Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #2 (Bloc Party)
zoeken in:
0
Zephyr
geplaatst: 27 juli 2013, 10:51 uur
Aangezien Dazzler op vakantie is, mag/zal ik de honneurs voor de rest van deze KO waarnemen.
Dazzler heeft mij per PM aangegeven hoe en wat m.b.t. het vervolg.
Tevens heeft hij een rangschikking voor de laatste 16 gestuurd, zodat hij zelf toch op elke battle mee kan stemmen !
0-1 punt van Dazzler voor STH
Dazzler heeft mij per PM aangegeven hoe en wat m.b.t. het vervolg.
Tevens heeft hij een rangschikking voor de laatste 16 gestuurd, zodat hij zelf toch op elke battle mee kan stemmen !
0-1 punt van Dazzler voor STH
0
Zephyr
geplaatst: 27 juli 2013, 11:21 uur
Allebei grandioos, maar momenteel een lichte voorkeur voor Donimo
2-1
2-1
0
geplaatst: 27 juli 2013, 19:39 uur
05. Garlands - Sugar Hiccup
0-1
Opvallend veel Garlands bij de laatste 16, hadden er wel iets meer van Head over Heels mogen zijn.
0-1
Opvallend veel Garlands bij de laatste 16, hadden er wel iets meer van Head over Heels mogen zijn.
0
geplaatst: 27 juli 2013, 21:52 uur
1-3
Vijf keer Garlands tegenover drie keer Head over Heels is voor mij een hele mooie verdeling, hoor!
Vijf keer Garlands tegenover drie keer Head over Heels is voor mij een hele mooie verdeling, hoor!
0
geplaatst: 27 juli 2013, 23:38 uur
stoepkrijt schreef:
Wat mij betreft was 0 keer Garlands genoeg geweest, vind het niet zo'n denderende plaat.

0
geplaatst: 28 juli 2013, 03:25 uur
herman schreef:
Wat mij betreft was 0 keer Garlands genoeg geweest, vind het niet zo'n denderende plaat.
(quote)
Ik welllllllllllllllllllllllllll
0
geplaatst: 28 juli 2013, 11:24 uur
2-1
Een van hun mooiste nummers. Misschien wel hun allermooiste. Of hoe één nummer van drie minuten op het nippertje een heel album kan redden.
Een van hun mooiste nummers. Misschien wel hun allermooiste. Of hoe één nummer van drie minuten op het nippertje een heel album kan redden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.