Muziek / Muziekgames / Greatest Hits !
zoeken in:
0
geplaatst: 6 juni 2013, 19:05 uur
The Beatles? John Lennon en Sir Paul zijn geweest.
Alleen dat was geloof ik de 2e editie.
Edit: Genesis.
Edit2: Zo te zien al genoemd dus.
Alleen dat was geloof ik de 2e editie.
Edit: Genesis.
Edit2: Zo te zien al genoemd dus.
0
geplaatst: 6 juni 2013, 19:06 uur
Ik was Phil Collins uit het oog verloren, want Genesis stond ook op de shortlist van mogelijke bands.
Verder nog The Velvet Underground (met dat Lou Reed al geweest was), vreemd dat die nog niet aan bod zijn gekomen hier, misschien een tip? 
0
geplaatst: 6 juni 2013, 19:29 uur
VU, doe maar niet. Hebben die sowieso wel genoeg nummers om een leuke editie van te maken?
0
geplaatst: 6 juni 2013, 19:32 uur
chevy93 schreef:
VU, doe maar niet. Hebben die sowieso wel genoeg nummers om een leuke editie van te maken?
48 nummers uit de studio-albums, dat lijkt me meer dan voldoende.

0
geplaatst: 6 juni 2013, 22:15 uur
1. Girls on Film
2. Rio
3. Planet Earth
4. Save a Prayer
5. The Wild Boys
6. Hungry Like the Wolf
7. The Chauffeur *
8. Hold Back the Rain *
9. A View to a Kill
10. Is There Something I Should Know
2. Rio
3. Planet Earth
4. Save a Prayer
5. The Wild Boys
6. Hungry Like the Wolf
7. The Chauffeur *
8. Hold Back the Rain *
9. A View to a Kill
10. Is There Something I Should Know
0
geplaatst: 6 juni 2013, 22:35 uur
1. Ordinary World
2. Hungry Like the Wolf
3. Rio
4. The Reflex
5. Hold Back the Rain *
6. Girls on Film
7. Planet Earth
8. The Chauffeur *
9. Is There Something I Should Know
10. Union of the Snake
2. Hungry Like the Wolf
3. Rio
4. The Reflex
5. Hold Back the Rain *
6. Girls on Film
7. Planet Earth
8. The Chauffeur *
9. Is There Something I Should Know
10. Union of the Snake
0
geplaatst: 6 juni 2013, 22:40 uur
1. Some Like It Hot (The Power Station)
2. Save a Prayer
3. Ordinary World
4. Skin Trade
5. A View to a Kill
6. The Reflex
7. Hungry Like the Wolf
8. The Wild Boys
9. Rio
10. Planet Earth
Sorry voor de nummer 1, maar dat vind ik nou eenmaal de beste van de 20.
2. Save a Prayer
3. Ordinary World
4. Skin Trade
5. A View to a Kill
6. The Reflex
7. Hungry Like the Wolf
8. The Wild Boys
9. Rio
10. Planet Earth
Sorry voor de nummer 1, maar dat vind ik nou eenmaal de beste van de 20.
0
geplaatst: 6 juni 2013, 23:17 uur
Ik vind het nogal karig, eerlijk gezegd. De finale bestaat uit 20 nummers. Na nomineren heb je zelfs 30 nummers nodig. Duran Duran komt met hun eerste 5 albums alleen al aan 49 nummers.
Ik voorspel verder nu al een zeer eenzijdige finale waarbij 7 of 8 nummers van de top 10 van het debuut komen.
Ik voorspel verder nu al een zeer eenzijdige finale waarbij 7 of 8 nummers van de top 10 van het debuut komen.
0
geplaatst: 6 juni 2013, 23:21 uur
tussenstand na 27 lijstjes ...
2 honden vechten om één been, terwijl de derde hond nog behoorlijk ver zit.
Het laatste plaatsje in de top 10 wordt een fel bevochten stek.
Ik tel 13 verschillende nummer 1 hits, waarvan er 9 virtueel in de top 10 zitten.
2 nummers hinken achteraan, waarvan eentje niet finale-waardig lijkt.
146
141
117
114
107
99
97
83
81
66
65
59
58
53
43
43
43
41
20
3 Meet el Presidente *
Deadline vrijdagavond om 20.00u.
2 honden vechten om één been, terwijl de derde hond nog behoorlijk ver zit.
Het laatste plaatsje in de top 10 wordt een fel bevochten stek.
Ik tel 13 verschillende nummer 1 hits, waarvan er 9 virtueel in de top 10 zitten.
146
141
117
114
107
99
97
83
81
66
65
59
58
53
43
43
43
41
20
3 Meet el Presidente *
Deadline vrijdagavond om 20.00u.
0
geplaatst: 6 juni 2013, 23:31 uur
chevy93 schreef:
Ik vind het nogal karig, eerlijk gezegd.
De finale bestaat uit 20 nummers. Na nomineren heb je zelfs 30 nummers nodig.
Ik vind het nogal karig, eerlijk gezegd.
De finale bestaat uit 20 nummers. Na nomineren heb je zelfs 30 nummers nodig.
Don't worry, ik heb daar een interessante, afwijkende spelregel voor.
En ik denk dat jouw voorspelling over de finale toch een beetje voorbarig is.
Er is interesse voor VU, dus die editie komt heus nog wel, maar niet volgende week.
0
geplaatst: 7 juni 2013, 00:20 uur
chevy93 schreef:
Volledig met je eens, chevy, alleen Sunday Morning is een GH waardig en da ga nie

dazzler schreef:
.
43
43
41
20
3 Meet el Presidente *
.
43
43
41
20
3 Meet el Presidente *
Jeetje, wie stemt er nou toch op Meet el Presidente

0
geplaatst: 7 juni 2013, 00:25 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Ik vind het nogal karig, eerlijk gezegd. De finale bestaat uit 20 nummers. Na nomineren heb je zelfs 30 nummers nodig. Duran Duran komt met hun eerste 5 albums alleen al aan 49 nummers.Ik voorspel verder nu al een zeer eenzijdige finale waarbij 7 of 8 nummers van de top 10 van het debuut komen.
VU heeft wel meer nummers dan die 49, ook op het in 1985 verschenen VU staan wat nummers die beste de laatste 20 zouden kunnen bereiken.
En we hebben wel vaker artiesten gedaan met relatief weinig materiaal. The Smiths hebben ook maar 39 nummers op studioalbums staan.
0
geplaatst: 7 juni 2013, 08:27 uur
herman schreef:
VU heeft wel meer nummers dan die 49, ook op het in 1985 verschenen VU staan wat nummers die beste de laatste 20 zouden kunnen bereiken.
En we hebben wel vaker artiesten gedaan met relatief weinig materiaal. The Smiths hebben ook maar 39 nummers op studioalbums staan.
(quote)
Groot gelijk, dat zijn alleen maar drogredenen van de niet-liefhebbers van VU, maar het kan niet altijd voor iedereen goed uitkomen welke artiest er in Greatest Hits wordt gespeeld. Ik kijk alleszins al uit naar de VU-editie, wanneer die er ook mag zijn.
0
geplaatst: 7 juni 2013, 09:09 uur
Een Frankie Goes to Hollywood editie zou ook leuk zijn, maar helaas hebben die maar 2 albums (en 900 verzamelaars) maar zoiets kan worden opgelost door de fantastische 12 inches mee te nemen (want er zijn er nogal veel, en meestal super goed!)
Het is maar een suggestie
Het is maar een suggestie
0
geplaatst: 7 juni 2013, 09:33 uur
Frankie 
Holly heeft natuurlijk ook nog 2 solo albums met een paar hitjes verder de Ferry Crossed single. Maar het blijft karig.

Holly heeft natuurlijk ook nog 2 solo albums met een paar hitjes verder de Ferry Crossed single. Maar het blijft karig.
0
geplaatst: 7 juni 2013, 09:49 uur
Nee dat klopt maar om het veld een beetje compleet te krijgen 
voor die hitjes van Holly zijn vast ook nog wel wat liefhebbers te vinden (Poeha?)

voor die hitjes van Holly zijn vast ook nog wel wat liefhebbers te vinden (Poeha?)
0
geplaatst: 7 juni 2013, 10:00 uur
Nou, er staan anders best een paar nummers op de Frankie solo albums die goed kunnen wedijveren met die van FGTH.
0
geplaatst: 7 juni 2013, 10:03 uur
Poeha schreef:
Nou, er staan anders best een paar nummers op de Frankie solo albums die goed kunnen wedijveren met die van FGTH.
Zoals?
Ik vind zijn 1e solo plaat best leuk (en zeker de singles) maar beter dan een FGTH track vind ik ze persoonlijk echt niet.
0
geplaatst: 7 juni 2013, 10:09 uur
Love Train vind ik nog altijd wel een leuk liedje, Heaven's Here vind ik dan zelfs wel mooi maar idd wel minder dan een gemiddelde FGTH track. Americanos vind ik dan weer vervelend.
Qua stijl lijkt Atomic City nog wel op de FGTH hits maar dan ook wel net ietsje minder.
Qua stijl lijkt Atomic City nog wel op de FGTH hits maar dan ook wel net ietsje minder.
0
geplaatst: 7 juni 2013, 10:10 uur
Even genuanceerd, bedoelde ik ook de hit(je)s:
Atomic City (vooral deze), Americanos en Love Train kunnen makkelijk meedingen.
Atomic City (vooral deze), Americanos en Love Train kunnen makkelijk meedingen.
0
geplaatst: 7 juni 2013, 10:11 uur
Atomic city vind ik ook de leukste van die 3, maar dan nog vind ik de FGTH tracks echt veel beter.
0
geplaatst: 7 juni 2013, 10:16 uur
Even goede vrienden 
Maar goed, het gaat hier nog over Duran Duran.

Maar goed, het gaat hier nog over Duran Duran.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.