MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Who's this?

zoeken in:
Billy Swan?

Ace
De volgende die naar de titel van het plaatje kijkt

James Hetfield?

Hahahaha.. hmjah.

DutchViking
Billy Swan is het niet, die ziet er namelijk zo uit

Hetfield is helaas ook niet het antwoord waar ik naar op zoek ben.

DutchViking
De persoon op deze foto is afkomstig uit Zuid-Afrika en beleefde zijn hoogtijdagen vooral in de late jaren '70/jaren '80. Vooral in de VS geniet hij nog steeds een grote populariteit. Deze man is getrouwd met een bekende zangeres.

Bijna niemand kent zijn echte (voor)naam trouwens, zijn bijnaam daarentegen is wel heel bekend. Die bijnaam betekent in het Nederlands zoiets als 'bastaardhond'

Doggie Bastard (dj )

Ol' Dirty Bastard?

of...nee....laat maar.

DutchViking
Nee, helaas ook niet goed

Joe Satriani?

DutchViking
Satriani is helaas ook niet het antwoord waar ik naar op zoek ben, die ziet er namelijk zo uit.

sxesven
Vond er op Allmusic één die het toch waard was te vermelden. Uiteraard vast fout, maar toch.

Fifi Bastard

Ik zie geen foto bij die link.

DutchViking
Ik ook niet, maar Fifi Bastard is helaas ook niet het correcte antwoord op mijn foto

Ik ook niet

sxesven
Paalhaas schreef:
Ik zie geen foto bij die link.

Ik weet 't, maar die naam. Fifi Bastard.

DutchViking
Ja, die is inderdaad grappig De bijnaam van de man op de foto is overigens niet 'bastard', het is meer een slang van het woord 'bastaardhond(je)'.

sxesven schreef:
(quote)

Ik weet 't, maar die naam. Fifi Bastard.

Aha, zit dat zo. Maar die naam kan ik zonder link ook wel lezen, natuurlijk. Ik geloof echt wel dat-ie bestaat.

Ik zat in eerste instantie ook aan Hetfield (in zijn jonge jaren) te denken. Daar heeft deze persoon wel wat van weg

DutchViking
Niemand? Oké, nog maar een hintje dan. Het is een producer die al met een aantal grote muzikanten heeft samengewerkt. Hij is getrouwd met een bekende Amerikaanse zangeres.

Glen Ballard?

DutchViking
Nee, ook niet goed helaas.

DutchViking
Nog even de hints op een rijtje, dat maakt het misschien wat makkelijker voor jullie

- Zuid-Afrikaan van geboorte
- befaamd om zijn werk als producer
- getrouwd met bekende Amerikaanse zangeres
- bijnaam betekent in het Nederland zoiets als 'bastaardhondje'
- beleefde zijn 'top' eind jaren '70/jaren '80 (had destijds de grootste artiesten onder zijn hoede), maar produceert nog steeds platen

Robert John "Mutt" Lange?
Getrouwd met Shania Twain.

DutchViking

Het is inderdaad Robert John 'Mutt' Lange, getrouwd met Shania Twain. Jij mag een nieuwe foto plaatsen.

Joepie.
Dit wordt mijn eerste plaatje hier. Geen idee of deze moeilijk of makkelijk is. We zullen zien...

(afbeelding)

sxesven
Géén idee. Ik gooi er een naam tegenaan.

Ane Brun?

Dat of Lil' Kim.

Nee...

Country Wilma?

De zangeres van de film "Coyote Ugly".

andré schreef:
Country Wilma?

Mijn kat schrok van mijn schaterlach!

Maar je bent in zekere zin een beetje lauw..

Gast
geplaatst: vandaag om 14:27 uur

geplaatst: vandaag om 14:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.