Muziek / Muziekgames / Greatest Hits !
zoeken in:
0
geplaatst: 18 juli 2012, 23:47 uur
1. The Last Resort
2. Desperado
3. Hotel California
4. Peaceful Easy Feeling *
5. Already Gone
6. Tequila Sunrise
7. New Kid in Town
8. Take It to the Limit
9. Take It Easy
10. Lyin' Eyes
2. Desperado
3. Hotel California
4. Peaceful Easy Feeling *
5. Already Gone
6. Tequila Sunrise
7. New Kid in Town
8. Take It to the Limit
9. Take It Easy
10. Lyin' Eyes
0
geplaatst: 19 juli 2012, 02:53 uur
Mijn Eagles top 10:
1. One of These Nights
2. Desperado
3. Outlaw Man *
4. Lyin' Eyes
5. Doolin' Dalton *
6. Tequila Sunrise
7. Hotel California
8. The Last Resort
9. Take It to the Limit
10. Witchy Woman
Train Leaves Here This Morning, I Can't Tell You Why en Love Will Keep Us Alive worden node gemist. Blijft een prima band.
1. One of These Nights
2. Desperado
3. Outlaw Man *
4. Lyin' Eyes
5. Doolin' Dalton *
6. Tequila Sunrise
7. Hotel California
8. The Last Resort
9. Take It to the Limit
10. Witchy Woman
Train Leaves Here This Morning, I Can't Tell You Why en Love Will Keep Us Alive worden node gemist. Blijft een prima band.
0
geplaatst: 19 juli 2012, 08:56 uur
1. Hotel California
2. New Kid in Town
3. The Last Resort
4. One of These Nights
5. Take It Easy
6. Doolin' Dalton *
7. Tequila Sunrise
8. Long Road out of Eden
9. Lyin' Eyes
10. Witchy Woman
De eerste 3 zijn afkomstig uit Hotel California, verder nummers uit hun eerste 4 albums en één uit hun recentste Long Road out of Eden
2. New Kid in Town
3. The Last Resort
4. One of These Nights
5. Take It Easy
6. Doolin' Dalton *
7. Tequila Sunrise
8. Long Road out of Eden
9. Lyin' Eyes
10. Witchy Woman
De eerste 3 zijn afkomstig uit Hotel California, verder nummers uit hun eerste 4 albums en één uit hun recentste Long Road out of Eden
0
geplaatst: 19 juli 2012, 09:21 uur
1. The Last Resort
2. Desperado
3. One of These Nights
4. Wasted Time
5. Hotel California
6. Life in the Fast Lane
7. Witchy Woman
8. New Kid in Town
9. Doolin' Dalton / Desperado Reprise
10. Take It Easy
2. Desperado
3. One of These Nights
4. Wasted Time
5. Hotel California
6. Life in the Fast Lane
7. Witchy Woman
8. New Kid in Town
9. Doolin' Dalton / Desperado Reprise
10. Take It Easy
0
geplaatst: 19 juli 2012, 10:56 uur
Kan iemand mij zeggen waar die sterretjes bij de nummers voor staan?
0
geplaatst: 19 juli 2012, 11:06 uur
Dat zijn nominaties (van deelnemers) die de eindlijst hebben gehaald.
0
geplaatst: 19 juli 2012, 11:35 uur
1. The Last Resort
2. Desperado
3. Wasted Times
4. The Sad Cafe
5. Long Rosd To Eden
6. Take It To The Limit
7. Doolin' Dalton
8. Tequilla Sunrise
9. Hotel California
10. Outlaw Man
2. Desperado
3. Wasted Times
4. The Sad Cafe
5. Long Rosd To Eden
6. Take It To The Limit
7. Doolin' Dalton
8. Tequilla Sunrise
9. Hotel California
10. Outlaw Man
0
geplaatst: 19 juli 2012, 12:00 uur
01 Journey of the Sorcerer *
02 Long Road out of Eden
03 Outlaw Man *
04 Witchy Woman
05 Take It Easy
06 Doolin' Dalton *
07 Already Gone
08 One of These Nights
09 Hotel California
10 Tequila Sunrise
02 Long Road out of Eden
03 Outlaw Man *
04 Witchy Woman
05 Take It Easy
06 Doolin' Dalton *
07 Already Gone
08 One of These Nights
09 Hotel California
10 Tequila Sunrise
0
geplaatst: 19 juli 2012, 15:29 uur
And here are the results:
1. The Last Resort
2. Hotel California
3. One of These Nights
4. Wasted Time
5. Doolin' Dalton / Desperado Reprise
6. Doolin' Dalton
7. Outlaw Man
8. Desperado
9. The Sad Café
10. Witchy Woman
Toch moeilijk hoor en ook een beetje een momentopname
1. The Last Resort
2. Hotel California
3. One of These Nights
4. Wasted Time
5. Doolin' Dalton / Desperado Reprise
6. Doolin' Dalton
7. Outlaw Man
8. Desperado
9. The Sad Café
10. Witchy Woman
Toch moeilijk hoor en ook een beetje een momentopname
0
geplaatst: 19 juli 2012, 15:43 uur
01. Hotel California
02. One of These Nights
03. Tequila Sunrise
04. Take It Easy
05. The Last Resort
06. Desperado
07. Doolin' Dalton *
08. New Kid in Town
09. Journey of the Sorcerer *
10. Lyin' Eyes
02. One of These Nights
03. Tequila Sunrise
04. Take It Easy
05. The Last Resort
06. Desperado
07. Doolin' Dalton *
08. New Kid in Town
09. Journey of the Sorcerer *
10. Lyin' Eyes
0
geplaatst: 19 juli 2012, 16:02 uur
1. The Last Resort
2. Desperado
3. New Kid in Town
4. Hotel California
5. Peaceful Easy Feeling *
6. Take It to the Limit
7. Lyin' Eyes
8. Journey of the Sorcerer *
9. Already Gone
10. Long Road out of Eden
2. Desperado
3. New Kid in Town
4. Hotel California
5. Peaceful Easy Feeling *
6. Take It to the Limit
7. Lyin' Eyes
8. Journey of the Sorcerer *
9. Already Gone
10. Long Road out of Eden
0
geplaatst: 19 juli 2012, 16:10 uur
1. Hotel California
2. The Last Resort
3. Desperado
4. Take It Easy
5. New Kid in Town
6. One of These Nights
7. Journey of the Sorcerer *
8. Outlaw Man *
9. Doolin' Dalton
10. Witchy Woman
2. The Last Resort
3. Desperado
4. Take It Easy
5. New Kid in Town
6. One of These Nights
7. Journey of the Sorcerer *
8. Outlaw Man *
9. Doolin' Dalton
10. Witchy Woman
0
johannesA
geplaatst: 19 juli 2012, 21:31 uur
1. The Last Resort
2. Peaceful Easy Feeling *
3. Take It Easy
4. Wasted Time *
5. Doolin' Dalton *
6. Doolin' Dalton / Desperado Reprise *
7. Desperado
8. The Sad Café *
9. Take It to the Limit
10. Outlaw Man *
Eagles waren 1 van mijn eerste muziekliefdes en iig de eerste artiesten waar ik de studio albums compleet in bezit had. Dat was begin jaren 90, toen ik natuurlijk Hotel California via de top 100 allertijden leerde kennen. De muziek van Eagles was toen verre van populair onder mijn leeftijdsgenoten (17-18 jaar), maar de samenzang en melodieen spraken mij enorm aan.
Inmiddels draai ik hun muziek eigenlijk nooit meer. Toch jammer als je mijn top 10 ziet. Direct maar weer even One of These Nights opzetten
2. Peaceful Easy Feeling *
3. Take It Easy
4. Wasted Time *
5. Doolin' Dalton *
6. Doolin' Dalton / Desperado Reprise *
7. Desperado
8. The Sad Café *
9. Take It to the Limit
10. Outlaw Man *
Eagles waren 1 van mijn eerste muziekliefdes en iig de eerste artiesten waar ik de studio albums compleet in bezit had. Dat was begin jaren 90, toen ik natuurlijk Hotel California via de top 100 allertijden leerde kennen. De muziek van Eagles was toen verre van populair onder mijn leeftijdsgenoten (17-18 jaar), maar de samenzang en melodieen spraken mij enorm aan.
Inmiddels draai ik hun muziek eigenlijk nooit meer. Toch jammer als je mijn top 10 ziet. Direct maar weer even One of These Nights opzetten
0
geplaatst: 20 juli 2012, 02:24 uur
1. Hotel California
2. New Kid in Town
3. Take It Easy
4. The Last Resort
5. Desperado
6. One of These Nights
7. Lyin' Eyes
8. Life in the Fast Lane
9. Wasted Time
10. Long Road Out of Eden
2. New Kid in Town
3. Take It Easy
4. The Last Resort
5. Desperado
6. One of These Nights
7. Lyin' Eyes
8. Life in the Fast Lane
9. Wasted Time
10. Long Road Out of Eden
0
Zephyr
geplaatst: 20 juli 2012, 10:14 uur
1. Outlaw Man
2. Doolin' Dalton
3. One Of These Nights
4. Take It To The Limit
5. Doolin' Dalton/Desperado Reprise
6. Lyin' Eyes
7. The Last Resort
8. Desperado
9. Life In The Fast Lane
10. Tequila Sunrise
2. Doolin' Dalton
3. One Of These Nights
4. Take It To The Limit
5. Doolin' Dalton/Desperado Reprise
6. Lyin' Eyes
7. The Last Resort
8. Desperado
9. Life In The Fast Lane
10. Tequila Sunrise
0
geplaatst: 20 juli 2012, 10:21 uur
1. New Kid in Town
2. Desperado
3. Life in the Fast Lane
4. Tequila Sunrise
5. Hotel California
6. Peaceful Easy Feeling *
7. The Last Resort
8. One of These Nights
9. Witchy Woman
10. Take It Easy
2. Desperado
3. Life in the Fast Lane
4. Tequila Sunrise
5. Hotel California
6. Peaceful Easy Feeling *
7. The Last Resort
8. One of These Nights
9. Witchy Woman
10. Take It Easy
0
geplaatst: 20 juli 2012, 16:40 uur
Al 15 deelnemers getemd. Mooi zo.
Nu is het enkel nog wachten op het lijstje van herman.
Nu is het enkel nog wachten op het lijstje van herman.
0
geplaatst: 20 juli 2012, 17:16 uur
Dazzler kent alleen het album Hotel California en twee singles.
0
Zephyr
geplaatst: 20 juli 2012, 17:20 uur
Foei, Dazzler toch !
Onmiddelijk blind Desperado aanschaffen; het beste Eagles-album .....
Onmiddelijk blind Desperado aanschaffen; het beste Eagles-album .....
0
geplaatst: 20 juli 2012, 17:20 uur
Mijn lijstje:
1. One of These Nights
Het enige nummer dat ik ken en enigszins de moeite waard vind.
1. One of These Nights
Het enige nummer dat ik ken en enigszins de moeite waard vind.
0
geplaatst: 20 juli 2012, 17:30 uur
Je kent maar één nummer ... en dat is het het enige nummer dat je enigszins de moeite waard vindt.
Tja, welk ander nummer zou je de moeite waard kunnen vinden ... als je geen ander nummer kent.
Tja, welk ander nummer zou je de moeite waard kunnen vinden ... als je geen ander nummer kent.
0
geplaatst: 20 juli 2012, 17:50 uur
Oh, zo bedoelde ik het niet. Ik bedoel dat het van de nummers die ik ken de enige is die ik de moeite waard vind. Verder niet al te serieus nemen, ik ben gewoon niet zo'n Eagles-liefhebber.
0
geplaatst: 20 juli 2012, 18:38 uur
1. Hotel California
2.The Last Resort
3.Desperado
4.New Kid in Town
5.One of These Nights
6.Wasted Time
7.Take It to the Limit
8.Tequila Sunrise
9.Long Road out of Eden
10.Lyin' Eyes
2.The Last Resort
3.Desperado
4.New Kid in Town
5.One of These Nights
6.Wasted Time
7.Take It to the Limit
8.Tequila Sunrise
9.Long Road out of Eden
10.Lyin' Eyes
0
geplaatst: 20 juli 2012, 19:47 uur
Ik zou het bijna vergeten.
1. Hotel California
2. Witchy Woman
3. Take It to the Limit
4. Doolin' Dalton / Desperado Reprise *
5. Desperado
6. Take It Easy
7. The Last Resort
8. Outlaw Man *
9. Lyin' Eyes
10. Tequila Sunrise
Net pech voor: Journey of the Sorcerer, Doolin' Dalton, New Kid in Town, One of These Nights en Peaceful Easy Feeling. Alleen de nummer 1 stond vast. Al jaren buiten kijf.
1. Hotel California
2. Witchy Woman
3. Take It to the Limit
4. Doolin' Dalton / Desperado Reprise *
5. Desperado
6. Take It Easy
7. The Last Resort
8. Outlaw Man *
9. Lyin' Eyes
10. Tequila Sunrise
Net pech voor: Journey of the Sorcerer, Doolin' Dalton, New Kid in Town, One of These Nights en Peaceful Easy Feeling. Alleen de nummer 1 stond vast. Al jaren buiten kijf.
0
geplaatst: 20 juli 2012, 21:43 uur
GREATEST HITS of EAGLES !
De laatste 10 van de top 20 op een rijtje ...
Je leest van links naar rechts: positie, puntentotaal, titel en aantal stemmen.
Songs met * stonden niet in de startlijst, maar werden genomineerd in de 1ste ronde.
11. (37) Wasted Time * (7)
12. (33) Doolin' Dalton / Desperado Reprise * (6)
13. (28) Journey of the Sorcerer * (5) en de nummer 1 van musician.
14. (28) Peaceful Easy Feeling * (5)
15. (27) Lyin' Eyes (9)
16. (26) Witchy Woman (8)
17. (22) Long Road out of Eden (6)
18. (20) Life in the Fast Lane (5)
19. (16) The Sad Café * (4)
20. (12) Already Gone (3)
De meest nominaties halen de top 10 niet.
Lyin' Eyes en Witchy Woman sprokkelen vooral lage scores.
Met dank aan de 17 deelnemers in deze finale.
De laatste 10 van de top 20 op een rijtje ...
Je leest van links naar rechts: positie, puntentotaal, titel en aantal stemmen.
Songs met * stonden niet in de startlijst, maar werden genomineerd in de 1ste ronde.
11. (37) Wasted Time * (7)
12. (33) Doolin' Dalton / Desperado Reprise * (6)
13. (28) Journey of the Sorcerer * (5) en de nummer 1 van musician.
14. (28) Peaceful Easy Feeling * (5)
15. (27) Lyin' Eyes (9)
16. (26) Witchy Woman (8)
17. (22) Long Road out of Eden (6)
18. (20) Life in the Fast Lane (5)
19. (16) The Sad Café * (4)
20. (12) Already Gone (3)
De meest nominaties halen de top 10 niet.
Lyin' Eyes en Witchy Woman sprokkelen vooral lage scores.
Met dank aan de 17 deelnemers in deze finale.
0
geplaatst: 20 juli 2012, 21:47 uur
10. (38) Outlaw Man * (8)
De nummer 1 van Zephyr.
De peetvaders van Mumford & Sons zijn gevonden.
Afkomstig van het onvolprezen tweede album Desperado (1973).
Vier van de vijf finalisten uit deze plaat wist de top 10 te halen.
De nummer 1 van Zephyr.
De peetvaders van Mumford & Sons zijn gevonden.
Afkomstig van het onvolprezen tweede album Desperado (1973).
Vier van de vijf finalisten uit deze plaat wist de top 10 te halen.
0
geplaatst: 20 juli 2012, 21:50 uur
Hoog tijd toch misschien voor een luisterbeurt:
Journey of the sorcerer
Wellicht lukt het dan bij een volgende Eagles verkiezing!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.