MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #2 (Bloc Party)

zoeken in:

4-1

vigil schreef:
De laatste vind ik maar zozo maar die eerste twee
Ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat een slijmballad à la I'll Be Over You, Anna of If It's The Last Night zal winnen. Maar van mij mag Stop Loving You ook zeker winnen.

Maar ik ben benieuwd wie er doorgaan. Zelf heb ik al jaren mijn favorieten, maar ik heb geen flauw idee hoe anderen daar over denken, want Toto is een band die hier ver weggestopt is, geloof ik.

chevy93 schreef:
Zelf heb ik al jaren mijn favorieten, maar ik heb geen flauw idee hoe anderen daar over denken, want Toto is een band die hier ver weggestopt is, geloof ik.

Tegelijk heeft Toto op MuMe een rijke historie...

5-1

chevy93 schreef:
4-1

(quote)
Ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat een slijmballad à la I'll Be Over You, Anna of If It's The Last Night zal winnen. Maar van mij mag Stop Loving You ook zeker winnen.

Ik denk zelf dat de winnaar van het 4de of het 7de album af komt, maar we wachten rustig af

Casartelli (moderator)
2-0

4-0

Oei, ik had niet verwacht dat één van mijn favorieten A Million Miles Away (live een waanzinnige bas intro) het zo zou afleggen tegen Child's Anthem. Tja, die loting...

5. Africa - Falling in Between
1-0

Casartelli (moderator)
3-0

5-0

6. One Road (via Spotify) - Lea

Zal ik dan maar op Lea stemmen

0-1

Casartelli (moderator)
1-2

1-4

Allebei matig maar de eerste wat irritanter... Weet ook niet of ik KO voluit blijf meedoen, als de beste song er in de eerste ronde al uitvliegt .

Casartelli (moderator)
Ik moet dit toch even verwerken... een later-day Toto pareltje dat met 5-1 afgedroogd wordt door een ballade zo glibberig dat Lord Byron zich er nog voor geschaamd zou hebben.

Afijn...

0-1

chevy93 schreef:
Ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat een slijmballad à la I'll Be Over You, Anna of If It's The Last Night zal winnen.
Ja, hierom dus:
Casartelli schreef:
Ik moet dit toch even verwerken... een later-day Toto pareltje dat met 5-1 afgedroogd wordt door een ballade zo glibberig dat Lord Byron zich er nog voor geschaamd zou hebben.

Afijn...
Nog nooit van Can You Hear What I'm Saying gehoord eigenlijk.

1-3

Overigens zit ik me heel erg af te vragen waar ik I Will Remember van ken. Hij staat niet bij mijn in iTunes, we hebben het album Tambu niet in huis en hij staat ook niet op Toto - Greatest Hits (1996).

Edit: Opmerkelijk dat Isolation er niet bij zit.

2-3

Een beter duo dan het vorige stel .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:43 uur

geplaatst: vandaag om 21:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.