Muziek / Muziekgames / Favoriete Hip-Hop Track K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 23 november 2010, 16:04 uur
Ik pas, vind ze beiden goed. Misschien stem ik vanavond toch eens, als het al niet te laat is tenminste.
0
geplaatst: 23 november 2010, 17:51 uur
8-8
Want.. Beste HipHop track ooit.
Zo nu is het waar, het staat geschreven
.
Want.. Beste HipHop track ooit.
Zo nu is het waar, het staat geschreven
.
0
geplaatst: 23 november 2010, 18:23 uur
9-8, had Protect Ya Neck verwacht.
Beide tracks zijn geniaal, het is dan ook puur dat ik dit soort Hip-Hop net iets toffer vind, aangezien ze niet te vergelijken zijn
Beide tracks zijn geniaal, het is dan ook puur dat ik dit soort Hip-Hop net iets toffer vind, aangezien ze niet te vergelijken zijn

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 23 november 2010, 20:21 uur
Waar ATCQ de Hiphop Artiesten K.O. al op hun palmares konden bijschrijven, winnen ze nu ook de Hiphop Track K.O....
Electric Relaxation

Electric Relaxation

0
geplaatst: 23 november 2010, 21:02 uur
Terechte winnaar my ass.
Nja, heb ATCQ nooit wat aan gevonden. Electric Relaxation is wel zeker een chill nummer, maar beter dan Shook Ones?
Ja Rob en aanhang kom maar op met 't gezeik.
Nja, heb ATCQ nooit wat aan gevonden. Electric Relaxation is wel zeker een chill nummer, maar beter dan Shook Ones?

Ja Rob en aanhang kom maar op met 't gezeik.
0
toris
geplaatst: 23 november 2010, 21:16 uur
uiteraard een terechte winnaar, maar als shook ones had gewonnen was het ook terecht geweest.
Rob en aanhang?
Rob en aanhang?

0
geplaatst: 23 november 2010, 21:39 uur
Mijn smaak heerst weer eens op MuMe. Kom jongens, ik trakteer. 

0
geplaatst: 23 november 2010, 21:45 uur
Hoewel ik niet onder de aanhang van Rob val sla ik een gratis drankje niet af. Waar spreken we af?
0
geplaatst: 23 november 2010, 22:04 uur
Ik val eigenlijk natuurlijk wel onder Rob's aanhang. Vroeger werd er nog ouderwetsch gedronken in Wim's plaatselijke bar te Gestel.
0
geplaatst: 23 november 2010, 22:30 uur
R&P heeft me betaald om hier op te stemmen. Hij heeft me ook betaald om ATCQ in mijn top 10 te zetten en deze avater te nemen. 

0
toris
geplaatst: 23 november 2010, 23:46 uur
same story bij mij, is er animo voor een producers K.O. misschien?
0
geplaatst: 23 november 2010, 23:48 uur
Ohja lijkt me leuk, al hoop ik dan niet dat je het hele oeuvre moet kennen. Misschien gewoon best geproduceerd liedje. Kan zo al een tiental heerlijk geproduceerde nummers opnoemen.
* denotes required fields.