Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1984
zoeken in:
0
geplaatst: 21 juni 2011, 14:25 uur
Ozric Spacefolk schreef:
Mijn antipathie jegens U2 doet mij kiezen voor dat misbaksel van Frankie...
1-3
Mijn antipathie jegens U2 doet mij kiezen voor dat misbaksel van Frankie...
1-3
Als ik zo de loting zie zou ik zelf onderhand ook een antipathie krijgen tegen U2. Twee van mijn nominaties tegen twee "top" nummers van U2 waarvan het schitterende Red Guitar het in battle 9 op moet nemen tegen (Pride) In the Name of Love.
0
geplaatst: 21 juni 2011, 14:26 uur
2. Everything but the Girl - Each and Everyone Vs. Bronski Beat - Smalltown Boy
0-1
0-1
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 21 juni 2011, 14:34 uur
wibro schreef:
Als ik zo de loting zie zou ik zelf onderhand ook een antipathie krijgen tegen U2. Twee van mijn nominaties tegen twee "top" nummers van U2 waarvan het schitterende Red Guitar het in battle 9 op moet nemen tegen (Pride) In the Name of Love.
(quote)
Dan heb je geluk, want dan stem ik waarschijnlijk op jouw nominaties

0
geplaatst: 21 juni 2011, 15:12 uur
5-4 zoals Lex al zei 2 mooie nummers maar Original Sin is een echte klasbak.
0
geplaatst: 21 juni 2011, 15:15 uur
wibro schreef:
(quote)
Ik wil niet veel zeggen wibro, maar volgens mij maakt die best kans, want David Sylvian (vind er zelf niet echt veel aan
) doet het vrij goed binnen de aktieve MuMe kern en Pride werd in de U2 K.O. al behoorlijk onderuit gehaald door de echte fans.
0
geplaatst: 21 juni 2011, 15:17 uur
Als het aan mij ligt dan had die Red Guitar al in de eerste ronde eruit gevlogen
0
geplaatst: 21 juni 2011, 15:20 uur
4. Prince & The Revolution - Let’s Go Crazy Vs. Tina Turner - Private Dancer
* denotes required fields.