Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1984
zoeken in:
0
geplaatst: 19 juni 2011, 13:03 uur
1-1
In spelling is Marrilion alvast niet goed bezig, of ze moeten het woord Assassing zelf bedacht hebben (net als bijvoorbeeld Sussudio van ome Phil), want dat woord bestaat niet eens in de Engelse spelling.
In spelling is Marrilion alvast niet goed bezig, of ze moeten het woord Assassing zelf bedacht hebben (net als bijvoorbeeld Sussudio van ome Phil), want dat woord bestaat niet eens in de Engelse spelling.
0
geplaatst: 19 juni 2011, 13:21 uur
remcodulac schreef:
Uitzonderlijk slecht nummer. Jammer dat het veel betere Tesla Girls van hetzelfde album niet genomineerd is.
(quote)
Uitzonderlijk slecht nummer. Jammer dat het veel betere Tesla Girls van hetzelfde album niet genomineerd is.
uitzonderlijk goed nummer, ik las even terug dat je Glenn Frey erg goed vind. Dat verklaard dan gelijk weer een hoop

0
geplaatst: 19 juni 2011, 13:26 uur
Ieder zijn voorkeur, vigil. Ik vind die van Frey ook geweldig, maar ja ik ben dan ook zo'n uitermate zeldzame Toto liefhebber 

0
geplaatst: 19 juni 2011, 14:02 uur
Poeha schreef:
Ieder zijn voorkeur, vigil. Ik vind die van Frey ook geweldig, maar ja ik ben dan ook zo'n uitermate zeldzame Toto liefhebber
Sterker nog, jij had dat geschreven

Ach ik kan Toto ook best waarderen hoor, vooral Hydra en Seventh One, en heb vrijwel alles in de kast staan.
0
geplaatst: 19 juni 2011, 14:10 uur
17. Frankie Goes to Hollywood – Relax Vs. Spandau Ballet - Only When You Leave
1-0
1-0
0
geplaatst: 19 juni 2011, 14:14 uur
18. Metallica - For Whom the Bell Tolls Vs. Triumph - Stranger in a Strange Land
0
geplaatst: 19 juni 2011, 15:35 uur
6-1
19. David Gilmour – Murder Vs. Simple Minds - Up on the Catwalk
1-0
19. David Gilmour – Murder Vs. Simple Minds - Up on the Catwalk
1-0
* denotes required fields.