Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1984
zoeken in:
0
geplaatst: 25 juni 2011, 20:00 uur
vigil schreef:
Morgen, ben zo weer off-line
(quote)
Morgen, ben zo weer off-line
Ah leuk

Trouwens hoeveel nummers doen er eigenlijk mee
0
geplaatst: 25 juni 2011, 20:03 uur
256 is genoeg. Het is een 80's KO (dus van 1 jan1980 t/m 31 dec 1989) met een max van 6 tracks per artiest. Maar goed voordat we eigenlijk al bijna gestart zijn... 
Ik ben in ieder geval blij dat je enthousiast bent

0
geplaatst: 25 juni 2011, 20:06 uur
vigil schreef:
256 is genoeg. Het is een 80's KO (dus van 1 jan1980 t/m 31 dec 1989) met een max van 6 tracks per artiest. Maar goed voordat we eigenlijk al bijna gestart zijn...

heb er nu al zin in

0
geplaatst: 25 juni 2011, 20:29 uur
Heb aan de eindrondes niet mee kunnen doen. Het is nu eenmaal zaterdag en dan ben ik meestal weg. Het heeft achteraf ook niets uitgemaakt.
Want wat antwoordde ik op de volgende opmerking van chevy93' in het forum Knock-Out Songs 1983;
Jammer dat mijn nominatie (New Year's Day) de finale op een haar na misliep.
Aldus geschiedde;
De finaleplaats van Killing Moon vond ik wel enigszins een verrassing. Hier had ik een nummer van Talk Talk verwacht.
Want wat antwoordde ik op de volgende opmerking van chevy93' in het forum Knock-Out Songs 1983;
Jammer dat mijn nominatie (New Year's Day) de finale op een haar na misliep.
wibro schreef:
In 1984 krijgt U2 een nog veel grotere kans.
(quote)
In 1984 krijgt U2 een nog veel grotere kans.
Aldus geschiedde;
De finaleplaats van Killing Moon vond ik wel enigszins een verrassing. Hier had ik een nummer van Talk Talk verwacht.
0
geplaatst: 22 augustus 2011, 20:14 uur
chevy93 schreef:
Op naar 1985!
Op naar 1985!
Lijkt mij ook! De vakantie is nu toch zo'n beetje wel voorbij

0
geplaatst: 22 augustus 2011, 23:07 uur
Wordt inderdaad de hoogste tijd, maar je kunt ook nog altijd meedoen aan de Muziek >> Muziekgames >> Knock-out: 1976 .
voor albums.
voor albums.
0
geplaatst: 23 augustus 2011, 09:26 uur
Als ik beide albums ken stem ik maar dat komt vrij weinig voor. Een album speciaal gaan luisteren voor dit spel dat vind ik wat veel werk.
0
geplaatst: 27 augustus 2011, 19:50 uur
Oke, de vakantie zit er voor mij nu, na anderhalve maand, echt op. Ik heb me in ieder geval verschrikkelijk geamuseerd, maar nu is het tijd om weer back to business te gaan. Later vanavond of morgen beginnen we met het langverwachte jaar 1985 

0
geplaatst: 27 augustus 2011, 19:52 uur
Nou dan ga ik maar eens beginnen met het samenstellen van een lijstje 

0
geplaatst: 27 augustus 2011, 19:59 uur
ArthurDZ schreef:
Oke, de vakantie zit er voor mij nu, na anderhalve maand, echt op. Ik heb me in ieder geval verschrikkelijk geamuseerd, maar nu is het tijd om weer back to business te gaan. Later vanavond of morgen beginnen we met het langverwachte jaar 1985
Ik heb mijn lijstje inmiddels al lang klaar.
0
geplaatst: 27 augustus 2011, 20:18 uur
Geen probleem. Ik heb er een stuk of 30 en ik denk dat ik er maar 10 mag kiezen. Dat wordt toch nog even moeilijk. Maar van mij mag jij ze eerst nomineren. Ik ga toch voor mijn favorieten al zullen ze misschien niet ver komen.
Clan of Xymox. The Chameleons, Sisters of Mercy; om er maar een paar op te noemen.
Clan of Xymox. The Chameleons, Sisters of Mercy; om er maar een paar op te noemen.
0
geplaatst: 27 augustus 2011, 20:24 uur
Zo doe ik het ook, dan kom ik uit bij OMD, Marillion, a-ha enzo. Ach er zal vast wel weer een aardig lijstje uitkomen denk ik 
Jij weet altijd wie er gaat winnen, zeg het maar! Take on Me, The Whole of the Moon, I would die 4 you, Don't you (forget about me), Shout of toch stiekem Last Christmas?

Jij weet altijd wie er gaat winnen, zeg het maar! Take on Me, The Whole of the Moon, I would die 4 you, Don't you (forget about me), Shout of toch stiekem Last Christmas?

0
geplaatst: 27 augustus 2011, 20:39 uur
Ingedikt tot 25, nu. Hoop wel dat we vanavond beginnen, want ik weet niet of ik morgen tijd heb.
0
geplaatst: 27 augustus 2011, 20:40 uur
Take on Me van A-ha zal zeker hoge ogen gooien. Wel een van de meest populaire songs van 1985. Ook niet te onderschatten is Cloudbusting van Kate Bush en natuurlijk Love Like Blood van Killing Joke.
* denotes required fields.