag. Geen tips uitzoeken in ieder geval.
Verder zou ik Masimo als winnaar willen aanwijzen van de vorige editie (de hoogste score van degenen die ook zelf hun best hebben gedaan om te beoordelen), en daarmee ook een mooie kandidaat om deze editie te leiden
3,73* - 14,9 / 04 / 04 - Masimo
3,53* - 10,6 / 03 / 05 - AOVV
3,49* - 24,4 / 07 / 01 - inquestos
3,47* - 10,4 / 03 / 05 - Ward
Verder zou ik Masimo als winnaar willen aanwijzen van de vorige editie (de hoogste score van degenen die ook zelf hun best hebben gedaan om te beoordelen), en daarmee ook een mooie kandidaat om deze editie te leiden

3,73* - 14,9 / 04 / 04 - Masimo
3,53* - 10,6 / 03 / 05 - AOVV
3,49* - 24,4 / 07 / 01 - inquestos
3,47* - 10,4 / 03 / 05 - Ward
0
geplaatst: 26 maart 2013, 21:34 uur
Hee, ik meen te herinneren dat ik een hele lange recensie heb geschreven voor Dr. John en Comus. Alleen staan ze niet hier (en ook niet op de albumpagina). Dat was een keer diep in de nacht dus misschien dat ik ze toen vergeten ben te plaatsen. En Wipers - Youth of America ken ik ook al meer dan goed genoeg om een recensie te schrijven. Ik ga er na het voetbal wel even voor zitten, want ik zal er alles aan doen om de winnaar te worden van de vorige editie 

0
geplaatst: 27 maart 2013, 00:18 uur
Comets on Fire kan je geen slechte beoordeling geven, Teun. Dus zet die overwinning maar uit je hoofd! 
-edit: oh, darn, ik zie nu welk gemiddelde ik moet verslaan ...
Je mag natuurlijk wel de grote prijs voor de winnaar van me overnemen, als je dat wilt..
Neh, ik zou het best willen doen, hoor. Ik waarschuw wel voor slordigheden, maar die zijn vast en zeker charmant. Voor bonuspunten, dan maar.

-edit: oh, darn, ik zie nu welk gemiddelde ik moet verslaan ...
Je mag natuurlijk wel de grote prijs voor de winnaar van me overnemen, als je dat wilt..

Neh, ik zou het best willen doen, hoor. Ik waarschuw wel voor slordigheden, maar die zijn vast en zeker charmant. Voor bonuspunten, dan maar.
0
geplaatst: 27 maart 2013, 00:49 uur
Ah super 
En de deadline is dus gesteld op volgende week dinsdag middernacht?

En de deadline is dus gesteld op volgende week dinsdag middernacht?
0
geplaatst: 27 maart 2013, 18:02 uur
Ik doe in dat geval niet mee omdat ik dan dan geen goede tips kan vinden, in elk geval. Maar jullie mogen het doen, hoor, ik vind het geen ramp - heb toch nog zat om te luisteren
Maar dan moeten we wel even duidelijk zijn over wat we nu gaan doen. Met albums doe ik wel gewoon mee.
Maar dan moeten we wel even duidelijk zijn over wat we nu gaan doen. Met albums doe ik wel gewoon mee.
0
geplaatst: 27 maart 2013, 18:06 uur
Nu albums, volgende editie EP's?
De tips stromen trouwens al binnen, pfew!
De tips stromen trouwens al binnen, pfew!

0
geplaatst: 27 maart 2013, 18:07 uur
Is goed. Dan moet je dat inderdaad vanaf het begin helder hebben, inderdaad 
Ik ga nu even zoeken. Muahahahaha.
Omygodomygod, dit wordt zóó gezellig.

Ik ga nu even zoeken. Muahahahaha.
Omygodomygod, dit wordt zóó gezellig.
0
geplaatst: 27 maart 2013, 18:16 uur
Het is duidelijk wie hier de organisator is 
Ben al druk bezig met tips bij elkaar te sprokkelen.

Ben al druk bezig met tips bij elkaar te sprokkelen.
0
geplaatst: 27 maart 2013, 18:37 uur
Ik heb ze al bij elkaar gezocht
Ik maak het drie mensen vermoedelijk makkelijk, bij alle andere is het afwachten 
Ik maak het drie mensen vermoedelijk makkelijk, bij alle andere is het afwachten 
0
geplaatst: 28 maart 2013, 17:25 uur
Ik heb al mijn tips naar Masimo verstuurd. Mochten mensen staan te trappelen om te beginnen mag je me PM'en.
0
geplaatst: 28 maart 2013, 17:28 uur
Ik moet nog beginnen. Het is vreselijk druk op het werk en 's avonds heb ik eigenlijk alleen even tijd voor het bijwerken van m'n eigen liedjestopic. Nu 4 dagen vrij dus dan zal ik vast wel tijd hebben om wat tips bij elkaar te sprokkelen.
0
geplaatst: 28 maart 2013, 17:34 uur
Ach de deadline is toch ook dinsdag, dus je hebt nog genoeg tijd.
0
geplaatst: 29 maart 2013, 11:36 uur
En ik ben alweer klaar, dat is het voordeel van een enorme hoeveelheid aan stemmen in de meest uiteenlopende genres. Totale lijst is naar Masimo verzonden en verder heeft iedereen ook een pm met zijn persoonlijke tip ontvangen. Mocht ik je iets getipt hebben dat je onverhoopt al kent (maar dus nog niet op gestemd heb), reageer dan even op de pm die ik je gestuurd heb, dan zoek ik iets nieuws uit.
0
geplaatst: 29 maart 2013, 11:47 uur
Ik ga mijn tips ook gewoon opsturen naar de losse mensen. Jullie kunnen me wat. Ik ben benieuwd wat ik terug ga krijgen 

0
geplaatst: 29 maart 2013, 17:33 uur
Wat een mazzel, zowel van Ward, niels als jassn een tip die ik van mezelf al heel lang eens moest beluisteren; binnenkort maar eens daadwerkelijk doen. Die van Graf staat nu op; op het eerste gehoor al lekker bevreemdend.
0
geplaatst: 29 maart 2013, 21:25 uur
Zo, toch nog voor het paasweekend wat tijd weten te vinden voor tips; ik had er nog bijna 2 christelijke tips ingegooid die de nodige zieltjes hadden kunnen redden, maar jullie moeten het toch met betamelijk goddeloze albums doen. Laat me weten wanneer je je tip al kent. Zo ja, dan ga ik je alsnog proberen te bekeren. 

0
geplaatst: 1 april 2013, 12:31 uur
Sorry dat 't zo lang duurt, maar mijn tips komen hopelijk vandaag en anders morgen.
* denotes required fields.