MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Hip-Hop Track K.O.

zoeken in:
Ik ben La La La (Lil Wayne) vergeten in de k.o. te plaatsen.

toris
IEDEREEN, NEGEER R&P

pqt
8. L'Roneous - The R.A.I.N.S. (JLjuju) vs OutKast – Rosa Parks

pqt, waarom zet je anders niet gewoon steeds per 32 nummers alle linkjes neer, zodat we zelf met linkjes kunnen updaten?

pqt
Ja ik had hem al klaar staan, maar ik kijk 2 minuten niet en er zijn 6 nieuwe berichten. Moeilijk hoor

Wow. Wat een briljant idee.

1-0 dus

Deze k.o. is vriendje.

panjoe (moderator)
2-0

pqt
omdat als je die K.O's kopieert krijg je niet de link mee, krijg je gewoon alleen de letters.

toris
2-1

3-1 Al is Rosa Parks ook geweldig. Ik ga meteen ff het album van L'Roneous maar ff checken.

Zorin
4-1

pqt schreef:
omdat als je die K.O's kopieert krijg je niet de link mee, krijg je gewoon alleen de letters.
Met de quote knop kreeg je toch wel gewoon werkende linkjes?Bij wijze van voorbeeld.

pqt
denk t wel ja, maar dan moet ik wel in een keer van 64 nummers de links geven, dat is best veel werk. En duurt lang, en jullie houden er niet van als het te lang duurt. Vooral Rob niet.

pqt
Moeilijk hoor, maar toch:

4-2

pqt, vraag desnoods aan een mod om hier een slotje op te zetten voor 1 dag, zodat je alles in orde kunt brengen.

Hoef je toch geen slotje voor te zetten?

Gewoon doorgaan, mensen die de tracks niet kennen kunnen pqt pm'en of gewoon op youtube kijken. Ik snap niet wat daar zo moeilijk aan is.

9.UGK - Choppin' Blades (Harco) vs Mr. Ivan - Ruger #9 (Harco)

1-0

pqt
Wat moetik op orde zetten dan?

Niks. Het is goed zoals het is.

pqt
R&P het is tot de 6, en rot nou is op met de K.O's plaatsen

maar dan nog bozer dan dat

Twee dingen, post a.u.b. eens MET linkjes. Deze tracks ken ik bijvoorbeeld niet.

En verder, is het niet handig om in ieder geval bij de volgende rond meer dan vijf stemmen per track vs track te doen? Ga ik een middagje voer halen, mis ik 8 K.O.'s

R&P, laat pqt gewoon de KO's plaatsen, het is zijn KO. Wij bemoeiden ons toch ook niet met jouw KO of je top 500?

pqt
twee dingen, IK post met linkjes, maar R&P gooit roet in het eten en post zelf steeds de volgende K.O.

en verder, het is tot de 6 maar dat heeft R&P niet door.

Geen probleem als Rob de lijstjes plaatst, maar wel met linkjes. We gaan ook geen parades houden voor pqt, tenzij hij jarig is.

pqt
fijne verjaardag gehad?

Zeker, maar du feest is pas morgen. Eindelijk 18. Baws.

Fok deze shit. Ik ben weg in deze k.o. Alleen maar vriendje-ass niggas hier.

R&P je kan niet hangen vrind.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:10 uur

geplaatst: vandaag om 08:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.