MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #2 (Bloc Party)

zoeken in:
Deze KO ging supersnel. Waaraan bij de volgende nog over wordt getwijfeld
Ik zal zien dat ik vanavond alles online zet.

Poeha schreef:
Deze KO ging supersnel. Waaraan bij de volgende nog over wordt getwijfeld
Ik zal zien dat ik vanavond alles online zet.

Komt er ook iets van Dune OST in de Toto-KO? Vind ik geweldige soundtrack. Bv The Big Battle en Dune (Desert Theme). Meer is ook welkom .

Desert Theme in ieder geval, samen met Take My Hand. The Big Battle was één van de laatste afvallers, als dat een schrale troost voor je is.

Toch blij dat ik je destijds over heb gehaald om je weer terug op de lijst te zetten? Toto!

Je wordt vanavond nog genoemd in het intro

Casartelli (moderator)
Toto

De liefde is al lang niet meer wat hij 10-15 jaar geleden was, maar ik kan zowat alle nummers nog dromen, dus ach...

Ik doe ook mee met de Toto ko, ken nog niet alles maar we zien wel

De MuMe TOTO K.O.:

Nu dan de eer aan TOTO.

(afbeelding)
1978

De band die er maar niet uit kon komen welke zanger er nu echt geschikt was. Ook bekend om de vele "ooh-ooh-ooh's" en de vrouwennamen in de tracktitels.

Mijn favo band, voornamelijk doordat het de enige artiest/band is die in mijn ogen vrijwel geen enkel slecht nummer heeft voortgebracht. Naast het feit dat het geweldige sessiemuzikanten zijn/waren.

Ik heb er even wat tijd in gestoken om er clips, of geluidsfragmenten bij te zoeken. Oude videofragmenten gingen vaak boven de geluidskwaliteit. Hopelijk doet dat niet teveel af voor de keuzes die jullie maken.
Zelf vind ik het altijd geweldig om die vroege videoclips terug te kijken.

Omdat ik echt niet verder kon snijden in hun oeuvre, ga ik deze K.O. beginnen met 64 songs. Zoveel mogelijk "verdeeld" over de uitgebrachte studio albums, uitgezonderd het cover album Through the Looking Glass (2003). Van de soundtrack van de film Dune (uit 1984) doen ook twee songs mee. Tevens nog enkele songs van het album: XX 1977-1997 (1997), met nooit eerder uitgebrachte nummers.

De opzet is simpel: van 64, naar 32, naar 16 songs…enzovoorts.

1-2

Toto, leuk! Hopelijk gaan we geen Africa - Hold the Line finale krijgen, niet dat dit slechte nummers zijn maar Toto heeft toch wel heel veel meer leuke nummers gemaakt.

2-3

vigil schreef:
Hopelijk gaan we een Africa - Hold the Line finale krijgen

Als outsiders voor mij dan toch maar Hydra, Mushanga en I Won't Hold You Back.

Ik haak af overigens, sorry.

chevy93 schreef:

Als outsiders voor mij dan toch maar Hydra, Mushanga en I Won't Hold You Back.

De laatste vind ik maar zozo maar die eerste twee

Dat heb ik dan weer met die eerste en die derde. Mushanga vond ik altijd een zwak nummer, maar ik begin hem met de jaren wel beter te waarderen.

Casartelli (moderator)
3-3

de eerste is meteen al lastig

4-3

(maar die ander is ook prima)

0-1

Casartelli (moderator)
1-2

remcodulac schreef:
4-5

4 Proggers tegen de rest.

1-3

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:13 uur

geplaatst: vandaag om 20:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.