Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1984
zoeken in:
0
geplaatst: 25 juni 2011, 15:29 uur
Echo & the bunnymen hebben prima songs afgeleverd, maar kunnen never op tegen in ieder geval Such a Shame.
Helaas de "verkeerde" users online
Helaas de "verkeerde" users online

0
geplaatst: 25 juni 2011, 15:29 uur
chevy93 schreef:
maar psst.. Ik kende Mad World eerst ook alleen van Gary Jules
(quote)
Als het goed is wel.
maar psst.. Ik kende Mad World eerst ook alleen van Gary Jules Als het goed is niet
De versie van Tears For Fears is natuurlijk onovertroffen, dat hoort een dove nog..
0
geplaatst: 25 juni 2011, 15:30 uur
DjFrankie schreef:
Ik zei gisteren al ik begrijp die Talk Talk hype helemaal niet
(quote)
Ik zei gisteren al ik begrijp die Talk Talk hype helemaal niet
En ik die Echo & The Bunnymen Hype

0
geplaatst: 25 juni 2011, 15:33 uur
Hype? Het gaat amper ooit over die band hier.. onterecht overigens, één van de betere bands die er bestaat.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 25 juni 2011, 15:33 uur
Mooi
Hier link stonden bij de laatste 8 drie nummers van Talk Talk. dat was een hype.
Van Echo maar 1, wel een van hun beste. Ben ook met Orbit eens, wordt zelden over gesproken en hebben briljante nummers gemaakt.
Enfin Echo - U2 mooie finale
0
geplaatst: 25 juni 2011, 15:34 uur
orbit schreef:
Hype? Het gaat amper ooit over die band hier.. onterecht overigens, één van de betere bands die er bestaat.
(quote)
Was maar een grapje orbit

0
geplaatst: 25 juni 2011, 15:35 uur
Geen mooie finale, een mooie finale gaat tussen twee mooie nummers en die vielen beiden in de halve finale af.
Nu gaat het in de finale tussen 2 prima nummers.
Nu gaat het in de finale tussen 2 prima nummers.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 25 juni 2011, 15:37 uur
chevy93 schreef:
Ondertussen gaan de formaliteiten hier gewoon door (Unforgetable Fire vs. Such a Shame welke Such a Shame met groot gemak wint, of niet soms)?
Ondertussen gaan de formaliteiten hier gewoon door (Unforgetable Fire vs. Such a Shame welke Such a Shame met groot gemak wint, of niet soms)?
Veronderstellingen die altijd anders kunnen aflopen

0
geplaatst: 25 juni 2011, 15:38 uur
Onzin, omdat 3 nummers van een band bij de laatste 8 zitten, kun je toch niet spreken over een hype?
0
geplaatst: 25 juni 2011, 15:39 uur
ArthurDZ schreef:
Nogmaals, wacht niet op mij om een finale te beginnen, die is altijd tot de 12,2 verschil.
Finale: tot de 12,2 verschilNogmaals, wacht niet op mij om een finale te beginnen, die is altijd tot de 12,2 verschil.
U2 - The Unforgettable Fire Vs. Echo & The Bunnymen - The Killing Moon
0-1

vs.

0
geplaatst: 25 juni 2011, 15:41 uur
Mijn "droomfinale" zou zijn geweest Tomorrow Started - The Unforgettable Fire
dus 3-2
dus 3-2
* denotes required fields.