MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Hip-Hop Track K.O.

zoeken in:
Tsja, ik ben er niet echt van onder de indruk. Wel aardig, maar niet meer dan dat.

Het beste werk van Kool Keith imo.

pqt
153. Jawat - Heel Goed (MAS) vs Brotha Lynch Hung - I Plotted (My Next Murder) (Jorge-E)

4-3

154. Deep Puddle Dynamics - Heavy Ceiling(JLjuju) vs Dr, Octagon - Halfsharkalligatorhalfman (Colluci_Era)

1-5

panjoe (moderator)
pqt ik zou wel met deadlines gaan werken want deze is al 18 uur open. en aangezien er nu al 256 battles zijn gaat het anders nog wel effe duren.

Edit: Wow 18 uur precies, toeval .

ik stem zo nog.

153. Jawat - Heel Goed (MAS) vs Brotha Lynch Hung - I Plotted (My Next Murder) (Jorge-E)

4-4

Nog een stemmer nodig, en liefst niet MAS.

Waarom niet ?

Mb.
Rhythm & Poetry schreef:
Tsja, ik ben er niet echt van onder de indruk. Wel aardig, maar niet meer dan dat.

Weer over Evidence aan het praten?

MAS
Jorge-E schreef:
Nog een stemmer nodig, en liefst niet MAS.

5-4

pqt
panjoe schreef:
pqt ik zou wel met deadlines gaan werken want deze is al 18 uur open. en aangezien er nu al 256 battles zijn gaat het anders nog wel effe duren.

Edit: Wow 18 uur precies, toeval .

Ja is goed, maar ik ben er tijdens werkdagen niet vaak, dus kan ik ook niet alles precies in de gaten houden. Dus als iemand het een "good call" vindt, dan kan je gewoon doorgaan met de volgende K.O's

pqt
155. Dr. Dre - Nuthin' But a G-Thang (chrisc10) vs Pigeon John - I Lost My Job Again (fabblwaps)
156. Above The Law - Never Missin' a Beat (Timmie) vs 2Pac - Holler If Ya Hear Me (Arrie)
157. Makaveli - Hail Mary ( The Outlawz ) ( Toris ) vs The Game - Dreams (chrisc10)
158. Outkast - Skew It On The Bar-B (Arrie) vs Masta Ace - Take a Walk feat. Apocalypse (Timmie)
159. Dizzee Rascal - Bubbles (Arrie) vs Deltron 3030 - Virus (Rhythm & Poetry)
160. P.O.S. - Goodbye (Rhythm & Poetry) vs Typhoon - Zo Niet M

Hey Pqt! Drop je nu ook de volgende linkjes?

pqt
155. Dr. Dre - Nuthin' But a G-Thang (chrisc10) vs Pigeon John - I Lost My Job Again (fabblwaps)

156. Above The Law - Holler If Ya Hear Me (Timmie) vs 2Pac - Holler If Ya Hear Me (Arrie)

pqt
Natuurlijk, beste Kebab

Je slaat 155 over, Dr. Dre (Nuthin' But A G Thang) tegen Pigeon John met I lost my job again.

pqt
Pff, we zouden die maar overslaan

Edit: veranderd

1-0. Een van de weinige keren dat ik op de dokter zal stemmen.

156. Above The Law - Holler If Ya Hear Me (Timmie) vs 2Pac - Holler If Ya Hear Me (Arrie)

Pas.

1-1

1-0

Deze battles doen niet, als maagden.

Improvision
Hier ging iets mis. Above the Law's nummer heet Never Missin' a Beat.

inderdaad wat een fail.

pqt

1-1

156. Above The Law - Never Missin' a Beat (Timmie) vs 2Pac - Holler If Ya Hear Me (Arrie)

1-0

Pff, ik heb echt iets vandaag. Dat is al me 2e fout

rob ff opnieuw stemmen

156. Above The Law - Never Missin' a Beat (Timmie) vs 2Pac - Holler if ya hear me
(Arrie)

Nee, in de post vlak boven mij stond al het goede nummer dus ik wist op welke track ik stemde. Maak het zelf maar weer goed.

2-1

2-0

3-1

2-1 sowieso

JLjuju schreef:

2-1 sowieso

Wat een matige punchline.

Inderdaad!

Sowieso alsof je je afvraagt wie tussen die 2 so's staat.

panjoe (moderator)

Gast
geplaatst: vandaag om 19:55 uur

geplaatst: vandaag om 19:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.