Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #2 (Bloc Party)
zoeken in:
0
geplaatst: 6 juli 2012, 22:41 uur
chevy93 schreef:
Edit: Opmerkelijk dat Isolation er niet bij zit.
Edit: Opmerkelijk dat Isolation er niet bij zit.
Tja, het was al moeilijk genoeg om de K.O. te moeten starten met slechts 64 TOTO songs. Maar ik wilde het het MuMe publiek ook niet aandoen dat ze weken met de TOTO K.O. in hun maag zouden zitten, als ik er 128 nummers van had gemaakt

En ieder zijn favorieten, natuurlijk. Ik vind dat album eigenlijk hun mooiste en heb dus moeten kiezen...waarbij ik ook rekening heb moeten houden met het feit dat ik van alle albums enkele songs moest meenemen en dat het zwaartepunt niet zou komen te liggen bij de "grote" albums.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 7 juli 2012, 08:26 uur
8. Jake to the Bone - No End in Sight
1-0
1-0

0
geplaatst: 7 juli 2012, 09:18 uur
chevy93 schreef:
1-3
Overigens zit ik me heel erg af te vragen waar ik I Will Remember van ken.
1-3
Overigens zit ik me heel erg af te vragen waar ik I Will Remember van ken.
Het is wel een single geweest die destijds regelmatig op de radio kwam. Helaas geen Top 40 hit want deze bleef hangen in de Tipparade
0
geplaatst: 7 juli 2012, 13:15 uur
2-3

vigil schreef:
Het is wel een single geweest die destijds regelmatig op de radio kwam. Helaas geen Top 40 hit want deze bleef hangen in de Tipparade
Alleen was ik destijds 2 jaar. Het is wel een single geweest die destijds regelmatig op de radio kwam. Helaas geen Top 40 hit want deze bleef hangen in de Tipparade

Poeha schreef:
En ieder zijn favorieten, natuurlijk. Ik vind dat album eigenlijk hun mooiste en heb dus moeten kiezen...waarbij ik ook rekening heb moeten houden met het feit dat ik van alle albums enkele songs moest meenemen en dat het zwaartepunt niet zou komen te liggen bij de "grote" albums.
Snap ik, alleen ik had verwacht dat dit wel één van de grote Toto-nummers was. Dat bedoel ik dus met dat ik geen idee heb welke nummers wel en welke niet groot en populair zijn. En ieder zijn favorieten, natuurlijk. Ik vind dat album eigenlijk hun mooiste en heb dus moeten kiezen...waarbij ik ook rekening heb moeten houden met het feit dat ik van alle albums enkele songs moest meenemen en dat het zwaartepunt niet zou komen te liggen bij de "grote" albums.

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 7 juli 2012, 23:04 uur
5-2
Lastig, maar laat ik ook eens een winnende stem uitbrengen. Melanie er weer uit tegen dat luizige I'll Be Over You...
Lastig, maar laat ik ook eens een winnende stem uitbrengen. Melanie er weer uit tegen dat luizige I'll Be Over You...

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 7 juli 2012, 23:05 uur
11. Without Your Love - Could This Be Love
0-1
En een algeheel
bij dit tweetal...
0-1
En een algeheel
bij dit tweetal...Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.