Muziek / Muziekgames / Knock-out: 1978
zoeken in:
0
geplaatst: 14 mei 2011, 23:20 uur
21. Buzzcocks - Another Music in a Different Kitchen vs. Steel Pulse - Handsworth Revolution
4-1
22. Warren Zevon - Excitable Boy vs. Ramones - Road to Ruin
0-1
Zeer trage K.O.
Begrijp best dat het wat langer duurt een "album-K.O" maar ga er vanuit dat men niet het gehele album beluisterd voordat men een stem plaatst. Ik ken een aantal albums ook niet maar het gros van de artiesten (incl.albums)weet ik wel te plaatsen.
Aangezien de oprichter van deze K.O. zelden zelf een stem uitbrengt (zijn goed recht alhoewel......) en het feit dat binnen de 24 uur nimmer een 5de stem wordt uitgebracht stel ik voor, net als in de eerste ronde, tot de 4 te gaan. Ik merk vanzelf wel of er tegengas komt................
4-1
0-1
Zeer trage K.O.
Begrijp best dat het wat langer duurt een "album-K.O" maar ga er vanuit dat men niet het gehele album beluisterd voordat men een stem plaatst. Ik ken een aantal albums ook niet maar het gros van de artiesten (incl.albums)weet ik wel te plaatsen.
Aangezien de oprichter van deze K.O. zelden zelf een stem uitbrengt (zijn goed recht alhoewel......) en het feit dat binnen de 24 uur nimmer een 5de stem wordt uitgebracht stel ik voor, net als in de eerste ronde, tot de 4 te gaan. Ik merk vanzelf wel of er tegengas komt................
0
geplaatst: 15 mei 2011, 11:22 uur
sheep67 schreef:
eerste ronde, tot de 4 te gaan. Ik merk vanzelf wel of er tegengas komt................
eerste ronde, tot de 4 te gaan. Ik merk vanzelf wel of er tegengas komt................

1-1
0
geplaatst: 16 mei 2011, 00:03 uur
24 uur .....3 stemmen verder
23. Steve Forbert - Alive on Arrival vs. Ivy Green - Ivy Green
23. Steve Forbert - Alive on Arrival vs. Ivy Green - Ivy Green
0
geplaatst: 17 mei 2011, 12:16 uur
24-uur
24. Jeff Wayne - The War of the Worlds vs. Patti Smith Group - Easter
0-1