Muziek / Muziekgames / Knock-out: 1978
zoeken in:
0
geplaatst: 20 mei 2011, 16:33 uur
31. Talking Heads - More Songs About Buildings and Food vs. Kate Bush - The Kick Inside
0-1 twee goede albums tegen elkaar
0-1 twee goede albums tegen elkaar
0
geplaatst: 20 mei 2011, 18:51 uur
En de laatste in deze ronde
32. Pere Ubu - The Modern Dance vs. Bruce Springsteen - Darkness on the Edge of Town
1-0
32. Pere Ubu - The Modern Dance vs. Bruce Springsteen - Darkness on the Edge of Town
1-0
0
geplaatst: 20 mei 2011, 19:24 uur
Sneuvelde in de eerste ronde mijn favoriete album Real Life van Magazine. De tweede ronde werd voor mij helemaal een drama. Liefst drie van mijn favoriete albums werden er uitgekegeld; De albums van Patti Smith, Talking Heads en Siouxsie & the Banshees. 
Grootste verrassing; de uitschakeling van Bruce Springsteen.

0
geplaatst: 20 mei 2011, 19:26 uur
Ik zie dat batlle 30 nog helemaal niet klaar is:
30. Blondie - Parallel Lines vs. Siouxsie & The Banshees - The Scream
Stand: 4-2
30. Blondie - Parallel Lines vs. Siouxsie & The Banshees - The Scream
Stand: 4-2
0
geplaatst: 20 mei 2011, 19:32 uur
sheep67 schreef:
Zeer trage K.O.
Begrijp best dat het wat langer duurt een "album-K.O" maar ga er vanuit dat men niet het gehele album beluisterd voordat men een stem plaatst. Ik ken een aantal albums ook niet maar het gros van de artiesten (incl.albums)weet ik wel te plaatsen.
Aangezien de oprichter van deze K.O. zelden zelf een stem uitbrengt (zijn goed recht alhoewel......) en het feit dat binnen de 24 uur nimmer een 5de stem wordt uitgebracht stel ik voor, net als in de eerste ronde, tot de 4 te gaan. Ik merk vanzelf wel of er tegengas komt................
Zeer trage K.O.
Begrijp best dat het wat langer duurt een "album-K.O" maar ga er vanuit dat men niet het gehele album beluisterd voordat men een stem plaatst. Ik ken een aantal albums ook niet maar het gros van de artiesten (incl.albums)weet ik wel te plaatsen.
Aangezien de oprichter van deze K.O. zelden zelf een stem uitbrengt (zijn goed recht alhoewel......) en het feit dat binnen de 24 uur nimmer een 5de stem wordt uitgebracht stel ik voor, net als in de eerste ronde, tot de 4 te gaan. Ik merk vanzelf wel of er tegengas komt................
sheep67 vond dat het te lang duurde. Daarom maakte hij er tot de 4 van. Bij battles van onbekende albums mijns inziens terecht, maar bij battles zoals Blondie vs Siouxsie en Talking Heads vs Kate Bush is tot de 5 zelfs nog niet genoeg.
0
geplaatst: 20 mei 2011, 19:55 uur
5-1
5-1
0
geplaatst: 20 mei 2011, 19:55 uur
Beetje te laat, thelion....
@wibro: dat bericht van sheep heb ik niet gezien, keek alleen naar startlijst en daar staat tot de 5, 1 verschil.
@wibro: dat bericht van sheep heb ik niet gezien, keek alleen naar startlijst en daar staat tot de 5, 1 verschil.
0
geplaatst: 20 mei 2011, 22:19 uur
Maak ik er nog 5-2 van. Heeft natuurlijk geen enkel nut meer, maar toch...
0
geplaatst: 20 mei 2011, 22:49 uur
5-3
Het blijft er gewoon aan liggen wie er op een moment online is.
Die uitschakelingen van Bruce en Patti Smith zijn inderdaad uiterst triest
5-3
Het blijft er gewoon aan liggen wie er op een moment online is.
wibro schreef:
Liefst drie van mijn favoriete albums werden er uitgekegeld; De albums van Patti Smith, Talking Heads en Siouxsie & the Banshees.
Liefst drie van mijn favoriete albums werden er uitgekegeld; De albums van Patti Smith, Talking Heads en Siouxsie & the Banshees.

Die uitschakelingen van Bruce en Patti Smith zijn inderdaad uiterst triest

0
geplaatst: 21 mei 2011, 09:18 uur
Pere Ubu staat al meer dan 30 jaar op mijn nog-te-luisterenlijstje, dus niet gestemd op Bruce wegens geen vergelijkingsmateriaal...
Anders was het misschien al 5-5
Anders was het misschien al 5-5
0
geplaatst: 21 mei 2011, 15:40 uur
0
geplaatst: 26 mei 2011, 14:23 uur
Tussenronde K.O.1978 
Tot de 5, 2 verschil met een 24 uurs-regeling
Dwejkk_ reageert voor 01-06 vs. Dwejkk_ reageert na 01-06
1-0

Tot de 5, 2 verschil met een 24 uurs-regeling
Dwejkk_ reageert voor 01-06 vs. Dwejkk_ reageert na 01-06