MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1984

zoeken in:
6-2

16. Bronski Beat – Why Vs. Marillion – Assassing

0-1

You people

1-1

In spelling is Marrilion alvast niet goed bezig, of ze moeten het woord Assassing zelf bedacht hebben (net als bijvoorbeeld Sussudio van ome Phil), want dat woord bestaat niet eens in de Engelse spelling.

1-4

2-4

2-5!

remcodulac schreef:
(quote)

Uitzonderlijk slecht nummer. Jammer dat het veel betere Tesla Girls van hetzelfde album niet genomineerd is.

uitzonderlijk goed nummer, ik las even terug dat je Glenn Frey erg goed vind. Dat verklaard dan gelijk weer een hoop

Ieder zijn voorkeur, vigil. Ik vind die van Frey ook geweldig, maar ja ik ben dan ook zo'n uitermate zeldzame Toto liefhebber

Poeha schreef:
Ieder zijn voorkeur, vigil. Ik vind die van Frey ook geweldig, maar ja ik ben dan ook zo'n uitermate zeldzame Toto liefhebber

Sterker nog, jij had dat geschreven

Ach ik kan Toto ook best waarderen hoor, vooral Hydra en Seventh One, en heb vrijwel alles in de kast staan.

DjFrankie (moderator)
3-6

17. Frankie Goes to Hollywood – Relax Vs. Spandau Ballet - Only When You Leave

1-0

2-0

3-0

3-1

5-1

18. Metallica - For Whom the Bell Tolls Vs. Triumph - Stranger in a Strange Land

0-1

1-1

2-1

Nog even een puntje voor Spandau Ballet's beste 6-2

4-1

5-1

6-1

19. David Gilmour – Murder Vs. Simple Minds - Up on the Catwalk

1-0

1-1

Gast
geplaatst: vandaag om 11:08 uur

geplaatst: vandaag om 11:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.