Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #2 (Bloc Party)
zoeken in:
0
geplaatst: 6 juli 2012, 11:05 uur
4-1
Ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat een slijmballad à la I'll Be Over You, Anna of If It's The Last Night zal winnen. Maar van mij mag Stop Loving You ook zeker winnen.
Maar ik ben benieuwd wie er doorgaan. Zelf heb ik al jaren mijn favorieten, maar ik heb geen flauw idee hoe anderen daar over denken, want Toto is een band die hier ver weggestopt is, geloof ik.
Ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat een slijmballad à la I'll Be Over You, Anna of If It's The Last Night zal winnen. Maar van mij mag Stop Loving You ook zeker winnen.
Maar ik ben benieuwd wie er doorgaan. Zelf heb ik al jaren mijn favorieten, maar ik heb geen flauw idee hoe anderen daar over denken, want Toto is een band die hier ver weggestopt is, geloof ik.

0
geplaatst: 6 juli 2012, 11:44 uur
chevy93 schreef:
Zelf heb ik al jaren mijn favorieten, maar ik heb geen flauw idee hoe anderen daar over denken, want Toto is een band die hier ver weggestopt is, geloof ik.
Zelf heb ik al jaren mijn favorieten, maar ik heb geen flauw idee hoe anderen daar over denken, want Toto is een band die hier ver weggestopt is, geloof ik.
Tegelijk heeft Toto op MuMe een rijke historie...
0
geplaatst: 6 juli 2012, 12:44 uur
chevy93 schreef:
4-1
4-1
(quote)
Ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat een slijmballad à la I'll Be Over You, Anna of If It's The Last Night zal winnen. Maar van mij mag Stop Loving You ook zeker winnen.Ik denk zelf dat de winnaar van het 4de of het 7de album af komt, maar we wachten rustig af

0
geplaatst: 6 juli 2012, 13:12 uur
4-0
Oei, ik had niet verwacht dat één van mijn favorieten A Million Miles Away (live een waanzinnige bas intro) het zo zou afleggen tegen Child's Anthem. Tja, die loting...
Oei, ik had niet verwacht dat één van mijn favorieten A Million Miles Away (live een waanzinnige bas intro) het zo zou afleggen tegen Child's Anthem. Tja, die loting...
0
geplaatst: 6 juli 2012, 17:11 uur
0
geplaatst: 6 juli 2012, 19:21 uur
1-4
Allebei matig maar de eerste wat irritanter... Weet ook niet of ik KO voluit blijf meedoen, als de beste song er in de eerste ronde al uitvliegt
.
Allebei matig maar de eerste wat irritanter... Weet ook niet of ik KO voluit blijf meedoen, als de beste song er in de eerste ronde al uitvliegt
.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 6 juli 2012, 19:29 uur
Ik moet dit toch even verwerken... een later-day Toto pareltje dat met 5-1 afgedroogd wordt door een ballade zo glibberig dat Lord Byron zich er nog voor geschaamd zou hebben. 
Afijn...
0-1

Afijn...
0-1
0
geplaatst: 6 juli 2012, 21:32 uur
chevy93 schreef:
Ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat een slijmballad à la I'll Be Over You, Anna of If It's The Last Night zal winnen.
Ja, hierom dus:Ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat een slijmballad à la I'll Be Over You, Anna of If It's The Last Night zal winnen.
Casartelli schreef:
Ik moet dit toch even verwerken... een later-day Toto pareltje dat met 5-1 afgedroogd wordt door een ballade zo glibberig dat Lord Byron zich er nog voor geschaamd zou hebben.
Afijn...
Nog nooit van Can You Hear What I'm Saying gehoord eigenlijk. Ik moet dit toch even verwerken... een later-day Toto pareltje dat met 5-1 afgedroogd wordt door een ballade zo glibberig dat Lord Byron zich er nog voor geschaamd zou hebben.

Afijn...

0
geplaatst: 6 juli 2012, 21:41 uur
1-3
Overigens zit ik me heel erg af te vragen waar ik I Will Remember van ken. Hij staat niet bij mijn in iTunes, we hebben het album Tambu niet in huis en hij staat ook niet op Toto - Greatest Hits (1996).
Edit: Opmerkelijk dat Isolation er niet bij zit.
Overigens zit ik me heel erg af te vragen waar ik I Will Remember van ken. Hij staat niet bij mijn in iTunes, we hebben het album Tambu niet in huis en hij staat ook niet op Toto - Greatest Hits (1996).
Edit: Opmerkelijk dat Isolation er niet bij zit.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.