Muziek / Muziekgames / Who's this?
zoeken in:
0
DutchViking
geplaatst: 5 december 2005, 22:04 uur
De vrouw op de foto is de (lead)zangeres. De twee mannen links en rechts zijn tweelingbroers, dat hadden jullie wellicht al gezien
De band is al sinds 1970 actief. Eén dame is in 1982 uit de band gestapt en scoorde solo een enorme hit. Het betreffende lid staat niet op deze foto afgebeeld.
Ik ben nog een beetje karig met hints, maar als ik wat meer verklap weten jullie het denk ik direct
De band is al sinds 1970 actief. Eén dame is in 1982 uit de band gestapt en scoorde solo een enorme hit. Het betreffende lid staat niet op deze foto afgebeeld.Ik ben nog een beetje karig met hints, maar als ik wat meer verklap weten jullie het denk ik direct

0
geplaatst: 6 december 2005, 15:38 uur
Omdat dit niet echt een fotogenieke, en wél een underground band was, die nogal veel zogenaamde 'kutherrie' wisten op te nemen, zal hij wellicht best moeilijk zijn. Flinke hint: ze hadden geen gitarist.
0
geplaatst: 6 december 2005, 15:51 uur
en die maakten ook geen zogenaamde 'kutherrie', of wel soms? 
Fijn trouwens, dat je je gedachtengang met ons deelt, et.

Fijn trouwens, dat je je gedachtengang met ons deelt, et.

0
geplaatst: 7 december 2005, 19:36 uur
ettettummu schreef:
dus cop shoot cop is goed, neem ik aan
dus cop shoot cop is goed, neem ik aan
Yep, ik heb het gecheckt op google. En ik heb hun prima plaat 'Release' maar weer eens opgezet!
0
geplaatst: 7 december 2005, 22:11 uur
andré schreef:
Yep, ik heb het gecheckt op google. En ik heb hun prima plaat 'Release' maar weer eens opgezet!
(quote)
Klopt inderdaad als een bus. Waar herkende je ze van? En ken je ook hun eerste 3 albums? Die zijn nog veel prima-er!

En over de nieuwe opgave: waar is de bassist?
0
geplaatst: 7 december 2005, 22:15 uur
Paalhaas schreef:
Klopt inderdaad als een bus. Waar herkende je ze van? En ken je ook hun eerste 3 albums? Die zijn nog veel prima-er!
(quote)

De foto kwam me bekend voor, ik twijfelde tussen Cop Soot Cop en Girls Against Boys. Even googlen, en ik vond 'm. Eerlijk gezegd wilde ik ook al eens een foto van CSC plaatsen in dit topic

Enig idee over mijn opgave?
0
geplaatst: 7 december 2005, 22:17 uur
...die moest even naar het toilet. Nee, ik zou het niet weten, dit is de volledige foto. Ze zijn met z'n drieën.
0
geplaatst: 7 december 2005, 22:51 uur
andré schreef:
Nee, ik zou het niet weten, dit is de volledige foto. Ze zijn met z'n drieën.
Nee, ik zou het niet weten, dit is de volledige foto. Ze zijn met z'n drieën.
Je weet dus niet of de band een bassist heeft?
0
geplaatst: 7 december 2005, 23:03 uur
Paalhaas schreef:
(quote)
ze hebben een bassist, maar hij staat op deze foto dan met een gitaar vermoed ik.
0
geplaatst: 9 december 2005, 19:20 uur
0
geplaatst: 9 december 2005, 19:33 uur
...And You Will Know Us by the Trail of Dead?
Of waren die met z'n 4en?
Of waren die met z'n 4en?
0
geplaatst: 9 december 2005, 19:43 uur
Het antwoord is goed, en volgens mij bestaat de band uit 3 personen. Jij mag!
0
geplaatst: 9 december 2005, 19:50 uur
Carow schreef:
4 personen ^^
4 personen ^^
In het boekje behorende bij het laatste album staan 3 bandleden vermeld. Ook op de albumfoto in het boekje staan 3 personen.
* denotes required fields.