MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Hip-Hop Track K.O.

zoeken in:

pqt
1-5

20. Nujabes - Lady Brown (Lukk0) vs Nujabes - Highs 2 Lows Feat... (P-Dawg)

Het is me om het even als de getallen 2 en 4.

1-0

pqt
Ik mag dit lekker, omdat ik zo ga slapen en morgen van half 10 tot rond half 3 weg ben, dus geef ik vast me punten voor de eerstvolgende K.O's. Jullie gaan gewoon 1 voor 1

20. Nujabes - Lady Brown (Lukk0) vs Nujabes - Highs 2 Lows Feat Cise Star (P-DawG)

2-0

21. Eazy-E - It's On (Jorge-E) vs Atmosphere - Smart Went Crazy (pqt)

0-1 (Die gitaren, geweldig)

22. Jedi Mind Tricks - I Against I (pqt) vs Edan - Making Planets ft. Mr. Lif (Bedorvenkebab)

1-0

23. Canibus - Poet Laureate 2 (pqt) vs Dessa - Matches To Paper Dolls (fabblewaps)

0-1 vond deze echt heel moeilijk, maar deze is lekker vernieuwend en vond m ook heel erg goed. Kende deze vrouw helemaal niet, misschien ga ik dat album wel even checken.

panjoe (moderator)
5-1

21. Eazy-E - It's On (Jorge-E) vs Atmosphere - Smart Went Crazy (pqt)

0-2

Harco
1-3

Mb.
1-4

MAS
22. Jedi Mind Tricks - I Against I (pqt) vs Edan - Making Planets ft. Mr. Lif (Bedorvenkebab)

1-0

MAS
Net even Edan geluisterd maar I Against I is duidelijk beter.

4-0

FightForMore
5 - 0

Jedi Mind Tricks/Army Of The Pharaohs zijn nog altijd heerser van de underground-scene. Btw, is het niet handig om het limiet op te schroeven naar 10 ?

MAS
Huh wat bedoel je?

panjoe (moderator)
pqt schreef:
23. Canibus - Poet Laureate 2 (pqt) vs Dessa - Matches To Paper Dolls (fabblewaps)

Mwah, 1-1

toris
2-1

trouwens pqt, stem je niet eens op je eigen nummer?

pqt
als er iets beters langs komt ben ik niet te beroerd om voor de beste te stemmen

4-1 het verschil is groot als Dwight Howard.

pqt
24. Brotha Lynch Hung - Good Night (Jorge-E) vs Canibus - Cemantics (chrisc10)

toris
0-1

Waardeloze battle als de click van Jelle en mij.

0-3

Crap die Canibus track is fokking vet!

Gast
geplaatst: vandaag om 18:45 uur

geplaatst: vandaag om 18:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.