MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Hip-Hop Track K.O.

zoeken in:
toris
1. Charizma & Peanutbutter Wolf - Red Light Green Light (MAS) vs. Nas - One Love (P-DawG)

1-4

2. Mos Def - Miss Fat Booty ( Toris ) vs. Jedi Mind Tricks ft. R.A. The Rugged Man - Uncommon valor: A Vietnam Story (pqt)

2-3

pqt schreef:
7, 2 verschil, maar waarom gaan we al verder met de volgende ronde?

Jij kwam er niet uit, dus ik dacht: ik doe het even voor je.

pqt
Nou, we zijn nog niet aan de volgende ronde toe eigenlijk. We moeten nog 32 K.O's in ronde 3, dan pas kunnen we door naar 4. Maar zoals ik zei, ik kwam uit op 31 K.O's en wou even weten wat ik moest doen

pqt
1. Charizma & Peanutbutter Wolf - Red Light Green Light (MAS) vs. Nas - One Love (P-DawG)

1-5

2. Mos Def - Miss Fat Booty ( Toris ) vs. Jedi Mind Tricks ft. R.A. The Rugged Man - Uncommon valor: A Vietnam Story (pqt)

2-4

Oooooh! Sorry dan, we hadden er net 32 (precies het aantal dat een ronde kan hebben) gehad, en door jouw posts, dacht ik dat het het einde van de ronde was. Misverstand, het spijt me!
Maar dan moeten we nu dus wel eerst de vorige ronde afmaken...

Damn, ik gooi hier alles door de war.

pqt
Nou, t is niet erg, maar nu moeten we even bedenken of we;

Deze 16 afmaken, dan de 32 van ronde 3 doen, en gelijk de 16 daarvan ook erachteraan.

Of dat we nu stoppen, en gewoon verder gaan met de andere 32 K.O's, en dan opnieuw loten als we alle K.O's van ronde 3 klaar hebben.

kiezen jullie maar (mits jullie het snappen )

P-DawG

1-6

2-5

pqt
Oké eerst deze 16 afmaken dan maar, anders was al dat werk van Arrie ook voor niks

Het tweede, Daniel. Eerst die andere ronde afmaken.

Enzo'n werk was het niet.

Eerst verder met ronde 3, lijkt mij ook makkelijker.

pqt
Oh...

Oke is goed, uhm moeten we wel even één nieuwe K.O. bedenken.. want ik mis er dus 1. Zullen we 2 dapper gesneuvelde tracks doen, of gewoon 2 totaal nieuwe tracks.

panjoe (moderator)

1-7

3-5

pqt
Panjoe negeert de discussie, en gaat gewoon keihard door met ronde 4 .

2 dapper gesneuvelden.

MAS

2-7

3-6

pqt
Nou als iemand, of 2 iemanden, even een liedje zoeken die ze echt totaal oneerlijk hebben zien verliezen, zoals kos, dan kunnen we die als K.O. nummer 32 gebruiken, hier volgen de eerste 31:

1. GZA - Cold World ft. Inspectah Deck (Colluci_Era) vs 100. Raekwon - Criminology (Kos)
2. Vordul Mega - Megagraphitti (Bedorvenkebab) vs lack Moon - I Got Cha Opin' (P-DawG)
3. Pete Rock & C.L. Smooth - They Reminisce over You (T.R.O.Y.) (Lukk0) vs De La Soul - A Rollerskating Jam Called Saturdays (Benno)
4. Vakill ft Slug - Fallen (R&P) vs Deltron 3030 - Madness (Colluci_Era)
5. Kazi - A.V.E.R.A.G.E (Panjoe) vs Cunninlynguists - Lynguistics (Timmie)
6. Masta Ace - F.A.Y. ft. Strick (Colluci_Era) vs Crooklyn Dodgers - Return of the Crooklyn Dodgers (Dwejkk)
7. Souls of Mischief - 93 til Infinity (Kos) vs Gang Starr - The Militia (Arrie)
8. Deltron 3030 - 3030 (Dwejkk) vs Mobb Deep - Survival of The Fittest (Colluci_Era)
9. Nujabes - Lady Brown (Lukk0) vs Black Moon - Enta da Stage (Kos)
10. CunninLynguists - Seasons (Lukk0) vs De La Soul - Eye Know (Panjoe)
11. Blackalicous - First In Flight Feat. Gil Scott-Heron (P-DawG) vs Dela - Veuiller Veiller Sur Vos Reves Ft Les Nubians & John Banzai (fabblwaps)
12. A Tribe Called Quest - Oh My God ft. Busta Rhymes (Colluci_Era) vs De La Soul - Breakadawn (Panjoe)
13. RJD2 - Final Frontier (Benno) vs Mobb Deep - Eye For An Eye ( Ft. Nas ) ( Toris )
14. Masta Ace - Beautiful ( Toris ) vs The Roots feat. Cody ChesnuTT - The Seed (2.0) (kemm)
15. Main Source - Lookin at the Front Door (Kos) vs The Roots - You Got Me (Rhythm & Poetry)
16. Nas -The World Is Yours (P-DawG) vs J Dilla - Last Donut of the Night (Lukk0)
17. A Tribe Called Quest - Steve Biko ( Toris ) vs Gang Starr - Work ( Toris )
18. DANGERDOOM - Old School (Bedorvenkebab) vs Nas - NY State of Mind (P-DawG)
19. Wu-Tang Clan - Protect Ya Neck (Dwejkk) vs Marley Marl ft Masta Ace, Craig G., Kool G Rap & Big Daddy Kane - Symphony Vol. 1 (MAS)
20. Deltron 3030 - Virus (Rhythm & Poetry) vs Atmosphere - Yesterday (pqt)
21. CYNE - The Raven (MAS) vs De La Soul - Say No Go (kemm)
22. Pete Rock & C.L. Smooth - All the Places (P-DawG) vs Masta Ace - Good Ol Love (Lukk0)
23. Nas - Memory Lane (Sittin' in da Park) (P-DawG) vs Pharcyde - Passin me By (Kos)
24. Ice Cube - Today was a good day (chrisc10) vs De La Soul - Patti Dooke (Panjoe)
25. The Roots - Clones ft. Mars, P.O.R.N. & Dice Raw (Panjoe) vs DJ Shadow - Building Steam with a Grain of Salt (Lukk0)
26. Atmosphere - Painting (Lukk0) vs A Tribe Called Quest - Sucka Nigga (Arrie)
27. Atmosphere - Say Hey There (Rhythm & Poetry) vs Non-Phixion - Black Helicopters (Panjoe)
28. Jurassic 5 - Wat's Golden (Timmie) vs Raekwon - Knowledge God (Colluci_Era)
29. Wu-Tang Clan - A Better Tomorrow (Bedorvenkebab) vs A Tribe Called Quest - Award Tour (Timmie)
30. Mobb Deep - Reach (JLjuju) vs Lewis Parker - Crusades (JLjuju)
31. The Roots - The Day ( Toris ) vs Wu-Tang Clan - C.R.E.A.M. (chrisc10)

Mass Appeal, Daylight, Accordion.
Mijn twee cent.

pqt
Zet het even met naam artiest en "vs" en dat gedoe, danku

pqt
1. GZA - Cold World ft. Inspectah Deck (Colluci_Era) vs 100. Raekwon - Criminology (Kos)
2. Vordul Mega - Megagraphitti (Bedorvenkebab) vs lack Moon - I Got Cha Opin' (P-DawG)

Ik noem gewoon 3 nummers die ik leuk vind en (onterecht) hebben verloren, als paar andere mensen dat ook doen hebben we zo een nieuwe k.o.

0-1

2. Vordul Mega - Megagraphitti (Bedorvenkebab) vs Black Moon - I Got Cha Opin' (P-DawG)

1-0

masta ace - take a walk

huh pqt ik snap het ff niet die 32 KO die hier staan of 31 zijn die al gespeeld ja toch? en die 16 die arrie plaatste wat zijn dat?

panjoe (moderator)
De La Soul - Stakes Is High (BedorvenKebab) vs Mos Def - Auditorium ft. Slick Rick (panjoe)

1-1

2. Vordul Mega - Megagraphitti (Bedorvenkebab) vs Black Moon - I Got Cha Opin' (P-DawG)

2-0

2-1

2-0

toris

2-2

Hoe moeilijk wil je het me maken

2-1

panjoe (moderator)

2-3

Hoe moeilijk wil je het me maken

3-1

Ik hou het goed vol hè?

We missen je niet.

pqt
Elmo daarentegen mis ik al een week

Gast
geplaatst: vandaag om 21:28 uur

geplaatst: vandaag om 21:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.