Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #2 (Bloc Party)
zoeken in:
0
geplaatst: 9 juli 2011, 19:12 uur
2-1
Duidelijk niet goed naar Music from the Balcony geluisterd.
Een naar Oldfield maatstaven vernieuwend stukje progrock met jazz toetsen.
Duidelijk niet goed naar Music from the Balcony geluisterd.
Een naar Oldfield maatstaven vernieuwend stukje progrock met jazz toetsen.
0
geplaatst: 10 juli 2011, 21:47 uur
Ja, dat had ik zelf ook een beetje.
Ligt het aan mij of heeft Casartelli zelf nog niet gestemd? Ik had Mike Oldfield wel meer dan drie stemmers gegund. Gelukkig nog een oneven aantal...
Ligt het aan mij of heeft Casartelli zelf nog niet gestemd? Ik had Mike Oldfield wel meer dan drie stemmers gegund. Gelukkig nog een oneven aantal...

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 10 juli 2011, 21:50 uur
musician schreef:
Mijn stemmen zijn moeilijk terug te vinden tussen de drukte... nee, ik moet hier zelf ook eerst luisterwerk verrichten, wellicht vind ik daar bij deze zo nog even de tijd voor.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 10 juli 2011, 22:13 uur
En de tijd is gevonden. The Source of Secrets komt inderdaad van het album dat ten minste één Tubular Bells te veel is (nummer II vind ik namelijk nog wel aardig). Het openingsthema met een soort housebeat eronder en een bij tijd en wijle gillende dame is maar een matig genoegen. Guilty hoor ik voor het eerst en dat vind ik helaas een nog veel matiger genoegen. Dus ik vrees dat ik een gelijkmaker veroorzaak.
2-2
2-2
0
geplaatst: 10 juli 2011, 22:13 uur
Casartelli schreef:
Eerst voor de administratie nog even het overzicht van aankomende KO's:
1. Casartelli - Mike Oldfield
2. dix - Tori Amos
3. Ruby1966 - The Frames
4. Allmusic - Will Oldham / Bonnie "Prince" Billy / Bonny Billy / Palace (Song/Music/Brothers)
5. dazzler - Orchestral Manoeuvres in the Dark
etc
Eerst voor de administratie nog even het overzicht van aankomende KO's:
1. Casartelli - Mike Oldfield
2. dix - Tori Amos
3. Ruby1966 - The Frames
4. Allmusic - Will Oldham / Bonnie "Prince" Billy / Bonny Billy / Palace (Song/Music/Brothers)
5. dazzler - Orchestral Manoeuvres in the Dark
etc
beste mumers ...
In de loop van deze week ga ik op vakantie. Zonder laptop
. Dat gaat de Tori K.O. in de weg zitten, da's duidelijk. Kom ik dan weer onderaan ? Of schuif ik een paar plekken ? t is mij om het even.
0
geplaatst: 10 juli 2011, 22:26 uur
2-3
Dat Guilty had ik toch al ruim 30 jaar niet gehoord! (die andere voor het eerst)
Dat Guilty had ik toch al ruim 30 jaar niet gehoord! (die andere voor het eerst)
0
geplaatst: 10 juli 2011, 22:36 uur
dix schreef:
beste mumers ...
. Dat gaat de Tori K.O. in de weg zitten, da's duidelijk. Kom ik dan weer onderaan ? Of schuif ik een paar plekken ? t is mij om het even.
beste mumers ...
. Dat gaat de Tori K.O. in de weg zitten, da's duidelijk. Kom ik dan weer onderaan ? Of schuif ik een paar plekken ? t is mij om het even. Wat mij betreft schuift die gewoon door tot jij weer aanwezig bent en een andere KO in dit rijtje is afgelopen.
Hoe denkt de rest daar over?
0
geplaatst: 10 juli 2011, 22:38 uur
Lijkt mij ook geen probleem maar het belangrijkst is dat Ruby1966 er geen problemen mee heeft (of uberhaubt aanwezig is). Aan de andere kant bij Oldfield loopt het nog niet echt storm dus dat kan ook nog wel even duren 

0
geplaatst: 11 juli 2011, 02:00 uur
Wat mij betreft schuif je in dat geval gewoon een plekje op.
Maar ik denk dat je allang weer terug bent van vakantie als deze KO afgelopen is (of ga je een paar maanden in retraite
)
Maar ik denk dat je allang weer terug bent van vakantie als deze KO afgelopen is (of ga je een paar maanden in retraite
)
0
geplaatst: 11 juli 2011, 18:03 uur
2-1
Goed opletten of het om deel 1 of 2 gaat van de desbetreffende lange nummers.
Deel 2 van Hergest Ridge vind ik te repetitief. Dus North Point krijgt alle kansen van mij.
North Point vind ik het mooiste liedje van Islands. Het enige dat trouwens niet op single verscheen.
Goed opletten of het om deel 1 of 2 gaat van de desbetreffende lange nummers.
Deel 2 van Hergest Ridge vind ik te repetitief. Dus North Point krijgt alle kansen van mij.
North Point vind ik het mooiste liedje van Islands. Het enige dat trouwens niet op single verscheen.
0
geplaatst: 11 juli 2011, 19:21 uur
3-1
Hergest ridge is één van de topstukken in het oeuvre van Oldfield, natuurlijk.
Hergest ridge is één van de topstukken in het oeuvre van Oldfield, natuurlijk.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 11 juli 2011, 23:02 uur
4-1
Mooi nummer, dat North Point (moest hem eerst herbeluisteren). Maar Hergest Ridge staat niet voor niks in mijn toptien... fantastische A-kant en een nog betere B-kant.
Mooi nummer, dat North Point (moest hem eerst herbeluisteren). Maar Hergest Ridge staat niet voor niks in mijn toptien... fantastische A-kant en een nog betere B-kant.
0
geplaatst: 12 juli 2011, 09:16 uur
0-1
Taurus 2 duurt me te lang, een collage van leuke ideeën, maar geen hecht geheel.
Moonlight Shadow heeft de perfecte stem en de perfecte gitaarsolo's.
Taurus 2 duurt me te lang, een collage van leuke ideeën, maar geen hecht geheel.
Moonlight Shadow heeft de perfecte stem en de perfecte gitaarsolo's.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.