Muziek / Muziekgames / Greatest Hits !
zoeken in:
0
geplaatst: 21 januari 2012, 17:36 uur
dazzler schreef:
Bij Local Hero kwam ik uiteraard via de Dire Straits verzamelaars.
De andere solo-albums stonden wat verder in de tijd van zijn Dire Straits werk.
Ok, ja, daar valt wel wat voor te zeggen. Maar als je je bedenkt dat Dire Straits van blues naar pop naar rock naar "van alles wat" ging, denk ik dat zijn solowerk soms niet zo heel ver afligt van Dire Straits. Sterker nog, tot nu toe kwam Guy Fletcher (bekend van zijn toetsenwerk) in bijna elk solohoofdstuk voor. En verder komen een heleboel leden regelmatig terug. In dat opzicht is het gewoon een voortgang van Dire Straits. Alleen het heet nu niet meer zo en het is nog meer de soloshow van Mark.Bij Local Hero kwam ik uiteraard via de Dire Straits verzamelaars.
De andere solo-albums stonden wat verder in de tijd van zijn Dire Straits werk.
Edit: Grappige quote kom ik tegen. Op de officiële site van Shangri-La, zijn vierde (volledige) studioalbum, zei hij dit over de leden van destijds: "play Dire Straits songs better than Dire Straits did."
dazzler schreef:
Er waren trouwens ook weinig aanwijsbare uitschieters (ik had slechts 1 nummer nodig)
als je naar de stemmen bij de nummers op de site kijkt. Dus dacht ik, ik hou het bij Local Hero.
Ok, ja, als je niet bekend bent met zijn solowerk, snap ik de keuze voor Local Hero ook zeker wel. Maar over het algemeen is hét solonummer van Mark, What It Is, vandaar. Maar een goede startlijst. Ik zou zelf ook grotendeels op die uitgekomen zijn.Er waren trouwens ook weinig aanwijsbare uitschieters (ik had slechts 1 nummer nodig)
als je naar de stemmen bij de nummers op de site kijkt. Dus dacht ik, ik hou het bij Local Hero.
Is er trouwens al iemand die iets van zijn laatste album genomineerd heeft? Ik geloof het niet. Ik heb op Spotify zijn solowerk eens in de shuffle gegooid, dus dat wordt genieten. Momenteel So Far From the Clyde (van Get Lucky) en wat een prachtig nummer, toch.

0
Aquila
geplaatst: 21 januari 2012, 17:48 uur
Titmeister schreef:
Once Upon a Time in the West
Once Upon a Time in the West
Staat in de startlijst.
Skateaway lijkt me een adequate vervanger

0
geplaatst: 21 januari 2012, 19:36 uur
Uiteraard wist ik stiekem allang welke nummers er sowieso in zouden moeten komen, maar het is een mooie aangelegenheid om weer eens wat solowerk uit de spreekwoordelijke kast te trekken.
Dire Straits:
Sommigen al lang, sommige relatief recent persoonlijke favorieten
Industrial Disease
Ondergesneeuwd door het geweld van o.a. Telegraph Road en Private Investigations, maar puur kijkend naar de tekst, vind ik dat dit één van zijn beste teksten is. Het hoge Walk of Life-gehalte zal een groot hekelpunt zijn, maar dat luchtige is juist de kracht van dit nummer. Het getokkel geeft dat nummer nog meer die luchtige flow
You and Your Friend (Live)
Af en toe ben ik in zo’n bui dat ik uren op YouTube naar live-versies aan het zoeken ben. Tussendoor gooi ik er wat live-classics tussendoor. Dit is daar eentje van. Een nummer dat ze geloof ik niet zo vaak live hebben gespeeld. Cry, guitar cry. Een betere omschrijving heb ik sindsdien nog altijd niet gevonden.
Planet of the New Orleans
Een ondergesneeuwde topper. On Every Street brak (en breekt) geen records. Het is ook een herhalingsoefening van vooral Brothers In Arms, dat geef ik toe, maar dat neemt niet weg dat de uitzonderingen hierop (waaronder deze en het nummer dat hierboven staat) steengoede nummers zijn. Met z’n speelduur van bijna 8 minuten is het ook de nummer 6 als het gaat om langste nummers van Dire Straits. Een nummer met een duister sfeertje (niet zo duister als Private Investigations) en een prachtige outro.
Your Latest Trick
Brothers in Arms bracht zoveel klassiekers dat ze uiteraard niet allemaal in de startlijst passen. Ik had ook zo nog Why Worry en Ride Across The River kunnen nemen. Your Latest Trick is dan ook een nummer dat het vooral live erg goed doet. Mooiste live-uitvoering om naar te kijken is die van On The Night, maar puur qua audio is die van Basel ’92 onovertroffen. Dat is deze. Origineel van Michael Brecker, maar de live-uitvoeringen van Chris White laten het origineel verbleken. Ook het werk van Paul Franklin op de steel guitar mag hier zeker niet vergeten worden (luister ook de eindsolo in Walk of Life en On Every Street van hetzelfde concert).
Lions
Wie had bij hun debuut in 1978 met nummers als Wild West End en Lions dat ze een paar jaar later klassiekers als Telegraph Road en Brothers in Arms in hun oeuvre zouden hebben zitten? Ik denk ik niet. (Eén van de?) favoriet nummer van rudiger (inderdaad, vernoemd naar het gelijknamig nummer op Golden Heart) weet ik toevallig. Prachtige afsluiter van een mooi album.
Follow Me Home
Is het toevallig dat ik weer een afsluiter heb gekozen? Na dit nummer zouden ze, als Dire Straits, dit soort bluesrock niet vaak meer maken. Mij is het om het even, wat daarna kwam was evengoed zeer sterk.
Mark Knopfler
The Trawlerman’s Song (van Shangri-La)
Eén van de eerste solonummers die ik leerde kennen en sindsdien alleen maar beter geworden. Dit is classic rock van de bovenste plank, het toppunt van laid back rock. En wederom een heerlijke tekst. Hier komt de schoonheid van een gitaar echt naar voren
Speedway at Nazareth (van Sailing to Philadelphia)
Ik vraag me af hoeveel mensen zijn solowerk kennen, want hier kun je toch niet omheen? Ok de openingslyric is niet de beste (after 2000 came 2001), maar alles daarna maakt dit ruimschoots goed. Een nummer dat heel vaak live is uitgevoerd. Mijn favoriete live-versie is die van 2 jaar terug, in Parijs: Get Lucky Tour - Paris-Bercy - 06.09.2010. Die langzame opbouw, dat rustige opzwepende. Dit is gewoon een soort mini-Telegraph Road. Doet me er aan denken dat het lang geleden is dat ik weer eens een bootleg opgezocht heb van hem.
Boom, Like That (van Shangri-La)
Wederom van Shangri-La en ook deze staat op Dire Straits & Mark Knopfler - The Best of Dire Straits & Mark Knopfler (2005). Er zijn tijden dat dit een steevaste skipper is. Er zijn tijden dat dit keihard aangaat en maar meeblèren. Net zoals bij Trawlerman’s Song die heerlijke vibe. Zo cool en relaxt. Typisch Mark solo.
What It Is
Ik kan deze wel tactisch gaan negeren (“haalt het toch wel”), maar daar ben ik geen fan van. Als iets tot het beste behoort, behoort het tot het beste. What It Is stond een jaar geleden zelfs nog in mijn top 50 aller tijden. Inmiddels is die ergens afgezakt naar iets buiten de top 100, maar wat een nummer blijft dit ook.
Niks van Golden Heart (Darling Pretty, Rudiger, Done with Bonaparte), niks van Get Lucky (Border Reiver, Get Lucky, So Far From the Clyde, Piper to the End), niks van The Ragpicker’s Dream (Why Aye Man, Marbletown, Coyote), geen scorewerk (Wag the Dog is zeker de moeite waard). Voor liefhebbers van zijn solowerk zou ik eens een bootleg proberen. Er zijn er genoeg te vinden op het internet, met name Paris (2010) en Vaison (1996) zijn erg sterk.
Om het voor dazzler nog even makkelijk te maken:
Boom, Like That (Knopfler)
Follow Me Home
Industrial Disease
Lions
Speedway at Nazareth (Knopfler)
The Trawlerman's Song
What It Is (Knopfler)
Your Latest Trick (Live)
Ik heb me overigens voorgenomen geen frustraties te krijgen deze editie, want er gaan 100% zeker favorieten sneuvelen, maar wat er ook gebeurd. Ik weet zeker dat er een top 10 komt waar ik een groot oorgasme van ga krijgen.
Dire Straits:
Sommigen al lang, sommige relatief recent persoonlijke favorieten
Industrial Disease
Ondergesneeuwd door het geweld van o.a. Telegraph Road en Private Investigations, maar puur kijkend naar de tekst, vind ik dat dit één van zijn beste teksten is. Het hoge Walk of Life-gehalte zal een groot hekelpunt zijn, maar dat luchtige is juist de kracht van dit nummer. Het getokkel geeft dat nummer nog meer die luchtige flow
Af en toe ben ik in zo’n bui dat ik uren op YouTube naar live-versies aan het zoeken ben. Tussendoor gooi ik er wat live-classics tussendoor. Dit is daar eentje van. Een nummer dat ze geloof ik niet zo vaak live hebben gespeeld. Cry, guitar cry. Een betere omschrijving heb ik sindsdien nog altijd niet gevonden.
Een ondergesneeuwde topper. On Every Street brak (en breekt) geen records. Het is ook een herhalingsoefening van vooral Brothers In Arms, dat geef ik toe, maar dat neemt niet weg dat de uitzonderingen hierop (waaronder deze en het nummer dat hierboven staat) steengoede nummers zijn. Met z’n speelduur van bijna 8 minuten is het ook de nummer 6 als het gaat om langste nummers van Dire Straits. Een nummer met een duister sfeertje (niet zo duister als Private Investigations) en een prachtige outro.
Your Latest Trick
Brothers in Arms bracht zoveel klassiekers dat ze uiteraard niet allemaal in de startlijst passen. Ik had ook zo nog Why Worry en Ride Across The River kunnen nemen. Your Latest Trick is dan ook een nummer dat het vooral live erg goed doet. Mooiste live-uitvoering om naar te kijken is die van On The Night, maar puur qua audio is die van Basel ’92 onovertroffen. Dat is deze. Origineel van Michael Brecker, maar de live-uitvoeringen van Chris White laten het origineel verbleken. Ook het werk van Paul Franklin op de steel guitar mag hier zeker niet vergeten worden (luister ook de eindsolo in Walk of Life en On Every Street van hetzelfde concert).
Lions
Wie had bij hun debuut in 1978 met nummers als Wild West End en Lions dat ze een paar jaar later klassiekers als Telegraph Road en Brothers in Arms in hun oeuvre zouden hebben zitten? Ik denk ik niet. (Eén van de?) favoriet nummer van rudiger (inderdaad, vernoemd naar het gelijknamig nummer op Golden Heart) weet ik toevallig. Prachtige afsluiter van een mooi album.
Follow Me Home
Is het toevallig dat ik weer een afsluiter heb gekozen? Na dit nummer zouden ze, als Dire Straits, dit soort bluesrock niet vaak meer maken. Mij is het om het even, wat daarna kwam was evengoed zeer sterk.
Mark Knopfler
The Trawlerman’s Song (van Shangri-La)
Eén van de eerste solonummers die ik leerde kennen en sindsdien alleen maar beter geworden. Dit is classic rock van de bovenste plank, het toppunt van laid back rock. En wederom een heerlijke tekst. Hier komt de schoonheid van een gitaar echt naar voren
Speedway at Nazareth (van Sailing to Philadelphia)
Ik vraag me af hoeveel mensen zijn solowerk kennen, want hier kun je toch niet omheen? Ok de openingslyric is niet de beste (after 2000 came 2001), maar alles daarna maakt dit ruimschoots goed. Een nummer dat heel vaak live is uitgevoerd. Mijn favoriete live-versie is die van 2 jaar terug, in Parijs: Get Lucky Tour - Paris-Bercy - 06.09.2010. Die langzame opbouw, dat rustige opzwepende. Dit is gewoon een soort mini-Telegraph Road. Doet me er aan denken dat het lang geleden is dat ik weer eens een bootleg opgezocht heb van hem.
Boom, Like That (van Shangri-La)
Wederom van Shangri-La en ook deze staat op Dire Straits & Mark Knopfler - The Best of Dire Straits & Mark Knopfler (2005). Er zijn tijden dat dit een steevaste skipper is. Er zijn tijden dat dit keihard aangaat en maar meeblèren. Net zoals bij Trawlerman’s Song die heerlijke vibe. Zo cool en relaxt. Typisch Mark solo.
What It Is
Ik kan deze wel tactisch gaan negeren (“haalt het toch wel”), maar daar ben ik geen fan van. Als iets tot het beste behoort, behoort het tot het beste. What It Is stond een jaar geleden zelfs nog in mijn top 50 aller tijden. Inmiddels is die ergens afgezakt naar iets buiten de top 100, maar wat een nummer blijft dit ook.
Niks van Golden Heart (Darling Pretty, Rudiger, Done with Bonaparte), niks van Get Lucky (Border Reiver, Get Lucky, So Far From the Clyde, Piper to the End), niks van The Ragpicker’s Dream (Why Aye Man, Marbletown, Coyote), geen scorewerk (Wag the Dog is zeker de moeite waard). Voor liefhebbers van zijn solowerk zou ik eens een bootleg proberen. Er zijn er genoeg te vinden op het internet, met name Paris (2010) en Vaison (1996) zijn erg sterk.
Om het voor dazzler nog even makkelijk te maken:
Boom, Like That (Knopfler)
Follow Me Home
Industrial Disease
Lions
The Trawlerman's Song
What It Is (Knopfler)
Your Latest Trick (Live)
Ik heb me overigens voorgenomen geen frustraties te krijgen deze editie, want er gaan 100% zeker favorieten sneuvelen, maar wat er ook gebeurd. Ik weet zeker dat er een top 10 komt waar ik een groot oorgasme van ga krijgen.

0
geplaatst: 22 januari 2012, 12:35 uur
Eitje .
Rudiger
Nobody`s Got The gun
Are We In Trouble Now
lions
So Far From The Clyde
What It Is
Old Pigweed
A Place Where we Used To Live
The Trawlerman`s Song
Millionaire Blues .
Rudiger

Nobody`s Got The gun
Are We In Trouble Now
lions
So Far From The Clyde
What It Is
Old Pigweed
A Place Where we Used To Live
The Trawlerman`s Song
Millionaire Blues .
0
geplaatst: 22 januari 2012, 12:43 uur
chevy93 schreef:
Ben het helemaal met je eens, Chevy. Ben alleen wel de enige tot nu toe

0
geplaatst: 22 januari 2012, 12:52 uur
Nee je bent niet de enige , Planet is een fantastisch nummer , ik ben het niet eens dat On Every Street een herhalingsoefening is van BIA want op OES zijn meer stijlen te horen en meer afwisseling .
0
geplaatst: 22 januari 2012, 13:39 uur
Angel of Mercy
Les boys
Love over gold
Portobello belle
Sailing to Philadelphia
Six blad knife
Skateaway
Solid rock
The bug
The man's too strong
Les boys
Love over gold
Portobello belle
Sailing to Philadelphia
Six blad knife
Skateaway
Solid rock
The bug
The man's too strong
0
geplaatst: 22 januari 2012, 17:20 uur
tussenstand na 17 lijstjes (nog zonder Titmeister, pm verstuurd)
13 Love over Gold
13 Your Latest Trick
8
8
8
8
7
7
7
tie-break zone
6
6
6
6
spannend
5
5
4
minder spannend
3
3
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
unieke nominaties
1 A Place Where We Used to Live
1 Are We in Trouble Now
1 Golden Heart (Mark Knopfler)
1 How Long
1 In the Gallery
1 Iron Hand
1 Millionaire Blues .
1 Nobody`s Got the Gun
1 Old Pigweed
1 One World
1 Prairie Wedding (Mark Knopfler)
1 Sands of Nevada (Mark Knopfler)
1 Single Handed Sailor
1 So Far from the Clyde
1 Soul Kissing (David Knopfler)
1 Wanderlust (Mark Knopfler)
Ik telde 50 verschillende nominaties ... hopelijk klopt het een beetje.
Deadline nominatieronde is maandagavond om 20.00u.
13 Love over Gold
13 Your Latest Trick
8
8
8
8
7
7
7
tie-break zone
6
6
6
6
spannend
5
5
4
minder spannend
3
3
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
unieke nominaties
1 A Place Where We Used to Live
1 Are We in Trouble Now
1 Golden Heart (Mark Knopfler)
1 How Long
1 In the Gallery
1 Iron Hand
1 Millionaire Blues .
1 Nobody`s Got the Gun
1 Old Pigweed
1 One World
1 Prairie Wedding (Mark Knopfler)
1 Sands of Nevada (Mark Knopfler)
1 Single Handed Sailor
1 So Far from the Clyde
1 Soul Kissing (David Knopfler)
1 Wanderlust (Mark Knopfler)
Ik telde 50 verschillende nominaties ... hopelijk klopt het een beetje.
Deadline nominatieronde is maandagavond om 20.00u.
0
geplaatst: 22 januari 2012, 17:50 uur
Eén unieke nominatie "On Every Street" staat al in de startlijst
0
geplaatst: 22 januari 2012, 18:18 uur
Salvadore schreef:
Inderdaad. Ik heb johannesA via pm aan de oren getrokken.
0
johannesA
geplaatst: 22 januari 2012, 19:03 uur
Les boys genomineerd ipv On Every Street.
Excuses vanaf deze kant.
Excuses vanaf deze kant.
0
geplaatst: 23 januari 2012, 10:05 uur
Oeps, niet goed opgelet. Aangezien ik Frank, Cas en Aquila er blij mee maak, vervang ik Once Upon a Time in the West door Skateaway. Dit wordt dan mijn lijstje:
A Place Where We Used to Live (Knopfler)
Love Over Gold
Ride Across the River
Sailing to Philadelphia (Knopfler)
Sands of Nevada (Knopfler)
Silvertown Blues (Knopfler)
Six Blade Knife
Skateaway
What It Is (Knopfler)
Your Latest Trick
A Place Where We Used to Live (Knopfler)
Love Over Gold
Ride Across the River
Sailing to Philadelphia (Knopfler)
Sands of Nevada (Knopfler)
Silvertown Blues (Knopfler)
Six Blade Knife
Skateaway
What It Is (Knopfler)
Your Latest Trick
0
geplaatst: 23 januari 2012, 11:10 uur
Cannibals (Knopfler)
Done with Bonaparte (Knopfler)
Expresso Love
Industrial Disease
It Never Rains
Love Over Gold
Northern Land (Illsley) (mag deze eigenlijk?)
Single-Handed Sailor
Wag the Dog (Knopfler)
Als Northern Land niet mag nomineer ik Planet of New Orleans.
Done with Bonaparte (Knopfler)
Expresso Love
Industrial Disease
It Never Rains
Love Over Gold
Northern Land (Illsley) (mag deze eigenlijk?)
Single-Handed Sailor
Wag the Dog (Knopfler)
Als Northern Land niet mag nomineer ik Planet of New Orleans.
0
geplaatst: 23 januari 2012, 20:34 uur
Einde 1ste ronde met 19 deelnemers.
Genomineerd zijn alvast ...
15 Love over Gold
14 Your Latest Trick
9 Expresso Love
9 Skateaway
8 Sailing to Philadelphia (Mark Knopfler)
8 Why Worry
8 You and Your Friend

Dat zijn er al 7 en we zoeken er dus 11 dit keer (zie mijn eerdere antwoord op chevy93).
Nog 4 te kiezen uit deze tie-break lijst ...
7 It Never Rains
7 Six Blade Knife
7 Solid Rock
7 The Man's Too Strong
7 What It Is (Mark Knopfler)
Genomineerd zijn alvast ...
15 Love over Gold
14 Your Latest Trick
9 Expresso Love
9 Skateaway
8 Sailing to Philadelphia (Mark Knopfler)
8 Why Worry
8 You and Your Friend

Dat zijn er al 7 en we zoeken er dus 11 dit keer (zie mijn eerdere antwoord op chevy93).
Nog 4 te kiezen uit deze tie-break lijst ...
7 It Never Rains
7 Six Blade Knife
7 Solid Rock
7 The Man's Too Strong
7 What It Is (Mark Knopfler)
0
geplaatst: 23 januari 2012, 20:35 uur
tie-break nominatieronde Dire Straits ...
Duid 4 nummers aan die mee naar de 2de ronde mogen.
It Never Rains
Six Blade Knife
Solid Rock
The Man's Too Strong
What It Is (Mark Knopfler)
Deadline tie-break is vanavond om 23.00u.
It Never Rains
Six Blade Knife
Solid Rock
The Man's Too Strong
What It Is (Mark Knopfler)
0
geplaatst: 23 januari 2012, 20:36 uur
tie-break nominatieronde Dire Straits ...
It Never Rains
Six Blade Knife
Solid Rock 1
The Man's Too Strong
What It Is (Mark Knopfler) 1
It Never Rains
Six Blade Knife
Solid Rock 1
The Man's Too Strong
0
Aquila
geplaatst: 23 januari 2012, 20:45 uur
tie-break nominatieronde Dire Straits ... (vigil moet nog twee nummers extra nomineren)
It Never Rains 1*
Six Blade Knife 1*
Solid Rock 2*
The Man's Too Strong 1*
Ik zag veel Knopfler solo voorbij komen, maar blijkbaar veel verschillende, want (bijna) geen haalt de eindlijst. Ken dat ook nauwelijks, maar wat ik ken vond ik nauwelijks de moeite. Evenals What It Is dat hier de tie-break haalt.
Ook verrassend voor mij dat Why Worry het haalt, ik kan dat vrees ik niet meer los zien van een oudere Griekse dame met bril... (+ ijskoude rillingen)
It Never Rains 1*
Six Blade Knife 1*
Solid Rock 2*
The Man's Too Strong 1*
Ik zag veel Knopfler solo voorbij komen, maar blijkbaar veel verschillende, want (bijna) geen haalt de eindlijst. Ken dat ook nauwelijks, maar wat ik ken vond ik nauwelijks de moeite. Evenals What It Is dat hier de tie-break haalt.
Ook verrassend voor mij dat Why Worry het haalt, ik kan dat vrees ik niet meer los zien van een oudere Griekse dame met bril... (+ ijskoude rillingen)
0
geplaatst: 23 januari 2012, 20:48 uur
tie-break nominatieronde Dire Straits ... (vigil moet nog twee nummers extra nomineren)
It Never Rains 2*
Six Blade Knife 1
Solid Rock 3*
The Man's Too Strong 2*
What It Is (Mark Knopfler) 2*
It Never Rains 2*
Six Blade Knife 1
Solid Rock 3*
The Man's Too Strong 2*
What It Is (Mark Knopfler) 2*
0
geplaatst: 23 januari 2012, 20:48 uur
tie-break nominatieronde Dire Straits ... (VIGIL moet nog twee nummers extra nomineren)
It Never Rains 3*
Six Blade Knife 1
Solid Rock 4*
The Man's Too Strong 3*
What It Is (Mark Knopfler) 3*
It Never Rains 3*
Six Blade Knife 1
Solid Rock 4*
The Man's Too Strong 3*
What It Is (Mark Knopfler) 3*
0
geplaatst: 23 januari 2012, 21:09 uur
tie-break nominatieronde Dire Straits ... (VIGIL moet nog twee nummers extra nomineren)
It Never Rains 4*
Six Blade Knife 2*
Solid Rock 5*
The Man's Too Strong 4*
What It Is (Mark Knopfler) 3
It Never Rains 4*
Six Blade Knife 2*
Solid Rock 5*
The Man's Too Strong 4*
What It Is (Mark Knopfler) 3
0
geplaatst: 23 januari 2012, 21:11 uur
Aquila schreef:
Ik zag veel Knopfler solo voorbij komen, maar blijkbaar veel verschillende, want (bijna) geen haalt de eindlijst.
Klopt.Ik zag veel Knopfler solo voorbij komen, maar blijkbaar veel verschillende, want (bijna) geen haalt de eindlijst.
0
geplaatst: 23 januari 2012, 21:13 uur
It Never Rains 4
Six Blade Knife 3*
Solid Rock 6*
The Man's Too Strong 5*
What It Is (Mark Knopfler) 4*
It Never Rains 4
Six Blade Knife 3*
Solid Rock 6*
The Man's Too Strong 5*
What It Is (Mark Knopfler) 4*
0
geplaatst: 23 januari 2012, 21:21 uur
It Never Rains 5*
Six Blade Knife 3
Solid Rock 7*
The Man's Too Strong 6*
What It Is (Mark Knopfler) 5*
It Never Rains 5*
Six Blade Knife 3
Solid Rock 7*
The Man's Too Strong 6*
What It Is (Mark Knopfler) 5*
0
geplaatst: 23 januari 2012, 21:45 uur
It Never Rains 6*
Six Blade Knife 4*
Solid Rock 8*
The Man's Too Strong 7*
What It Is (Mark Knopfler) 5
It Never Rains 6*
Six Blade Knife 4*
Solid Rock 8*
The Man's Too Strong 7*
What It Is (Mark Knopfler) 5
0
geplaatst: 23 januari 2012, 22:00 uur
It Never Rains 7*
Six Blade Knife 4
Solid Rock 9*
The Man's Too Strong 8*
What It Is (Mark Knopfler) 6*
It Never Rains 7*
Six Blade Knife 4
Solid Rock 9*
The Man's Too Strong 8*
What It Is (Mark Knopfler) 6*
0
geplaatst: 23 januari 2012, 22:14 uur
-break nominatieronde Dire Straits ... (VIGIL moet nog twee nummers extra nomineren)
It Never Rains 8*
Six Blade Knife 5*
Solid Rock 9
The Man's Too Strong 9*
What It Is (Mark Knopfler) 7*
It Never Rains 8*
Six Blade Knife 5*
Solid Rock 9
The Man's Too Strong 9*
What It Is (Mark Knopfler) 7*
0
geplaatst: 23 januari 2012, 22:18 uur
It Never Rains 8
Six Blade Knife 6*
Solid Rock 10*
The Man's Too Strong 10*
What It Is (Mark Knopfler) 8*
It Never Rains 8
Six Blade Knife 6*
Solid Rock 10*
The Man's Too Strong 10*
What It Is (Mark Knopfler) 8*
0
geplaatst: 23 januari 2012, 22:24 uur
Tie-break nominatieronde Dire Straits ... (VIGIL moet nog twee nummers extra nomineren)
It Never Rains 9*
Six Blade Knife 6
Solid Rock 11*
The Man's Too Strong 11*
What It Is (Mark Knopfler) 9*
Solid Rock wel heel duidelijk een live-versie in acht nemende.
It Never Rains 9*
Six Blade Knife 6
Solid Rock 11*
The Man's Too Strong 11*
What It Is (Mark Knopfler) 9*
Solid Rock wel heel duidelijk een live-versie in acht nemende.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.