MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Hip-Hop Track K.O.

zoeken in:
I'm Back is gewoon te treurig voor woorden.

pqt
Van jou had ik niet anders verwacht

133. Pete Philly & Perquisite - Hope feat. Talib Kweli (fabblwaps) vs Foesum - Runnin' Game (Harco)

5-0

134. Dr. Dre - Fuck With Dre Day day feat. Snoop Dogg(Timmie) vs Eminem - I'm Back (Panjoe)

4-3

chrisc10
133. Pete Philly & Perquisite - Hope feat. Talib Kweli (fabblwaps) vs Foesum - Runnin' Game (Harco)

5-0 klaar

134. Dr. Dre - Fuck With Dre Day day feat. Snoop Dogg(Timmie) vs Eminem - I'm Back (Panjoe)

5-3 klaar

pqt
135. Eminem - Kim (Colluci_Era) vs Nas - Halftime (P-DawG)

0-1

136. UGK - One Day (Dwejkk) vs 20. MC Serch ft Nas, Chubb Rock & Red Hot Lover Tone - Back to the Gril (MAS)

0-2

136. UGK - One Day (Dwejkk) vs 20. MC Serch ft Nas, Chubb Rock & Red Hot Lover Tone - Back to the Gril (MAS)

0-1

De keuze was snel gemaakt, als een broodje gezond.

panjoe (moderator)

0-4

'
0-2

duidelijk

0-5 KLAARRRR

'
0-2

chrisc10

0-5 klaar

'
0-4

0-5 klaar

'
0-5 klaar

137. Non-Phixion - Black Helicopters (Panjoe) vs Opgezwolle - De Volle (P-DawG)

1-0

138. Project Deadman - Last Breath (fabblwaps) vs Eminem - Sing For the Moment (pqt)

1-0

De punchline is nergens te bekennen, alsof het verstoppertje speelt.

pqt

1-1 Mensen vinden altijd Black Helicopters beste van het album, maar die vind ik maar matig.

138. Project Deadman - Last Breath (fabblwaps) vs Eminem - Sing For the Moment (pqt)

1-1

panjoe (moderator)

2-1

1-2

chrisc10

3-1 de teksten van de volle zijn echt slecht

1-3
misschien mijn favoriete eminem-nunmmer

4-1

1-4

Mb.

1-5. Shit, hebben jullie dat nummer van UGK ook maar een kans gegeven of wat?

5-1

1-5. Pqt is toevallig leider van de Eminem fanclub?

MAS
Er zijn natuurlijk weinig nummers die op kunnen tegen Back to the Gril.

Mb.
One Day van UGK is er zo'n eentje. Haters!

pqt
3 hele nummers van Eminem in me totale lijst van favoriete nummers. Maar voor mij is hij wel de meest interessante rapper, ja (maar dat mag ik hier niet openlijk zeggen want dat is een verkeerde mening)

139. Atmosphere - Dreamer (Lukk0) vs The Last Poets - Delights of the Garden (kemm)

140. Big L - Deadly Combination (chrisc10) vs Virtuoso - The Man of The Hour (fabblwaps)

MAS
Mb. schreef:
One Day van UGK is er zo'n eentje. Haters!

Ik ken hem niet maar ik ga hem nu luisteren. (had ook niet gestemd)

@pqt: Je mag zeggen wat je wil.

Mb.
Eminem vond ik vroeger best een goede rapper, alleen zijn laatste werk spreekt me totaal niet aan (Rihanna? ). Niet zo luisteren naar R&P, pqt. Hij snapt er toch niks van.

139. Atmosphere - Dreamer (Lukk0) vs The Last Poets - Delights of the Garden (kemm)

1-0.

140. Big L - Deadly Combination (chrisc10) vs Virtuoso - The Man of The Hour (fabblwaps)

0-0. Pas.

MAS
One Day is op zich wel een lekker nummer maar voor mij zeker niet beter dan Back to the Grill. Maar ik hoor dan ook graag een oldschool sound. UGK staat wel nog op mijn nog luisteren lijstje. Welk album raad je me aan?

MAS
Ik bedoelde welk UGK album.

pqt
Ik weet het, maar kon het niet laten om reclame te maken voor een goed album met maar 2 stemmen

MAS
Daar zijn andere topics voor. Wordt er eindelijk iets serieus gezegd in dit topic presteer jij het weer om er een soort slowchat van te maken.

pqt
we hebben al 830 enorm serieuze stemmen gehad in dit topic, serieusheid overheerst hier.

2-0.

0-1

Mb.
MAS schreef:
One Day is op zich wel een lekker nummer maar voor mij zeker niet beter dan Back to the Grill. Maar ik hoor dan ook graag een oldschool sound. UGK staat wel nog op mijn nog luisteren lijstje. Welk album raad je me aan?

Op zich is UGK door de jaren 90' heen qua geluid vrij constant gebleven, dus ik raad je aan willekeurig een van de eerste drie albums te proberen. Elk album heeft wat mij betreft een paar rake klappers en een paar dikke missers. Het ligt er maar net aan welke je het leukst vindt. In het begin is het misschien net iets rauwer, maar UGK blijft altijd lekker oppervlakkig en brutaal. Succes.

MAS
Oke bedankt! Dan ga ik binnenkort maar eens beginnen met hun debuutalbum.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:39 uur

geplaatst: vandaag om 13:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.