Muziek / Muziekgames / Greatest Hits !
zoeken in:
0
geplaatst: 31 oktober 2013, 02:40 uur
1. Ol' '55 *
2. Martha
3. Jersey Girl *
4. Hang Down Your Head
5. Tom Traubert's Blues
6. Downtown Train
7. In the Neighborhood
8. Yesterday Is Here
9. I Hope That I Don't Fall in Love with You
10. Kommienezuspadt *
Via het schitterende Tom Traubert's Blues ben ik in aanraking gekomen met het werk van Tom Waits. Het eerste album dat ik beluisterde was zijn verbluffende debuutalbum Closing Time en ik was meteen helemaal verkocht. Ik vind het ook nog steeds zijn beste album dat ook een steady plaatsje in mijn top10 heeft. Na Closing Time kwamen zijn andere albums aan de beurt en kwam ik erachter wat een veelzijdige artiest Tom Waits is.
Ik moet zeggen dat ik zijn rare fratsen niet altijd trek, ik moet daar echt voor in de mood zijn, maar die nummers trekken juist weer andere fans aan. Je ziet ook al dat alle stemmers hierboven een andere nummer één hebben. Anders dan bij de meeste andere artiesten kan ik bij Tom Waits ook echt niet voorspellen welke nummers de top3 zullen gaan vormen.
Wat ook verbijsterend is, is dat Tom Waits gewoon geen slecht album kan uitbrengen. Zijn zwakste album hier op MM (Foreign Affairs, een album dat ik ook één van zijn minste vind) scoort nog steeds een ruim voldoende. Er zijn weinig artiesten met zo'n groot repertoire die dat kunnen nazeggen.
Wat mijn top10 betreft staat Ol' '55 bij mij bovenaan. De openaar van Closing Time verdrong Tom Traubert's Blues al bij de eerste keer horen van de eerste plek en is nu zo'n Tom Waits All Time Favorite van mij dat ik 'm daar waarschijnlijk nooit vanaf zal halen. Al vind ik andere nummers op z'n tijd mooier (Cold Cold Ground, Blind Love, Martha, Time), dit nummer 's nachts draaien, in je luie stoel, lichten uit, koptelefoon op... Zo intens. Beter wordt het niet.
De nummers die daarna volgen zijn vooral de ballads die tot de top23 doorgedrongen zijn. Daar weet Tom mij toch het meest mee te raken. Maar om aan te geven dat ik zijn gekkigheid ook kan waarderen heb ik het heerlijk uit de bocht vliegende Kommienezuspadt op 10 gezet. Jammer voor Gun Street Girl, dat daardoor net afviel, maar ja ik had ook graag Goin' Out West of Jockey Full of Bourbon in m'n top10 willen opnemen. Helaas, bij zo'n topartiest moet je nou eenmaal pijnlijke keuzes maken.
Ik ben benieuwd naar de einduitslag. Ik gok op Martha op nr. 1.
2. Martha
3. Jersey Girl *
4. Hang Down Your Head
5. Tom Traubert's Blues
6. Downtown Train
7. In the Neighborhood
8. Yesterday Is Here
9. I Hope That I Don't Fall in Love with You
10. Kommienezuspadt *
Via het schitterende Tom Traubert's Blues ben ik in aanraking gekomen met het werk van Tom Waits. Het eerste album dat ik beluisterde was zijn verbluffende debuutalbum Closing Time en ik was meteen helemaal verkocht. Ik vind het ook nog steeds zijn beste album dat ook een steady plaatsje in mijn top10 heeft. Na Closing Time kwamen zijn andere albums aan de beurt en kwam ik erachter wat een veelzijdige artiest Tom Waits is.
Ik moet zeggen dat ik zijn rare fratsen niet altijd trek, ik moet daar echt voor in de mood zijn, maar die nummers trekken juist weer andere fans aan. Je ziet ook al dat alle stemmers hierboven een andere nummer één hebben. Anders dan bij de meeste andere artiesten kan ik bij Tom Waits ook echt niet voorspellen welke nummers de top3 zullen gaan vormen.
Wat ook verbijsterend is, is dat Tom Waits gewoon geen slecht album kan uitbrengen. Zijn zwakste album hier op MM (Foreign Affairs, een album dat ik ook één van zijn minste vind) scoort nog steeds een ruim voldoende. Er zijn weinig artiesten met zo'n groot repertoire die dat kunnen nazeggen.
Wat mijn top10 betreft staat Ol' '55 bij mij bovenaan. De openaar van Closing Time verdrong Tom Traubert's Blues al bij de eerste keer horen van de eerste plek en is nu zo'n Tom Waits All Time Favorite van mij dat ik 'm daar waarschijnlijk nooit vanaf zal halen. Al vind ik andere nummers op z'n tijd mooier (Cold Cold Ground, Blind Love, Martha, Time), dit nummer 's nachts draaien, in je luie stoel, lichten uit, koptelefoon op... Zo intens. Beter wordt het niet.
De nummers die daarna volgen zijn vooral de ballads die tot de top23 doorgedrongen zijn. Daar weet Tom mij toch het meest mee te raken. Maar om aan te geven dat ik zijn gekkigheid ook kan waarderen heb ik het heerlijk uit de bocht vliegende Kommienezuspadt op 10 gezet. Jammer voor Gun Street Girl, dat daardoor net afviel, maar ja ik had ook graag Goin' Out West of Jockey Full of Bourbon in m'n top10 willen opnemen. Helaas, bij zo'n topartiest moet je nou eenmaal pijnlijke keuzes maken.
Ik ben benieuwd naar de einduitslag. Ik gok op Martha op nr. 1.
0
geplaatst: 31 oktober 2013, 08:40 uur
1. Martha
2.I Hope That I Don't Fall in Love with You
3. Christmas Card from a Hooker in Minneapolis
4.Tango Till They're Sore *
5.Piano Has Been Drinking (Not Me)
6.Downtown Train
7.In the Neighborhood
8.Tom Traubert's Blues
9.Ol' 55 *
10.Shore Leave *
2.I Hope That I Don't Fall in Love with You
3. Christmas Card from a Hooker in Minneapolis
4.Tango Till They're Sore *
5.Piano Has Been Drinking (Not Me)
6.Downtown Train
7.In the Neighborhood
8.Tom Traubert's Blues
9.Ol' 55 *
10.Shore Leave *
0
geplaatst: 31 oktober 2013, 14:36 uur
1. I Hope That I Don't Fall in Love with You
2. Tango Till They're Sore
3. Alice
4. Swordfishtrombone
5. Shore Leave
6. Jockey Full of Bourbon
7. Martha
8. Downtown Train
9. Christmas Card from a Hooker in Minneapolis
10. Hang Down Your Head
Grootste favorieten die ontbreken.
No One Knows I'm Here
Poor Edward
What's He Building?
2. Tango Till They're Sore
3. Alice
4. Swordfishtrombone
5. Shore Leave
6. Jockey Full of Bourbon
7. Martha
8. Downtown Train
9. Christmas Card from a Hooker in Minneapolis
10. Hang Down Your Head
Grootste favorieten die ontbreken.
No One Knows I'm Here
Poor Edward
What's He Building?
0
johannesA
geplaatst: 31 oktober 2013, 21:54 uur
1. I Hope That I Don't Fall in Love with You
2. Martha
3. Hang Down Your Head
4. Jersey Girl *
5. Christmas Card from a Hooker in Minneapolis
6. In the Neighborhood
7. The Heart of a Saturday Night
8. Yesterday Is Here
9. Alice
10. Tom Traubert's Blues
Nummer 1 en 2 komen van topalbum Closing Time. Van dat album wordt Grapefruit Moon gemist in deze finale.
Daarna komen de ballad nummers van Tom. Deze liggen me beter dan de meer experimentele nummers.
Ol' 55 en Downtown Train waren mijn 11 en 12.
2. Martha
3. Hang Down Your Head
4. Jersey Girl *
5. Christmas Card from a Hooker in Minneapolis
6. In the Neighborhood
7. The Heart of a Saturday Night
8. Yesterday Is Here
9. Alice
10. Tom Traubert's Blues
Nummer 1 en 2 komen van topalbum Closing Time. Van dat album wordt Grapefruit Moon gemist in deze finale.
Daarna komen de ballad nummers van Tom. Deze liggen me beter dan de meer experimentele nummers.
Ol' 55 en Downtown Train waren mijn 11 en 12.
0
geplaatst: 1 november 2013, 00:44 uur
De ballads beginnen in de finale nu toch wel de overhand te krijgen. Waar blijven de experimentelere liefhebbers? 

0
geplaatst: 1 november 2013, 00:51 uur
1. Tom Traubert's Blues
2. Singapore *
3. Hang Down Your Head
4. Jockey Full of Bourbon *
5. Downtown Train
6. In the Neighborhood
7. Gun Street Girl *
8. Christmas Card from a Hooker in Minneapolis
9. Tango Till They're Sore *
10. Yesterday Is Here
2. Singapore *
3. Hang Down Your Head
4. Jockey Full of Bourbon *
5. Downtown Train
6. In the Neighborhood
7. Gun Street Girl *
8. Christmas Card from a Hooker in Minneapolis
9. Tango Till They're Sore *
10. Yesterday Is Here
0
geplaatst: 1 november 2013, 12:46 uur
Zoveel moois, niet te doen dit en morgen ziet het lijstje er weer anders uit, maar dit is 'm uiteindelijk geworden:
01. Jockey Full of Bourbon *
02. Big In Japan *
03. Downtown Train
04. Singapore *
05. Tango Till They're Sore *
06. Yesterday Is Here
07. Goin' Out West
08. Gun Street Girl *
09. Martha
10. Swordfishtrombone
01. Jockey Full of Bourbon *
02. Big In Japan *
03. Downtown Train
04. Singapore *
05. Tango Till They're Sore *
06. Yesterday Is Here
07. Goin' Out West
08. Gun Street Girl *
09. Martha
10. Swordfishtrombone
0
geplaatst: 1 november 2013, 13:59 uur
Bij Tom Waits is het erg moeilijk om een top-10 samen te stellen, alle 20 songs zijn prachtig (en ik mis er nog een aantal) en zijn sterk aan elkaar gewaagd. Ik was nooit een grote fan van hem maar weet hem steeds meer te waarderen en - wat Kees-Jan zegt - slechte albums heeft hij nog niet uitgebracht. Ik verkies vooral de (jazzy) ballad-kant van hem zoals Alice een goed voorbeeld van is.
1. Alice
2. Downtown Train
3. Martha
4. Tom Traubert's Blues
5. Swordfishtrombone
6. Rain Dogs
7 .In the Neighborhood
8. Jersey Girl *
9. Ol' 55 *
10. Big In Japan *
1. Alice
2. Downtown Train
3. Martha
4. Tom Traubert's Blues
5. Swordfishtrombone
6. Rain Dogs
7 .In the Neighborhood
8. Jersey Girl *
9. Ol' 55 *
10. Big In Japan *
0
geplaatst: 1 november 2013, 19:15 uur
1. Jersey Girl *
Misschien wel zijn meest gepassioneerde zangpartij... Kippenvel
2. Goin' Out West
Cooler dan dit wordt het gewoon niet. De ene geweldige oneliner na de ander.
3. Big In Japan *
Belachelijk dikke sound heeft dit nummer, mede door het geweldige basspel van Les Claypool.
4. Martha
Wat mij betreft het mooiste nummer van zijn beginjaren. Het refrein is magisch.
5. Kommienezuspadt *
Bizar, vervreemdend, erg goed, maar vooral hilarisch.
6. Singapore *
'The captain is a one-armed dwarf'
7. Shore Leave *
Ook blijkt maar weer hoe goed Waits is in verhalen vertellen.
8. Piano Has Been Drinking (Not Me)
Heb nog nooit zo overtuigend een dronken piano gehoord.
9. Alice
Wat een heerlijk atmosferisch nummer met een geweldige tekst
10. Swordfishtrombone
Alleen al voor die xylofoon in combinatie met de bas,
Misschien wel zijn meest gepassioneerde zangpartij... Kippenvel
2. Goin' Out West
Cooler dan dit wordt het gewoon niet. De ene geweldige oneliner na de ander.
3. Big In Japan *
Belachelijk dikke sound heeft dit nummer, mede door het geweldige basspel van Les Claypool.
4. Martha
5. Kommienezuspadt *
Bizar, vervreemdend, erg goed, maar vooral hilarisch.
6. Singapore *
'The captain is a one-armed dwarf'

7. Shore Leave *
Ook blijkt maar weer hoe goed Waits is in verhalen vertellen.
8. Piano Has Been Drinking (Not Me)
Heb nog nooit zo overtuigend een dronken piano gehoord.
9. Alice
Wat een heerlijk atmosferisch nummer met een geweldige tekst
10. Swordfishtrombone
Alleen al voor die xylofoon in combinatie met de bas,
0
geplaatst: 1 november 2013, 23:46 uur
GREATEST HITS OF TOM WAITS !
De laatste 10 van de top 20 op een rijtje ...
Je leest van links naar rechts: positie, puntentotaal, titel en aantal stemmen.
Songs met * stonden niet in de startlijst, maar werden genomineerd in de 1ste ronde.
11. (32) Jockey Full of Bourbon * (5) en de nummer 1 van El Ninjo
12. (32) Goin' Out West (5)
13. (29) Big In Japan * (5)
14. (28) Alice (6) en de nummer 1 van LucM
15. (27) Shore Leave * (6)
16. (25) In the Neighborhood (6)
17. (24) Christmas Card from a Hooker in Minneapolis (6)
18. (23) Kommienezuspadt * (5)
19. (17) Ol' 55 * (4) en de nummer 1 van Kees-Jan
20. (16) Gun Street Girl * (4)
Dit is zonder meer de meest crazy editie ooit.
Het gebeurt wel eens dat we met meer dan 20 songs de finale ingaan,
maar het is nog nooit gebeurt dat een nummer 1 niet bij de laatste 20 eindigde.
De drie nummers die de top 20 niet haalden.
The Heart of Saturday Night (16 punten, maar een stem minder
dan de nummer 20 en last but not least de nummer 1 van Tribal Gathering),
Piano Has Been Drinking (Not Me) (9 punten) en Rain Dogs (5 punten).
We hebben ook nog nooit een ex aequo van 5 liedjes gehad.
En we tellen 11 verschillende nummer 1 songs op 13 deelnemers.
Met dank aan alle 13 spelers.
De laatste 10 van de top 20 op een rijtje ...
Je leest van links naar rechts: positie, puntentotaal, titel en aantal stemmen.
Songs met * stonden niet in de startlijst, maar werden genomineerd in de 1ste ronde.
11. (32) Jockey Full of Bourbon * (5) en de nummer 1 van El Ninjo
12. (32) Goin' Out West (5)
13. (29) Big In Japan * (5)
14. (28) Alice (6) en de nummer 1 van LucM
15. (27) Shore Leave * (6)
16. (25) In the Neighborhood (6)
17. (24) Christmas Card from a Hooker in Minneapolis (6)
18. (23) Kommienezuspadt * (5)
19. (17) Ol' 55 * (4) en de nummer 1 van Kees-Jan
20. (16) Gun Street Girl * (4)
Dit is zonder meer de meest crazy editie ooit.
Het gebeurt wel eens dat we met meer dan 20 songs de finale ingaan,
maar het is nog nooit gebeurt dat een nummer 1 niet bij de laatste 20 eindigde.
De drie nummers die de top 20 niet haalden.
The Heart of Saturday Night (16 punten, maar een stem minder
dan de nummer 20 en last but not least de nummer 1 van Tribal Gathering),
Piano Has Been Drinking (Not Me) (9 punten) en Rain Dogs (5 punten).
We hebben ook nog nooit een ex aequo van 5 liedjes gehad.
En we tellen 11 verschillende nummer 1 songs op 13 deelnemers.
Met dank aan alle 13 spelers.
0
geplaatst: 1 november 2013, 23:56 uur
10. (32) I Hope That I Don't Fall in Love with You (5)
De nummer 1 van johannesA en koenr.
De nummer 1 van johannesA en koenr.
johannesA schreef:
Nummer 1 en 2 komen van topalbum Closing Time. Van dat album wordt Grapefruit Moon gemist in deze finale. Daarna komen de ballad nummers van Tom. Deze liggen me beter dan de meer experimentele nummers.
Nummer 1 en 2 komen van topalbum Closing Time. Van dat album wordt Grapefruit Moon gemist in deze finale. Daarna komen de ballad nummers van Tom. Deze liggen me beter dan de meer experimentele nummers.
Koenr schreef:
Grootste favorieten die ontbreken: No One Knows I'm Here, Poor Edward en What's He Building?
Grootste favorieten die ontbreken: No One Knows I'm Here, Poor Edward en What's He Building?
0
geplaatst: 2 november 2013, 00:14 uur
09. (32) Tom Traubert's Blues (6)
De nummer 1 van jeroentjuhh.
De nummer 1 van jeroentjuhh.
Kees-Jan schreef:
Via het schitterende Tom Traubert's Blues ben ik in aanraking gekomen met het werk van Tom Waits. Het eerste album dat ik beluisterde was zijn verbluffende debuutalbum Closing Time en ik was meteen helemaal verkocht. Ik vind het ook nog steeds zijn beste album dat ook een steady plaatsje in mijn top10 heeft. Na Closing Time kwamen zijn andere albums aan de beurt en kwam ik erachter wat een veelzijdige artiest Tom Waits is. Ik moet zeggen dat ik zijn rare fratsen niet altijd trek, ik moet daar echt voor in de mood zijn, maar die nummers trekken juist weer andere fans aan. Je ziet ook al dat alle stemmers hierboven een andere nummer één hebben. Anders dan bij de meeste andere artiesten kan ik bij Tom Waits ook echt niet voorspellen welke nummers de top3 zullen gaan vormen.
Via het schitterende Tom Traubert's Blues ben ik in aanraking gekomen met het werk van Tom Waits. Het eerste album dat ik beluisterde was zijn verbluffende debuutalbum Closing Time en ik was meteen helemaal verkocht. Ik vind het ook nog steeds zijn beste album dat ook een steady plaatsje in mijn top10 heeft. Na Closing Time kwamen zijn andere albums aan de beurt en kwam ik erachter wat een veelzijdige artiest Tom Waits is. Ik moet zeggen dat ik zijn rare fratsen niet altijd trek, ik moet daar echt voor in de mood zijn, maar die nummers trekken juist weer andere fans aan. Je ziet ook al dat alle stemmers hierboven een andere nummer één hebben. Anders dan bij de meeste andere artiesten kan ik bij Tom Waits ook echt niet voorspellen welke nummers de top3 zullen gaan vormen.
0
geplaatst: 2 november 2013, 00:22 uur
08. (32) Jersey Girl * (6)
In tegenstelling tot nummer 9 goed voor een 3de plaats en de nummer 1 van crosskip.
In tegenstelling tot nummer 9 goed voor een 3de plaats en de nummer 1 van crosskip.
crosskip schreef:
Misschien wel zijn meest gepassioneerde zangpartij... Kippenvel.
Misschien wel zijn meest gepassioneerde zangpartij... Kippenvel.
Tribal Gathering schreef:
Tja, als je dat lijstje met 23 nummers ziet, dan ziet er akelig goed uit. En dan erbij te denken dat er nog minstens 100 nummers zijn die dit niveau moeiteloos halen.
Tja, als je dat lijstje met 23 nummers ziet, dan ziet er akelig goed uit. En dan erbij te denken dat er nog minstens 100 nummers zijn die dit niveau moeiteloos halen.
0
geplaatst: 2 november 2013, 00:26 uur
07. (33) Yesterday Is Here (7)
De nummer 1 van dix.
De nummer 1 van dix.
dix schreef:
Nummers 1 2 en 3 doe ik morgen ook gestand. Maar de rest ... Yesterday Is Here mag op mijn crematie. Niemand zal zich ongemakkelijk voelen om daarnaar te moeten luisteren. Vermist, Eigen Schuld Dikke Bult: 9th & Hennepin, Jesus Gonna Be Here, Blue Valentines, Telephonecall From Istanbul en Down Down Down.
Nummers 1 2 en 3 doe ik morgen ook gestand. Maar de rest ... Yesterday Is Here mag op mijn crematie. Niemand zal zich ongemakkelijk voelen om daarnaar te moeten luisteren. Vermist, Eigen Schuld Dikke Bult: 9th & Hennepin, Jesus Gonna Be Here, Blue Valentines, Telephonecall From Istanbul en Down Down Down.
0
geplaatst: 2 november 2013, 00:32 uur
06. (39) Singapore * (6)
We maken een sprongetje in de punten: goed voor twee 2de plaatsten.
We maken een sprongetje in de punten: goed voor twee 2de plaatsten.
El Ninjo schreef:
Zoveel moois, niet te doen dit en morgen ziet het lijstje er weer anders uit.
Zoveel moois, niet te doen dit en morgen ziet het lijstje er weer anders uit.
0
geplaatst: 2 november 2013, 00:38 uur
05. (40) Tango till They're Sore * (6)
De hoogst genoteerde nominatie haalde in drie lijstjes het podium.
De hoogst genoteerde nominatie haalde in drie lijstjes het podium.
Kees-Jan schreef:
0
geplaatst: 2 november 2013, 00:46 uur
04. (40) Swordfishtrombone (8)
De nummer 1 van Aquila.
De nummer 1 van Aquila.
crosskip schreef:
Alleen al voor die xylofoon in combinatie met de bas.
Alleen al voor die xylofoon in combinatie met de bas.
Aquila schreef:
Zat in de herbeluistering. Nummers van 'The Asylum Years' komen toch ook weer zeer goed uit de verf zo in de avond. Dat levert nog van alles op...
Zat in de herbeluistering. Nummers van 'The Asylum Years' komen toch ook weer zeer goed uit de verf zo in de avond. Dat levert nog van alles op...
0
geplaatst: 2 november 2013, 00:50 uur
03. (42) Hang Down Your Head (6)
Goed voor twee 2de en twee 3de plaatsen.
Goed voor twee 2de en twee 3de plaatsen.
Kees-Jan schreef:
Wat ook verbijsterend is, is dat Tom Waits gewoon geen slecht album kan uitbrengen. Zijn zwakste album hier op MM (Foreign Affairs, een album dat ik ook één van zijn minste vind) scoort nog steeds een ruim voldoende. Er zijn weinig artiesten met zo'n groot repertoire die dat kunnen nazeggen. Ik ben benieuwd naar de einduitslag. Ik gok op Martha op nr. 1.
Wat ook verbijsterend is, is dat Tom Waits gewoon geen slecht album kan uitbrengen. Zijn zwakste album hier op MM (Foreign Affairs, een album dat ik ook één van zijn minste vind) scoort nog steeds een ruim voldoende. Er zijn weinig artiesten met zo'n groot repertoire die dat kunnen nazeggen. Ik ben benieuwd naar de einduitslag. Ik gok op Martha op nr. 1.
0
geplaatst: 2 november 2013, 01:00 uur
02. (64) Downtown Train (10)
De nummer 1 van ArthurDZ.
De nummer 1 van ArthurDZ.
LucM schreef:
Bij Tom Waits is het erg moeilijk om een top-10 samen te stellen, alle 20 songs zijn prachtig (en ik mis er nog een aantal) en zijn sterk aan elkaar gewaagd. Ik was nooit een grote fan van hem maar weet hem steeds meer te waarderen en - wat Kees-Jan zegt - slechte albums heeft hij nog niet uitgebracht. Ik verkies vooral de (jazzy) ballad-kant van hem zoals Alice een goed voorbeeld van is.
0
geplaatst: 2 november 2013, 01:04 uur
01. (78) Martha (12)
De nummer 1 van aERodynamIC en Scorpio_21.
De nummer 1 van aERodynamIC en Scorpio_21.
aERodynamIC schreef:
Gewoon niet te doen, te veel moois moeten schrappen.....
Gewoon niet te doen, te veel moois moeten schrappen.....
crosskip schreef:
0
geplaatst: 2 november 2013, 01:18 uur
GREATEST HITS OF ELECTRIC LIGHT ORCHESTRA !
1ste RONDE nominatie
Nomineer nog 10 goeie nummers die thuishoren in dit spel.
All over the World
Can't Get It out of My Head
Don't Bring Me Down
Eldorado
Evil Woman
Here Is the News
Hold on Tight
Livin' Thing
Mr. Blue Sky
Overture
Rock and Roll is King
Rockaria
Roll over Beethoven
Shine a Little Love
Showdown
Sweet Talkin' Woman
Telephone Line
The Diary of Horace Wimp
Wild West Hero
Xanadu (met of zonder Olivia Newton-John)
Deadline 1ste ronde is maandagavond om 20.00u.
1ste RONDE nominatie
Nomineer nog 10 goeie nummers die thuishoren in dit spel.
All over the World
Can't Get It out of My Head
Don't Bring Me Down
Eldorado
Evil Woman
Here Is the News
Hold on Tight
Livin' Thing
Mr. Blue Sky
Overture
Rock and Roll is King
Rockaria
Roll over Beethoven
Shine a Little Love
Showdown
Sweet Talkin' Woman
Telephone Line
The Diary of Horace Wimp
Wild West Hero
Xanadu (met of zonder Olivia Newton-John)
Deadline 1ste ronde is maandagavond om 20.00u.
0
geplaatst: 2 november 2013, 02:29 uur
Another Heart Breaks
Believe Me Now
Big Wheels
Eldorado Finale **
Poor Boy (The Greenwood)
So Fine
Standin' in the Rain
Starlight
Turn to Stone *
Twilight
* Mis ik toch wel in de startlijst (verdeling over de albums en teveel sterke tracks op Out of the Blue zullen er wel debet aan zijn).
** Mocht dit voor jullie toch bij Eldorado horen, dan wil ik daar graag One Summer Dream voor in de plaats terug.
Believe Me Now
Big Wheels
Eldorado Finale **
Poor Boy (The Greenwood)
So Fine
Standin' in the Rain
Starlight
Turn to Stone *
Twilight
* Mis ik toch wel in de startlijst (verdeling over de albums en teveel sterke tracks op Out of the Blue zullen er wel debet aan zijn).
** Mocht dit voor jullie toch bij Eldorado horen, dan wil ik daar graag One Summer Dream voor in de plaats terug.
0
geplaatst: 2 november 2013, 10:01 uur
Across the Border
Boy Blue
Nobody's Child
Poor Boy (The Greenwood)
So Fine
Standin' in the Rain
Steppin' Out
Strange Magic
Turn to Stone
Twilight
Boy Blue
Nobody's Child
Poor Boy (The Greenwood)
So Fine
Standin' in the Rain
Steppin' Out
Strange Magic
Turn to Stone
Twilight
0
geplaatst: 2 november 2013, 10:06 uur
De startlijst bestaat grotendeels uit UK top 10 singles
+ twee tracks van Eldorado dat blijkbaar geen top 10 hits aan boord had.
Als Eldorado Finale een afzonderlijke track is, dan telt ie volgens mij.
+ twee tracks van Eldorado dat blijkbaar geen top 10 hits aan boord had.
Als Eldorado Finale een afzonderlijke track is, dan telt ie volgens mij.
0
geplaatst: 2 november 2013, 11:30 uur
Across The Border
Bluebird
Four Little Diamonds
I’m Alive
Secret Messages
Stranger
The Diary of Horace Wimp
The Way Life’s Meant To Be
Turn To Stone
Twilight
Bluebird
Four Little Diamonds
I’m Alive
Secret Messages
Stranger
The Diary of Horace Wimp
Turn To Stone
Twilight
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 2 november 2013, 11:36 uur
10538 Overture
Across the Border
Confusion
Do Ya
Eldorado Overture
Night in the City
Summer and Lightning
Tightrope
Turn to Stone
Twilight
Across the Border
Confusion
Do Ya
Eldorado Overture
Night in the City
Summer and Lightning
Tightrope
Turn to Stone
Twilight
0
geplaatst: 2 november 2013, 11:39 uur
Eén van de beste progrockbands in de jaren '70, met name Eldorado en Out of the Blue zijn meesterwerken (vooral daaruit heb ik geput).
Across the Border
Boy Blue
Nobody's Child
Poor Boy (The Greenwood)
Standin' in the Rain
Steppin' Out
Strange Magic
Turn to Stone
Twilight
Across the Border
Boy Blue
Nobody's Child
Poor Boy (The Greenwood)
Standin' in the Rain
Steppin' Out
Strange Magic
Turn to Stone
Twilight
0
geplaatst: 2 november 2013, 14:07 uur
10538 Overture
Alright
Confusion
Do Ya
I'm Alive
Last Train to London
Secret Messages
Standin' in the Rain
Turn to Stone
Twilight
Veel jaren 80 singles van mijn kant.
Alright
Confusion
Do Ya
I'm Alive
Last Train to London
Secret Messages
Standin' in the Rain
Turn to Stone
Twilight
Veel jaren 80 singles van mijn kant.
0
geplaatst: 2 november 2013, 14:59 uur
Het was een heerlijke editie met Tom Waits, dankjewel Dazzler!
En met Martha als winnaar ook de voorspelde nummer 1
En met Martha als winnaar ook de voorspelde nummer 1

0
geplaatst: 3 november 2013, 00:11 uur
dazzler schreef:
Overture (in de startlijst)
Overture (in de startlijst)
Op welk nummer doel je hier, dazzler?
Ik ken niet alle albums van ELO, maar kon dat nummer zo snel niet vinden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.