MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Super Tip-Topper

zoeken in:
DjFrankie (moderator)
De mijne komen vanaf morgen krijg dadelijk bezoek

Al mijn tips zijn verstuurd zowel naar de deelnemers als naar L_T_B_ Have fun!

Ik ben klaar met het zoeken van tips en ik ga ze nu versturen!

Lukk0
Ik heb al mijn tips naar L_T_B verstuurd. Degenen die moeite hebben met het vinden van het door mij getipte album kunnen me altijd even pm'en, dan zal ik je van een linkje voorzien. Alvast veel plezier met de zeer zorgvuldig uitgezochte tips .

De tips stromen binnen terwijl ik zelf nog moet beginnen. Eens kijken of ik daar vanavond een beginnetje mee kan maken.

Zo, alle tipjes zijn verstuurd. Nu maar beetje beginnen met beluisteren wat er zoal mijn kant op is gekomen tot nu toe.

Ik heb ook al mijn tips verstuurd, zowel naar L_T_B, als naar alle deelnemers. Zelf al vier tips ontvangen, dus kan al een beginnetje maken.

Ik heb inmiddels ook voor iedereen iets kunnen vinden. De nadruk ligt op hip-hop (9 tips), maar ik heb geprobeerd om rekening te houden met het stemgedrag van users.
Sowieso heb ik het luistergedrag van enkelen meer kleur gegeven!

Ik ga zo aan de slag met het versturen. Hopelijk valt het enigszins in de smaak.

Ik heb ook alles verstuurd. Vrij soul/funk georiënteerde tips. Maar wie weet bevalt het juist!

Nog niet alles verstuurd, ben eerst op zoek naar linkjes terug.
Wel al zeer mooie tips ontvangen.

Bijna alles verstuurd, enkel voor The Scientist en herman nog, maar die albums zal ik zelf moeten uploaden denk ik.

Al van 13 tippers al een (totaal)lijst mogen ontvangen (mijzelf niet meegerekend). De overige 6 zal ik een PM sturen.

Graag even wachten met het beoordelen van de tips in dit topic todat de totaal is gepost! Bvd.

Ik heb mijn tips net naar Paul gestuurd. Zal morgen iedereen wel even een berichtje sturen met een kleine toelichting. Ik ben zelf erg blij met de tips die ik tot nu toe mocht ontvangen.

Ik ook.
Voor degene die nog niks ontvangen hebben, komt er aan!!
Ook hier een kleine toelichting.

Ik ben het tweede album al aan het luisteren, en vermaak me prima.

L_T_B schreef:
Al van 13 tippers al een (totaal)lijst mogen ontvangen (mijzelf niet meegerekend). De overige 6 zal ik een PM sturen.

Bedankt voor alle snelle reacties. Er zijn nu nog maar twee tippers die hun lijst nog moeten insturen.

Alles verstuurd, en op dit moment heerlijk aan het relaxen op de tip van kemm.

The Scientist en Lukas hebben me hetzelfde album getipt. Is dat een probleem?

Helaas, je bent uitgesloten van verdere deelname nu.

DjFrankie (moderator)
Lukas krijgt nog een nieuwe van mij.

Mijn tips verstuurd. Hopelijk kan iedereen ze vinden.

Ben benieuwd naar de resterende tips.

Ik heb alle tips verstuurd en ik moet er zelf nog 5 krijgen.

Ik moet nog drie tips krijgen. Heb zelf al zes albums beluisterd en alvast een bericht achtergelaten. Uiteraard nog geen beoordeling, want daarvoor moet ik de albums nog wat vaker beluisteren. Bij sommige volstaan vaak al twee luisterbeurten omdat ik de muziek zelf al aardig ken (als voorbeeld: Explosions in the Sky), maar bij de meeste albums wil ik het toch minimaal een keer of vier horen voor ik een cijfer ga geven. Verder wil ik jullie prijzen voor de originaliteit, ik krijg zeer diverse tips binnen en tot nu toe smaakt alles naar meer!

Je hebt al zes albums beluisterd???

Mag je de tips nu al beoordelen of pas over 2 maanden?

Arrie heeft een andere tip gekregen, kende het album al.
Ben ook al aan het 4e album.

Arrie schreef:
Je hebt al zes albums beluisterd???

Ik ben bezig met het zevende.

Don Cappuccino schreef:
Mag je de tips nu al beoordelen of pas over 2 maanden?

Je moet nog even wachten tot L_T_B hier de lijsten heeft geplaatst. Maar dan mag je volgens mij al gewoon beoordelen.

Ik heb inmiddels 2 albums beluisterd en ik begin zo aan de derde.

Ik ben nu het restant van mijn tips aan het ronsturen. Mochten mensen trouwens een downloadlink willen, dan moeten ze maar even PM'en. Een aantal albums is sowieso wel te vinden op Spotify (aanrader).

Ik gebruik altijd Grooveshark, daar kun je bijna alles op vinden.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:45 uur

geplaatst: vandaag om 01:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.