MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: 1978

zoeken in:
31. Talking Heads - More Songs About Buildings and Food vs. Kate Bush - The Kick Inside

0-1 twee goede albums tegen elkaar

0-3

0-4

1-5

wat sheep67 zegt

En de laatste in deze ronde

32. Pere Ubu - The Modern Dance vs. Bruce Springsteen - Darkness on the Edge of Town

1-0

4-0

Sneuvelde in de eerste ronde mijn favoriete album Real Life van Magazine. De tweede ronde werd voor mij helemaal een drama. Liefst drie van mijn favoriete albums werden er uitgekegeld; De albums van Patti Smith, Talking Heads en Siouxsie & the Banshees.

Grootste verrassing; de uitschakeling van Bruce Springsteen.

Ik zie dat batlle 30 nog helemaal niet klaar is:

30. Blondie - Parallel Lines vs. Siouxsie & The Banshees - The Scream

Stand: 4-2

sheep67 schreef:
Zeer trage K.O.
Begrijp best dat het wat langer duurt een "album-K.O" maar ga er vanuit dat men niet het gehele album beluisterd voordat men een stem plaatst. Ik ken een aantal albums ook niet maar het gros van de artiesten (incl.albums)weet ik wel te plaatsen.
Aangezien de oprichter van deze K.O. zelden zelf een stem uitbrengt (zijn goed recht alhoewel......) en het feit dat binnen de 24 uur nimmer een 5de stem wordt uitgebracht stel ik voor, net als in de eerste ronde, tot de 4 te gaan. Ik merk vanzelf wel of er tegengas komt................

sheep67 vond dat het te lang duurde. Daarom maakte hij er tot de 4 van. Bij battles van onbekende albums mijns inziens terecht, maar bij battles zoals Blondie vs Siouxsie en Talking Heads vs Kate Bush is tot de 5 zelfs nog niet genoeg.

32. Pere Ubu - The Modern Dance vs. Bruce Springsteen - Darkness on the Edge of Town

5-1

Beetje te laat, thelion....

@wibro: dat bericht van sheep heb ik niet gezien, keek alleen naar startlijst en daar staat tot de 5, 1 verschil.

Bruce met 5-0 er uit kan niet natuurlijk........

Dus wel

Maak ik er nog 5-2 van. Heeft natuurlijk geen enkel nut meer, maar toch...

5-3
Het blijft er gewoon aan liggen wie er op een moment online is.

wibro schreef:
Liefst drie van mijn favoriete albums werden er uitgekegeld; De albums van Patti Smith, Talking Heads en Siouxsie & the Banshees.

Grootste verrassing; de uitschakeling van Bruce Springsteen.

Die uitschakelingen van Bruce en Patti Smith zijn inderdaad uiterst triest

johannesA
5-4

Pere Ubu staat al meer dan 30 jaar op mijn nog-te-luisterenlijstje, dus niet gestemd op Bruce wegens geen vergelijkingsmateriaal...

Anders was het misschien al 5-5

5-5

Poeha schreef:
Het blijft er gewoon aan liggen wie er op een moment online is.

5-6

Dwejkk_..............wanneer komt de volgende ronde?

Anybooooody?...find me ....somebodyyyyy to....

Tussenronde K.O.1978

Tot de 5, 2 verschil met een 24 uurs-regeling

Dwejkk_ reageert voor 01-06 vs. Dwejkk_ reageert na 01-06

1-0

2-0

Gast
geplaatst: vandaag om 11:54 uur

geplaatst: vandaag om 11:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.