Muziek / Muziekgames / Greatest Hits !
zoeken in:
0
geplaatst: 24 januari 2012, 18:55 uur

Calling Elvis
Expresso Love *
Heavy Fuel
Lady Writer
Once upon a Time in the West
Skateaway *
Solid Rock *
Twisting by the Pool
Walk of Life
Where Do You Think You're Going
0
geplaatst: 24 januari 2012, 20:01 uur
Heavy Fuel
It Never Rains *
Lady Writer
Skateaway *
The Man's Too Strong *
Walk of Life
Why Worry *
Your Latest Trick *
It Never Rains *
Lady Writer
Skateaway *
The Man's Too Strong *
Walk of Life
Why Worry *
Your Latest Trick *
0
geplaatst: 24 januari 2012, 20:49 uur
Calling Elvis
Down to the Waterline
Heavy Fuel
On Every Street
Sailing to Philadelphia (Mark Knopfler) *
The Man's Too Strong *
Twisting by the Pool
Walk of Life
You and Your Frtiend*
Down to the Waterline
Heavy Fuel
On Every Street
The Man's Too Strong *
Twisting by the Pool
Walk of Life
You and Your Frtiend*
0
geplaatst: 24 januari 2012, 21:36 uur
Titmeister schreef:
dan bv. nummers als Solid Rock en You and Your Friend. Kennelijk worden ze dus gewoon minder bevonden, wat ik persoonlijk niet snap.
Ik vraag me af of men die nummer wel echt kent. Iets wat ik me vaak afvraag bij dit spel. De grote hits moeten het vaak ontgelden. Vaak vanwege een hoog speelgehalte (vaak gedraaid dus). 100% zeker dat dit ook de kop kost van Walk of Life. Een onterecht haatnummer.dan bv. nummers als Solid Rock en You and Your Friend. Kennelijk worden ze dus gewoon minder bevonden, wat ik persoonlijk niet snap.
0
geplaatst: 24 januari 2012, 22:23 uur
Luisteren naar nummers die je niet kent, lijkt me fatsoenshalve een must.
De kans dat voor het eerst beluisterde nummers het beter doen dan de 20 die ik al langer ken
en misschien koester, is natuurlijk minder vanzelfsprekend. Kans dat zo iemand een dergelijk lied
beloond met een selectie is eerder klein, denk ik. Maar je leert het nummer wel kennen
en misschien groeit het later, lang na dit spel, wel uit tot één van je favorieten.
Toch ook mooi, denk ik.
De kans dat voor het eerst beluisterde nummers het beter doen dan de 20 die ik al langer ken
en misschien koester, is natuurlijk minder vanzelfsprekend. Kans dat zo iemand een dergelijk lied
beloond met een selectie is eerder klein, denk ik. Maar je leert het nummer wel kennen
en misschien groeit het later, lang na dit spel, wel uit tot één van je favorieten.
Toch ook mooi, denk ik.
0
Aquila
geplaatst: 24 januari 2012, 22:32 uur
dazzler schreef:
Luisteren naar nummers die je niet kent,
lijkt me fatsoenhalve (woord dat niet bestaat blijkbaar) een must.
Toch ook mooi, denk ik.
Luisteren naar nummers die je niet kent,
lijkt me fatsoenhalve (woord dat niet bestaat blijkbaar) een must.
Toch ook mooi, denk ik.
precies.@chevy
Ik heb Private Investigations ertussen gezet - ik kan het nummer écht niet meer horen. Walk of Life had ik wel willen ontzien, misschien ten koste van Water of Love, maar ik koester het eerste album na het "verlies" van Six Blade Knife.
Twisting by the Pool lijkt me de typisch Dire Straits Kop-van-Jut trouwens. Ik heb voor de nominaties niet alle solo albums van Knopfler geluisterd nee, maar voor de eliminatie wel de nummers van On Every Street die ik wel (vaag) ken maar niet de titel bij het nummer (mijn voormalige kamergenoot op het werk daarde het veel - we mochten om-en-om een CD opzetten. Ik heb die plaat ste vaak naar mijn zin gehoord evenals Knopflers Philadelphia). Maar wij worden het hier niet gauw eens - want Making Movies is mijn favoriete Dire Straits album. DS waren tot mijn 16e mijn favoriete band denk ik. Ik ken het nog van buiten, maar nu 25 jaar later draai ik het nooit meer, met uitzondering van Making Movies.
0
geplaatst: 24 januari 2012, 22:34 uur
Salvadore schreef:
gewoon een s ertussen zetten
gewoon een s ertussen zetten
Kijk eens aan. Alweer wat bijgeleerd, Salvadore. Thanks.
0
geplaatst: 24 januari 2012, 23:30 uur
dazzler schreef:
Luisteren naar nummers die je niet kent, lijkt me fatsoenshalve een must.
Toch ook mooi, denk ik.
Dat laatste ben ik met je eens, maar dit is niet de lijstjesrondes, maar de eliminatieronde. De kans dat je een doodgedraaide klassieker als Walk of Life niet elimineert ten nadele van een nummer dat je net leert kennen, is dan ook weer erg klein (er vanuit gaande dat je Walk of Life geen goed nummer vindt).Luisteren naar nummers die je niet kent, lijkt me fatsoenshalve een must.
Toch ook mooi, denk ik.
Aquila schreef:
Twisting by the Pool lijkt me de typisch Dire Straits Kop-van-Jut trouwens.
Tja, dat is dan ook absoluut geen serieus nummer. Tussen al die serieuze nummers is een luchtig nummer prima. Net zoals Walk of Life, overigens. Maar ik had ook niet verwacht dat dat soort nummers de finale zouden halen. Twisting by the Pool lijkt me de typisch Dire Straits Kop-van-Jut trouwens.
P.S. Waar je die 0,5* voor die verzamelaar op gebaseerd heb.

0
geplaatst: 25 januari 2012, 02:22 uur
Deze moeten noodzakelijkerwijs het veld ruimen:
Going Home (Theme from Local Hero) (Mark Knopfler)
It Never Rains *
Romeo and Juliet
Solid Rock *
The Man's Too Strong *
Walk of Life
What It Is (Mark Knopfler) *
Why Worry *
Uiteraard gaan alle nummers van On Every Street gewoon door...
Voor mij dan, maar dat gaat (helaas) zeker niet gebeuren, gezien de lijstjes en het enthousiasme onder de MuMe stemmers op dit album
It Never Rains *
Romeo and Juliet
Solid Rock *
The Man's Too Strong *
Walk of Life
What It Is (Mark Knopfler) *
Why Worry *
Uiteraard gaan alle nummers van On Every Street gewoon door...
Voor mij dan, maar dat gaat (helaas) zeker niet gebeuren, gezien de lijstjes en het enthousiasme onder de MuMe stemmers op dit album

0
geplaatst: 25 januari 2012, 08:53 uur
Ik speel pas mee in de finale, maar er mogen niet te veel leuke singles verdwijnen.
Want in blijf toch altijd wel de pop liefhebber in hart en nieren ... dus een Walk of Life
en een Twisting by the Pool vind ik lekker ... leuk op gedanst vroeger, daarom niet zelf,
maar als deejay van dienst heb ik leuke herinneringen aan dergelijke swingers.
Want in blijf toch altijd wel de pop liefhebber in hart en nieren ... dus een Walk of Life
en een Twisting by the Pool vind ik lekker ... leuk op gedanst vroeger, daarom niet zelf,
maar als deejay van dienst heb ik leuke herinneringen aan dergelijke swingers.
0
Aquila
geplaatst: 25 januari 2012, 09:03 uur
Om Twisting by the Pool te redden moet je denk ik de spelregels nu en direct nog even aanpassen 

0
geplaatst: 25 januari 2012, 09:29 uur
Opvallend dat Where Do Think You`re Going en Romeo & Juliet worden genoemd als mogelijke afvallers , zijn niet de minste nummers . 

0
geplaatst: 25 januari 2012, 10:20 uur
Ik vrees toch meer dat we geen solonummers over zullen houden.
Where Do You... is inderdaad jammer en had mijn top 5 zeker gehaald, maar ik snap best dat men dat nummer nomineert. Duurde toch lang, voordat ik daar de (echte) pracht in heb gezien.
Where Do You... is inderdaad jammer en had mijn top 5 zeker gehaald, maar ik snap best dat men dat nummer nomineert. Duurde toch lang, voordat ik daar de (echte) pracht in heb gezien.
0
geplaatst: 25 januari 2012, 11:31 uur
Private Investigations en Twisting by the Pool zijn de twee nummers
waarmee mijn generatie Dire Straits leerden kennen ... via de hitparade dus,
want zo gaat dat als prille tiener. Daarna werd Alchemy door klasgenoten
op handen gedragen en werden de studioalbums verkend.
Sultans of Swing groeide al snel uit tot het absolute topnummer.
En dan kwam Brothers in Arms, een album dat wereldwijd hoge ogen gooide.
Money for Nothing met Sting was één van de best verkochte singles van 1985.
In de UK toch, en in de US waar het zelfs een nummer 1 hit werd.
Niet zo in de Benelux, en dat heb ik altijd heel raar gevonden.
Geen enkele single van Brothers in Arms haalde in Vlaanderen de top 20.
En dat terwijl Private Investigations toch een niet alledaagse nummer 1 hit was
en Twisting by the Pool een aardige top 5 hit ... ook Sultans of Swing was een hit.
Het album Brothers in Arms verkocht wel als gek,
maar dat de singles het hier niet deden vind ik nog altijd erg vreemd.
Money for Nothing was ook door zijn computerclip een veel besproken onderwerp.
En toch niet verzilverd in hitparadesucces. De rerelease uit 1989 nav de Best of
deed het zelfs beter, al maakte ook die niet bepaald brokken in de charts.
Calling Elvis en de singles van On Every Street deden het trouwens wel beter.
De enige verklaring die ik voor het gebrekkige Benelux succes
(zeker in vergelijking met de vorige hits) van de Brothers in Arms singles heb
is het feit dat iedereen misschien massaal voor het album op vinyl (en CD!!) ging.
Iets gelijkaardigs gebeurde bijvoorbeeld bij The Police.
Synchronicity verkocht als gek, maar de singles (zelfs Every Breath You Take)
eindigde in de Benelux ver van de top. Ook omdat men meteen het album kocht?
waarmee mijn generatie Dire Straits leerden kennen ... via de hitparade dus,
want zo gaat dat als prille tiener. Daarna werd Alchemy door klasgenoten
op handen gedragen en werden de studioalbums verkend.
Sultans of Swing groeide al snel uit tot het absolute topnummer.
En dan kwam Brothers in Arms, een album dat wereldwijd hoge ogen gooide.
Money for Nothing met Sting was één van de best verkochte singles van 1985.
In de UK toch, en in de US waar het zelfs een nummer 1 hit werd.
Niet zo in de Benelux, en dat heb ik altijd heel raar gevonden.
Geen enkele single van Brothers in Arms haalde in Vlaanderen de top 20.
En dat terwijl Private Investigations toch een niet alledaagse nummer 1 hit was
en Twisting by the Pool een aardige top 5 hit ... ook Sultans of Swing was een hit.
Het album Brothers in Arms verkocht wel als gek,
maar dat de singles het hier niet deden vind ik nog altijd erg vreemd.
Money for Nothing was ook door zijn computerclip een veel besproken onderwerp.
En toch niet verzilverd in hitparadesucces. De rerelease uit 1989 nav de Best of
deed het zelfs beter, al maakte ook die niet bepaald brokken in de charts.
Calling Elvis en de singles van On Every Street deden het trouwens wel beter.
De enige verklaring die ik voor het gebrekkige Benelux succes
(zeker in vergelijking met de vorige hits) van de Brothers in Arms singles heb
is het feit dat iedereen misschien massaal voor het album op vinyl (en CD!!) ging.
Iets gelijkaardigs gebeurde bijvoorbeeld bij The Police.
Synchronicity verkocht als gek, maar de singles (zelfs Every Breath You Take)
eindigde in de Benelux ver van de top. Ook omdat men meteen het album kocht?
0
geplaatst: 25 januari 2012, 12:22 uur

Heavy Fuel
It Never Rains *
Skateaway *
So Far Away
Solid Rock *
The Man's Too Strong *
Twisting by the Pool
Walk of Life
Why Worry *
0
geplaatst: 25 januari 2012, 12:25 uur
dazzler schreef:
Iets gelijkaardigs gebeurde bijvoorbeeld bij The Police. Synchronicity verkocht als gek, maar de singles (zelfs Every Breath You Take) eindigde in de Benelux ver van de top. Ook omdat men meteen het album kocht?
Ik dacht dat in NL bij de hitlijsten ook rekening werd gehouden met de album-verkoop. In meen dat verkoopcijfers van een album (deels) werden meegeteld met verkoopaantallen van de uitgebrachte single (alhoewel ik dat niet helemaal zeker weet).Iets gelijkaardigs gebeurde bijvoorbeeld bij The Police. Synchronicity verkocht als gek, maar de singles (zelfs Every Breath You Take) eindigde in de Benelux ver van de top. Ook omdat men meteen het album kocht?
0
geplaatst: 25 januari 2012, 13:00 uur
Salvadore schreef:
(quote)
Ik dacht dat in NL bij de hitlijsten ook rekening werd gehouden met de album-verkoop. In meen dat verkoopcijfers van een album (deels) werden meegeteld met verkoopaantallen van de uitgebrachte single (alhoewel ik dat niet helemaal zeker weet). Daar heb ik nog nooit van gehoord en lijkt me ook heel vreemd.
Ik denk eerder dat de singles van Brothers in arms niet zo hitgevoelig waren. Destijds vond ik het niet zo vreemd dat ze geen (grote) hits werden.
0
geplaatst: 25 januari 2012, 13:27 uur
Walk Of Life was wel hitgevoelig en bereikte de 20ste plaats in de top 40 , wat nou niet bijster bijzonder hoog was .
0
geplaatst: 25 januari 2012, 13:32 uur
Vroeger werd de top 40 samengesteld door het aantal verkochte vinyl singletjes , ten tijde van de Veronica top 40 en ook nog daarna , lp`s werden daar niet bij opgeteld .
Hoe het tegenwoordig gaat weet ik niet , de cd single is verdwenen en ik denk dat men nu de lijst samenstelt naar aanleiding van het aantal legale downloadingen .
Ten tijde van de vinyl singletjes vond ik het leuker en die pas nieuw gekochte singletjes en lp`s roken ook zo lekker .
Hoe het tegenwoordig gaat weet ik niet , de cd single is verdwenen en ik denk dat men nu de lijst samenstelt naar aanleiding van het aantal legale downloadingen .
Ten tijde van de vinyl singletjes vond ik het leuker en die pas nieuw gekochte singletjes en lp`s roken ook zo lekker .

0
geplaatst: 25 januari 2012, 13:50 uur
Ik heb het maar even op Wikipedia (en andere sites) opgezocht:
Net als een andere grote hitlijst in Nederland (de 3FM Mega Top 50), maar i.t.t. de Single Top 100, wordt de Top 40 samengesteld op basis van verkoopcijfers én airplay: hoe vaker een lied gedraaid wordt, hoe hoger dit in de Top 40 staat. Vóór 1 juli 1999 was de Top 40, net zoals de Single Top 100 tegenwoordig, enkel en alleen op de wekelijkse verkoopcijfers gebaseerd. Sinds de Top 40 van 10 juli 1999 wordt airplay meegeteld. De Top 40 kent een andere weging van verkoop en airplay dan de 3FM Mega Top 50. Sinds 2003 worden legaal gedownloade singles ook in de samenstelling van de Top 40 meegewogen.
De huidige samenstelling van de hitlijsten, een combinatie van verkoop- en airplaygegevens, kan omstreden genoemd worden. Velen vinden het niet objectief dat de airplaycijfers van radio- en televisiestations worden meegeteld om de invloed van de dalende singleverkoop op de Top 40 te beperken. Ook is door de veranderde samenstelling een historische vergelijking van artiesten lastig; sinds de wijziging komt het bijvoorbeeld veel vaker voor dat een plaat op nummer één binnenkomt in de Top 40. Ook halen artiesten die (al dan niet structureel) minder airplay ontvangen vaak niet de hoge posities die ze op basis van enkel de verkoopcijfers mogelijk wel zouden halen.
edit : Om beïnvloeding van de top40-lijst te voorkomen schijnt men sinds kort ook het Continu Muziek Onderzoek (CMO) mee te wegen in de samenstelling. Hierin wordt wekelijks door middel van een panel (500 wisselende leden) de muziekvoorkeur van de Nederlandse bevolking gemeten.
Net als een andere grote hitlijst in Nederland (de 3FM Mega Top 50), maar i.t.t. de Single Top 100, wordt de Top 40 samengesteld op basis van verkoopcijfers én airplay: hoe vaker een lied gedraaid wordt, hoe hoger dit in de Top 40 staat. Vóór 1 juli 1999 was de Top 40, net zoals de Single Top 100 tegenwoordig, enkel en alleen op de wekelijkse verkoopcijfers gebaseerd. Sinds de Top 40 van 10 juli 1999 wordt airplay meegeteld. De Top 40 kent een andere weging van verkoop en airplay dan de 3FM Mega Top 50. Sinds 2003 worden legaal gedownloade singles ook in de samenstelling van de Top 40 meegewogen.
De huidige samenstelling van de hitlijsten, een combinatie van verkoop- en airplaygegevens, kan omstreden genoemd worden. Velen vinden het niet objectief dat de airplaycijfers van radio- en televisiestations worden meegeteld om de invloed van de dalende singleverkoop op de Top 40 te beperken. Ook is door de veranderde samenstelling een historische vergelijking van artiesten lastig; sinds de wijziging komt het bijvoorbeeld veel vaker voor dat een plaat op nummer één binnenkomt in de Top 40. Ook halen artiesten die (al dan niet structureel) minder airplay ontvangen vaak niet de hoge posities die ze op basis van enkel de verkoopcijfers mogelijk wel zouden halen.
edit : Om beïnvloeding van de top40-lijst te voorkomen schijnt men sinds kort ook het Continu Muziek Onderzoek (CMO) mee te wegen in de samenstelling. Hierin wordt wekelijks door middel van een panel (500 wisselende leden) de muziekvoorkeur van de Nederlandse bevolking gemeten.
0
geplaatst: 25 januari 2012, 16:38 uur
ranboy schreef:
Ik denk eerder dat de singles van Brothers in arms niet zo hitgevoelig waren. Destijds vond ik het niet zo vreemd dat ze geen (grote) hits werden.
Dat verklaart niet waarom Money For Nothing en Walk of Life grote hits werden in de UK en de US.
Het is vooral het verschil in hitstatus tussen die landen en de Benelux dat in deze erg opviel.
Hoewel het album in vernoemde landen wel een heel duidelijk verkoopsucces was.
24 deelnemers, zegt chevy. Ik zal maar eens beginnen rekenen dan.
0
Aquila
geplaatst: 25 januari 2012, 17:44 uur
Ik weet het ook niet

Ik heb alleen bewust Phil Collins een 0.5* gegeven, verder niks naar mijn weten. Ik ben niet zo handig met die sterren (het drop down menu 'vroeger' was handiger). Ik denk dat dat een onbewuste muisklik is geweest.
Ehm welke eigenlijk? Dan haal ik m weg.
(al ben ik niet dol op verzamelaars van welke band dan ook - staat altijd het verkeerde op. Ik denk omdat Skatewaway er niet op staat
)
0
geplaatst: 25 januari 2012, 20:17 uur
Einde 2de ronde met 24 deelnemers en zonder tie-break.
Jawel, deze 10 mogen naar huis.
19 Heavy Fuel
19 Twisting by the Pool
18 Walk of Life
15 Calling Elvis
13 The Man's Too Strong *
12 Sailing to Philadelphia (Mark Knopfler) *
12 Where Do You Think You're Going
11 It Never Rains *
11 Solid Rock *
11 What It Is (Mark Knopfler) *
En voor de statistieken ...
10 Why Worry *
9 Expresso Love *
9 Lady Writer
8 Water of love
8 You and Your Frtiend *
7 Going Home (Theme from Local Hero) (Mark Knopfler)
7 Once upon a Time in the West
7 So Far Away
6 Down to the Waterline
6 Skateaway *
5 Money for Nothing
5 On Every Street
4 Your Latest Trick *
2 Private Investigations
2 Romeo and Juliet
2 Sultans of Swing
1 Brothers in Arms
1 Love over Gold *
0 Telegraph Road
0 Tunnel of Love
Toch mooi 6 nominaties door naar de finale.
Jawel, deze 10 mogen naar huis.
19 Heavy Fuel
19 Twisting by the Pool
18 Walk of Life
15 Calling Elvis
13 The Man's Too Strong *
12 Sailing to Philadelphia (Mark Knopfler) *
12 Where Do You Think You're Going
11 It Never Rains *
11 Solid Rock *
11 What It Is (Mark Knopfler) *
En voor de statistieken ...
10 Why Worry *
9 Expresso Love *
9 Lady Writer
8 Water of love
8 You and Your Frtiend *
7 Going Home (Theme from Local Hero) (Mark Knopfler)
7 Once upon a Time in the West
7 So Far Away
6 Down to the Waterline
6 Skateaway *
5 Money for Nothing
5 On Every Street
4 Your Latest Trick *
2 Private Investigations
2 Romeo and Juliet
2 Sultans of Swing
1 Brothers in Arms
1 Love over Gold *
0 Telegraph Road
0 Tunnel of Love
Toch mooi 6 nominaties door naar de finale.
0
Aquila
geplaatst: 25 januari 2012, 20:19 uur
Telegraph Road dus zonder antistem en nog eentje zeker. Ah, Tunnel of Love. Niet verrassend
Helaas mijn nummer 2 naar huis, maar goed.
Helaas mijn nummer 2 naar huis, maar goed.
0
geplaatst: 25 januari 2012, 20:22 uur
GREATEST HITS of DIRE STRAITS !
3de RONDE finale
Nu telt enkel jouw top 10 ... graag met wat lofbetuigingen.
Brothers in Arms
Down to the Waterline
Expresso Love *
Lady Writer
Love over Gold *
Money for Nothing
On Every Street
Private Investigations
Romeo and Juliet
Skateaway *
So Far Away
Sultans of Swing
Telegraph Road
Tunnel of Love
Water of love
Why Worry *
You and Your Friend *
Your Latest Trick *
Ben eens benieuwd of we de kaap van de 30 deelnemers halen?
Deadline 3de ronde is vrijdagavond om 20.00u.
3de RONDE finale
Nu telt enkel jouw top 10 ... graag met wat lofbetuigingen.
Brothers in Arms
Down to the Waterline
Expresso Love *
Lady Writer
Love over Gold *
Money for Nothing
On Every Street
Private Investigations
Romeo and Juliet
Skateaway *
So Far Away
Sultans of Swing
Telegraph Road
Tunnel of Love
Water of love
Why Worry *
You and Your Friend *
Your Latest Trick *
Ben eens benieuwd of we de kaap van de 30 deelnemers halen?
Deadline 3de ronde is vrijdagavond om 20.00u.
0
geplaatst: 25 januari 2012, 20:33 uur
1. Telegraph Road
2. Tunnel of Love
3. Once upon a Time in the West (wel de live-versie van Alchemy)
4. Private Investigations
5. Romeo and Juliet
6. On Every Street
7. So Far Away
8. Love over Gold *
9. Why Worry *
10. Your Latest Trick *
Gezien bovenstaande nummers zal het niemand verbazen dat Alchemy mijn meest gedraaide Dire Straits is. Verder hebben alle albums vanaf Making Movies wel een paar sterke nummers, al zijn dat niet noodzakelijk de bekendste. Met de eerste twee heb ik nooit veel gehad.
2. Tunnel of Love
3. Once upon a Time in the West (wel de live-versie van Alchemy)
5. Romeo and Juliet
6. On Every Street
7. So Far Away
8. Love over Gold *
9. Why Worry *
10. Your Latest Trick *
Gezien bovenstaande nummers zal het niemand verbazen dat Alchemy mijn meest gedraaide Dire Straits is. Verder hebben alle albums vanaf Making Movies wel een paar sterke nummers, al zijn dat niet noodzakelijk de bekendste. Met de eerste twee heb ik nooit veel gehad.
0
geplaatst: 25 januari 2012, 20:35 uur
Jammer van beide Knopfler-nummers, hadden mijn top 5 gehaald 
1. Telegraph Road
2. Your Latest Trick
3. Romeo and Juliet
5. Love over Gold
6. Brothers in Arms
7. On Every Street
8. Once upon a Time in the West
9. Going Home (Theme from Local Hero) (Mark Knopfler)
10. Skateaway

1. Telegraph Road
2. Your Latest Trick
3. Romeo and Juliet
5. Love over Gold
6. Brothers in Arms
7. On Every Street
8. Once upon a Time in the West
9. Going Home (Theme from Local Hero) (Mark Knopfler)
10. Skateaway
0
geplaatst: 25 januari 2012, 20:40 uur
1. Telegraph Road
2. Private Investigations
3. Love over Gold*
4. Your Latest Trick*
5. Sultans of Swing
6. Brothers In Arms
7. Romeo and Juliet
8. Lady Writer
9. Water of Love
10. Money for Nothing
2. Private Investigations
3. Love over Gold*
4. Your Latest Trick*
5. Sultans of Swing
6. Brothers In Arms
7. Romeo and Juliet
8. Lady Writer
9. Water of Love
10. Money for Nothing
0
geplaatst: 25 januari 2012, 20:56 uur
1. On Every Street
2. Romeo and Juliet
3. Tunnel of Love
4. Skateaway *
5. Brothers in Arms
6. Money for Nothing
7. Your Latest Trick *
8. Sultans of Swing
9. Why Worry *
10. Water of love
Waarvan de eerste 5
Ik mis eigenlijk alleen Southbound Again en When It Comes To You in deze top 10
2. Romeo and Juliet
3. Tunnel of Love
4. Skateaway *
5. Brothers in Arms
6. Money for Nothing
7. Your Latest Trick *
8. Sultans of Swing
9. Why Worry *
10. Water of love
Waarvan de eerste 5

Ik mis eigenlijk alleen Southbound Again en When It Comes To You in deze top 10
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.