MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2011

zoeken in:

The Cure hoor ik er niet in.Wel een aardig nummer hoor.

6,5

7,5

Fijn nummer, ben niet bekend met deze band, maar zag dat de gekleurde hoofden clip van een paar jaar terug van hun was, die zapte ik destijds meteen weg ivm verzet tegen 2008-velle kleuren-shutter shades-tijdperk, gelukkig kan ik mij daar nu minder aan storen en hoor ik hier wel een fijn popnummer in . Ben benieuwd hoe lang houdbaar het nummer is.

5,3 de spanning aan het einde heb ik ook niet gevonden

odi
5,5

7. ik ga hier meer van proberen!

Dwejkk_ plaats jij om 20.00 'ons' nummer?

Heel leuk nummer! Ik snap de Cure-link eigenlijk wel (misschien juist omdat ik niet echt veel van ze ken).

7,5

Veel nummers in dit topic worden trouwens vaak voorzien van prachtige videoclips!

9,5!

Ja, 22 plays in twee dagen moet beloond worden.

Eerste keer doen ik dit nummer hoorde was ik meteen weggeblazen, dat had ik al lange tijd niet meer meegemaakt. Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren met Tyler, maar voor mij is het nu al een held.

OFWGKTA, de Wu-Tang van de jaren '10? Ik heb er iig een erg goed gevoel over.

9

Had hetzelfde gevoel als Dwejkk_ na de eerste keer luisteren! En ook weer zo'n fantastische clip! De beste van 2011 dusver!

Mag een nummer dat eind 2010 is uitgebracht en nauwelijks bekendheid geniet hier op MusicMeter en derhalve wel wat aandacht kan gebruiken per uitzondering ook worden genomineerd? Kijk met een schuin oog naar de moderators?

Nare clip en tekst maar het werkt erg goed bij mij

9

@the viking

Ik vind eigenlijk van wel, dit is toch een topic om onbekende muziek onder de aandacht te brengen maar je moet maar even het oordeel van de moderators afwachten

2,3 (totaal mijn ding niet)

Donker hoor

7-

Totaal mijn smaak niet maar dat zal inmiddels wel bekend zijn .Eigenlijk scoort dit soort muziek bij mij helaas nooit hoger dan een 1. Maar voor deze keer sluit ik mij maar aan bij mijn bovenbuurmannen Aero en bono

2,1

Hier komt wel meer muziek die ook mijn ding niet is, maar om dan gelijk met 1'en en 2'en te gooien... Dat lijkt me meer iets voor de K3-liedjes.

Vind K3 eerlijk gezegd dan nog een verademing Al komt deze uitspraak misschien niet aardig over op de rap hiphop liefhebbers

Het zware stemgeluid van de rapper in combinatie met de agressieve teksten, de eentonige maar krachtige beat en niet te vergeten een zeer controversiële clip maken dit nummer tot een artistiek meesterwerk.

9,5

Dit is toch wel het genre waar het meest de "you hate it or you like it" op gang doet. Dit nummer is vergelijkbaar met ieder ander nummer uit het genre....en ik zit in het hate it kamp.

bonothecat schreef:
Dit nummer is vergelijkbaar met ieder ander nummer uit het genre....en ik zit in het hate it kamp.

Je mag van mij best haten, maar dit is echt de grootste onzin die ik sinds tijden heb gehoord.

Ik zou niet weten met wat dit te vergelijken is (natuurlijk ken ik niet alles) , voor mij echt totaal iets nieuws.

Rhythm & Poetry schreef:
(quote)

Je mag van mij best haten, maar dit is echt de grootste onzin die ik sinds tijden heb gehoord.

Jij hebt een mening, en ik heb een mening. In mijn oren (=lees oren bonothecat is het vergelijkbaar met alle andere nummers uit het genre). Mensen mogen het uiteraard helemaal geweldig vinden. Maar je zegt natuurlijk ook dat jij het onzin vind...dat mag dan natuurlijk ook weer.

Rhythm & Poetry schreef:
(quote)

Rop kun je mij dan misschien als leek in dit genre uitleggen in hoeverre dit nummer verschilt t.o.v de nummers die op zenders als MTV en TMF altijd voorbij kwamen.Dat soort muziek was voor mij juist dan ook een gegronde reden om mij te richten op alternatieve muzieksites als MusicMeter .Zo beschouwd werd MusicMeter dan ook een soort van toevluchtsoord.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:31 uur

geplaatst: vandaag om 11:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.