MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1984

zoeken in:
vigil schreef:
(quote)

Morgen, ben zo weer off-line

Ah leuk

Trouwens hoeveel nummers doen er eigenlijk mee

256 is genoeg. Het is een 80's KO (dus van 1 jan1980 t/m 31 dec 1989) met een max van 6 tracks per artiest. Maar goed voordat we eigenlijk al bijna gestart zijn...

Ik ben in ieder geval blij dat je enthousiast bent

vigil schreef:
256 is genoeg. Het is een 80's KO (dus van 1 jan1980 t/m 31 dec 1989) met een max van 6 tracks per artiest. Maar goed voordat we eigenlijk al bijna gestart zijn...

Ik ben in ieder geval blij dat je enthousiast bent

heb er nu al zin in

Heb aan de eindrondes niet mee kunnen doen. Het is nu eenmaal zaterdag en dan ben ik meestal weg. Het heeft achteraf ook niets uitgemaakt.

Want wat antwoordde ik op de volgende opmerking van chevy93' in het forum Knock-Out Songs 1983;

Jammer dat mijn nominatie (New Year's Day) de finale op een haar na misliep.
wibro schreef:
(quote)

In 1984 krijgt U2 een nog veel grotere kans.

Aldus geschiedde;

De finaleplaats van Killing Moon vond ik wel enigszins een verrassing. Hier had ik een nummer van Talk Talk verwacht.

chevy93 schreef:
Op naar 1985!

Lijkt mij ook! De vakantie is nu toch zo'n beetje wel voorbij

Wordt inderdaad de hoogste tijd, maar je kunt ook nog altijd meedoen aan de Muziek >> Muziekgames >> Knock-out: 1976 . voor albums.

Als ik beide albums ken stem ik maar dat komt vrij weinig voor. Een album speciaal gaan luisteren voor dit spel dat vind ik wat veel werk.

Oke, de vakantie zit er voor mij nu, na anderhalve maand, echt op. Ik heb me in ieder geval verschrikkelijk geamuseerd, maar nu is het tijd om weer back to business te gaan. Later vanavond of morgen beginnen we met het langverwachte jaar 1985

Nou dan ga ik maar eens beginnen met het samenstellen van een lijstje

ArthurDZ schreef:
Oke, de vakantie zit er voor mij nu, na anderhalve maand, echt op. Ik heb me in ieder geval verschrikkelijk geamuseerd, maar nu is het tijd om weer back to business te gaan. Later vanavond of morgen beginnen we met het langverwachte jaar 1985

Ik heb mijn lijstje inmiddels al lang klaar.

Zouden we dubbele hebben

Geen probleem. Ik heb er een stuk of 30 en ik denk dat ik er maar 10 mag kiezen. Dat wordt toch nog even moeilijk. Maar van mij mag jij ze eerst nomineren. Ik ga toch voor mijn favorieten al zullen ze misschien niet ver komen.
Clan of Xymox. The Chameleons, Sisters of Mercy; om er maar een paar op te noemen.

Zo doe ik het ook, dan kom ik uit bij OMD, Marillion, a-ha enzo. Ach er zal vast wel weer een aardig lijstje uitkomen denk ik

Jij weet altijd wie er gaat winnen, zeg het maar! Take on Me, The Whole of the Moon, I would die 4 you, Don't you (forget about me), Shout of toch stiekem Last Christmas?

Ingedikt tot 25, nu. Hoop wel dat we vanavond beginnen, want ik weet niet of ik morgen tijd heb.

Take on Me van A-ha zal zeker hoge ogen gooien. Wel een van de meest populaire songs van 1985. Ook niet te onderschatten is Cloudbusting van Kate Bush en natuurlijk Love Like Blood van Killing Joke.

Of toch stiekem Brothers In Arms.

En het 1985 topic is geopend

Gast
geplaatst: vandaag om 09:06 uur

geplaatst: vandaag om 09:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.