Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #2 (Bloc Party)
zoeken in:
0
geplaatst: 21 juli 2011, 23:32 uur
0-2
Ommadawn 1 is zo rijk aan muzikaliteit dat we moeten afscheid nemen van Oldfields tophit.
Ommadawn 1 is zo rijk aan muzikaliteit dat we moeten afscheid nemen van Oldfields tophit.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 21 juli 2011, 23:53 uur
Nou, dan maak ik het maar spannend. Hoe zeer ik ook wegloop met Hergest Ridge (en in niet veel mindere mate ook Tubular Bells), Ommadawn vind ik al een stuk minder.
1-2
1-2
0
geplaatst: 22 juli 2011, 04:56 uur
5-3
Eén van de weinige keren dat ik kan meestemmen en deze keuze is voor mij overduidelijk
.
4 Incantations 3 --- The Top of the Morning
0-0
Eén van de weinige keren dat ik kan meestemmen en deze keuze is voor mij overduidelijk
.4 Incantations 3 --- The Top of the Morning
0-0
0
geplaatst: 22 juli 2011, 08:45 uur
3-0
Nachtelijke schermutselingen sleepten Moonlight Shadow naar de volgende ronde.
Nachtelijke schermutselingen sleepten Moonlight Shadow naar de volgende ronde.
0
geplaatst: 22 juli 2011, 10:52 uur
musician schreef:
Ik heb de ingekorte live single van Guilty. Made in Holland, dus hier uitgebracht, waarschijnlijk rond het verschijnen van Exposed. Op de b-kant ook wat bijzonders, Sailor's hornpipe (live), het einde uiteraard van Tubular bells:
(afbeelding)
(quote)
Ik heb de ingekorte live single van Guilty. Made in Holland, dus hier uitgebracht, waarschijnlijk rond het verschijnen van Exposed. Op de b-kant ook wat bijzonders, Sailor's hornpipe (live), het einde uiteraard van Tubular bells:
(afbeelding)
Ik heb deze ook nooit gezien, de versie van Guilty welke je wel "overal" ziet is deze:

0
geplaatst: 22 juli 2011, 11:51 uur
vigil schreef:
Ik heb deze ook nooit gezien, de versie van Guilty welke je wel "overal" ziet is deze:
(afbeelding)
(afbeelding)
Dat klopt, da's de studio versie en die heb ik in Duitse release zowel op 7" als op 12".
Maar ik heb ook deze: een Duitse live edit van de Exposed versie.

Hiervan bezit ik ook de 7" en 12" (trouwens identiek dezelfde edit op beide edities).
Die Nederlandse van musician had ik nog nooit gezien: staat zelfs niet op discogs.
0
geplaatst: 22 juli 2011, 12:19 uur
Mike Oldfield - Guilty (Live) - tubular-world.com
2 links voor extra info
2 links voor extra info
0
geplaatst: 22 juli 2011, 14:41 uur
1-4
Ik kan dus zo de tweedehands platenmarkt op met die Guilty? Misschien is het singletje nog wel zeldzamer dan God Save the queen van The Sex pistols op een verkeerd label!
De belangstelling voor Mike Oldfield singles rond 1979 lag waarschijnlijk op een ongekend dieptepunt, nog lager dan laag. Zelfs de eerste vijftig(?) singles die werden uitgebracht wisten het publiek blijkbaar niet te bereiken, vandaar de zeldzaamheid.
Is Discogs van z'n informatie eigenlijk ook afhankelijk van de invoer van de mensen die op hun site zitten?
Ik kan dus zo de tweedehands platenmarkt op met die Guilty? Misschien is het singletje nog wel zeldzamer dan God Save the queen van The Sex pistols op een verkeerd label!
De belangstelling voor Mike Oldfield singles rond 1979 lag waarschijnlijk op een ongekend dieptepunt, nog lager dan laag. Zelfs de eerste vijftig(?) singles die werden uitgebracht wisten het publiek blijkbaar niet te bereiken, vandaar de zeldzaamheid.
Is Discogs van z'n informatie eigenlijk ook afhankelijk van de invoer van de mensen die op hun site zitten?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 22 juli 2011, 15:12 uur
dazzler schreef:
Wat zou Casartelli daar van vinden?
Wat zou Casartelli daar van vinden?
Dat dit helemaal de verkeerde kant opgaat. Maar ik moet eerst Crises (her)beluisteren voor ik mag stemmen...
0
geplaatst: 22 juli 2011, 15:33 uur
0-4
Ben net terug van een wortelkanaalbehandeling, van mij mag Crises winnen. Ik ben er voor in de stemming, zo'n zenuwslopende topper
van het gelijknamige album. Het gaat mij bij Hergest ridge vooral om deel 2.
Ben net terug van een wortelkanaalbehandeling, van mij mag Crises winnen. Ik ben er voor in de stemming, zo'n zenuwslopende topper
van het gelijknamige album. Het gaat mij bij Hergest ridge vooral om deel 2.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.