MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Who's this?

zoeken in:
Snappy schreef:
De zangeres van de film "Coyote Ugly".

De film ken ik niet. Ik heb even op imdb gekeken en ze staat niet bij de cast. LeAnn Rimes wel, waarschijnlijk bedoel jij haar? Dit is niet LeAnn Rimes. Maar ze lijken wel op elkaar idd.

Ok, eerste hints:

Deze zangeres en haar band zijn op het moment erg "hot" in Amerika, maar in NL kun je haar cd niet aanschaffen via www.plato.nl.

Deze zangeres (zowel solo als met band) is niet vertegenwoordigd met een album op MuMe

Desondanks kunnen de liefhebbers van een bij het grote publiek bekende band haar kennen

Cryptisch, cryptisch...

Meer hints nodig?

Haar band draagt dezelfde naam als één van de 50 leefbaarste stadjes in de VS (volgens een of andere top-zoveel lijst)

Leuke hint.
Na wat zoekwerk kom ik uit bij de band Sugarland. Dit zal, de microfoon in consideratie nemend, de zangeres wel zijn: Jennifer Nettles.

Jaaaa....

't Is inderdaad Jennifer Nettles van Sugarland. Sugarland bracht in 2005 het debuutalbum 'Twice the speed of life' uit dat dubbel platinum is geworden.

Daarnaast werd Sugarland door de meerderheid van ondervraagde radio DJ's in Billboard Magazine genoemd als Breakthrough Act of 2005.

Verder wonnen ze dit jaar in de categorie Favorite New Artist tijdens de American Music Awards, een categorie die alle genres dekte. Sugarland won daar van The Killers (tsja, dit zegt meer iets over Amerika dan over de kwaliteiten van Sugarland, vrees ik) en Jesse McCartney.

Vervolgens trad Sugarland op tijdens de uitreiking van The Grammy's.

En tot slot nam Jennifer Nettles een duet op met Jon Bon Jovi. Deze song is te vinden op het album 'Have a nice day'. Bon Jovi en Jennifer Nettles hebben al meerdere keren samen opgetreden, o.a. in CMT Crossroads, een Amerikaans muziekprogramma waar twee artiesten/bands bij elkaar worden gezet en samen een optreden geven (vergelijkbaar met Vrienden van Amstel Live, maar dan een hele show).

Bravo Paalhaas!!

Paalhaas, heb je een nieuwe foto?
Anders iemand anders??

nou, Paalhaas kennende komt ie wel....

Rond de klok van drieen.

Hmmmm.... nog 1,5 uur wachten.... Joehoe, Paalhaas???

Ja sorry, ik zoek er even een.

The Avalanches?

Nee

Het is een relatief jonge Amerikaanse band, opgericht eind jaren '90. En ze houden wel van een experimentje.

...and you will know us by the trail of dead?

sxesven
Pfoe. Maar eens iets proberen, dan.

The Mae Shi?

Ook niet. Ze komen uit New York.

Yak
Liars? Maar volgens mij zijn die met z'n drieën.

Dat liegen ze.

En voor de duidelijkheid: fout, Yak.

2 van hun 5 albums staan op MuMe. Maar liefst 5 stemmen hebben deze albums tezamen vergaard, al zie ik nu dat ik nog niet heb gestemd op hun laatste album uit 2005 (Wat ik uit veiligheidsoverwegingen nog maar even acherwege laat ).

Black Dice.

Electro_
Lijkt me goed?..

Ik dacht dat die met zijn 2en waren...

Helemaal goed, Jeroen. Aan u de eer.

nou daar gaat ook een dag overheen

Excuses voor de vertraging. Was dit topic even vergeten.

(afbeelding)
Welke tamelijk fotogenieke band is dit?

mmm, denk voor mijn tijd

Die middelste lijkt wel Bryan Ferry met een bad hair day

lebowski schreef:
Die middelste lijkt wel Bryan Ferry met een bad hair day

Gast
geplaatst: vandaag om 16:22 uur

geplaatst: vandaag om 16:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.