Muziek / Muziekgames / MusicMeter: Song van het Jaar 2011 competitie
zoeken in:
0
geplaatst: 24 mei 2011, 16:52 uur
herman schreef:
Fleet Foxes - Helplessness Blues
Fleet Foxes - Helplessness Blues
Is al geweest. Wellicht dat The Shrine / An Argument genomineerd kan worden, aangezien die maar 2 stemmen minder heeft.
0
geplaatst: 24 mei 2011, 17:00 uur
Volgens de regels zou Helplessness Blues dan vervangen moeten worden door het populairste nummer van het album met de meeste stemmen dat nog niet in die lijst staat.
EDIT: En dat zou dan Pendragon - Empathy zijn.
Maar denk dat het beter is om herman te laten beslissen. Als herman al weg is stel ik voor dat we hem gewoon vervangen voor The Shrine / An Argument en dat jassn dan een ander nummer mag nomineren.
EDIT: En dat zou dan Pendragon - Empathy zijn.
Maar denk dat het beter is om herman te laten beslissen. Als herman al weg is stel ik voor dat we hem gewoon vervangen voor The Shrine / An Argument en dat jassn dan een ander nummer mag nomineren.
0
geplaatst: 24 mei 2011, 17:56 uur
39 Radiohead- Lotus Flower
40 My Morning Jacket- Circuital
Met excuses naar de Radiohead-haters, maar ik vond dat dit nummer niet mocht ontbreken in een competitie van beste songs van 2011.
40 My Morning Jacket- Circuital
Met excuses naar de Radiohead-haters, maar ik vond dat dit nummer niet mocht ontbreken in een competitie van beste songs van 2011.
0
geplaatst: 24 mei 2011, 18:32 uur
Became hoef ik in ieder geval niet meer te nomineren.
Maar al de nummers die ik van plan was te nomineren zijn ook al geweest. Twee hiphopnummertjes doen dan?
43. Ghostpoet - Survive It
44. Tyler, the Creator - Golden
Maar al de nummers die ik van plan was te nomineren zijn ook al geweest. Twee hiphopnummertjes doen dan?
43. Ghostpoet - Survive It
44. Tyler, the Creator - Golden
0
geplaatst: 25 mei 2011, 11:48 uur
0
geplaatst: 25 mei 2011, 19:32 uur
47. The Antlers - Every Night My Teeth Are Falling Out
48. Arctic Monkeys - Don't Sit Down 'Cause I've Moved Your Chair
48. Arctic Monkeys - Don't Sit Down 'Cause I've Moved Your Chair
0
geplaatst: 25 mei 2011, 22:51 uur
0
geplaatst: 26 mei 2011, 00:51 uur
0
geplaatst: 26 mei 2011, 11:06 uur
Ik loop een beetje achter wat betreft de nieuwe releases, dan maar 2 chille nummers voor de ontluikende zomer:
55. Pitto ft. Manu Delago - Mono Desire
56. White Elephant - Sir John
55. Pitto ft. Manu Delago - Mono Desire
56. White Elephant - Sir John
0
geplaatst: 26 mei 2011, 11:37 uur
herman schreef:
1. Ze moeten niet al hierboven staan of al eerder mee hebben gedaan dit jaar. Zie hier voor een overzicht.
Wat betekenen die cijfers achter het nummer?1. Ze moeten niet al hierboven staan of al eerder mee hebben gedaan dit jaar. Zie hier voor een overzicht.
0
geplaatst: 26 mei 2011, 11:45 uur
Hier alvast mijn eerste:
57. The Echelon Effect - Handing Over To Summer
58. Explosions in the Sky - Last Known Surroundings
57. The Echelon Effect - Handing Over To Summer
58. Explosions in the Sky - Last Known Surroundings
0
geplaatst: 26 mei 2011, 17:00 uur
0
geplaatst: 26 mei 2011, 17:35 uur
niels94 schreef:
Die is al automatisch genomineerd. Ander nummer kiezen, dus.
Heb ik blijkbaar in de verkeerde lijst gekeken. Zal hem aanpassen.Die is al automatisch genomineerd. Ander nummer kiezen, dus.
0
geplaatst: 26 mei 2011, 19:42 uur
En dan eens zien of herman op zijn vakantieadres online kan komen voor de loting 

0
geplaatst: 26 mei 2011, 19:53 uur

Voor zulke nummers doe ik hier mee, mooie nominatie, had ik misschien ook nog willen nomineren.
0
geplaatst: 26 mei 2011, 21:19 uur
Snoeperd schreef:
Voor zulke nummers doe ik hier mee, mooie nominatie, had ik misschien ook nog willen nomineren.
(quote)
Dit nummer viel mij als eerste op na 1 luisterbeurt. Maar ik denk dat er nog wel meer parels op dat album staan.
0
geplaatst: 27 mei 2011, 14:53 uur
Prima opgelost zo. Geweldig nummer ook.

De loting komt wel pas als ik weer thuis ben.

Chevy, die nummers staan voor de ladder waarin die nummers in eerste instantie werden ingedeeld.
0
geplaatst: 27 mei 2011, 17:18 uur
Begin volgende week volgens mij.
Hij zou een week weggaan en is afgelopen dinsdag vertrokken als mijn bronnen me juist hebben geïnformeerd
Hij zou een week weggaan en is afgelopen dinsdag vertrokken als mijn bronnen me juist hebben geïnformeerd

0
geplaatst: 28 mei 2011, 16:18 uur

Nog altijd twee users nodig die hun favoriete tracks willen toevoegen...
Anders wil ik de lijst nog wel van een tweetal tracks voorzien.
* denotes required fields.