MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1984

zoeken in:

Ozric Spacefolk schreef:
Mijn antipathie jegens U2 doet mij kiezen voor dat misbaksel van Frankie...

1-3

Als ik zo de loting zie zou ik zelf onderhand ook een antipathie krijgen tegen U2. Twee van mijn nominaties tegen twee "top" nummers van U2 waarvan het schitterende Red Guitar het in battle 9 op moet nemen tegen (Pride) In the Name of Love.

3-7

2. Everything but the Girl - Each and Everyone Vs. Bronski Beat - Smalltown Boy

0-1

0-2

0-3

Ozric Spacefolk
1-5

Ozric Spacefolk
wibro schreef:
(quote)

Als ik zo de loting zie zou ik zelf onderhand ook een antipathie krijgen tegen U2. Twee van mijn nominaties tegen twee "top" nummers van U2 waarvan het schitterende Red Guitar het in battle 9 op moet nemen tegen (Pride) In the Name of Love.

Dan heb je geluk, want dan stem ik waarschijnlijk op jouw nominaties

1-6

1-7

3. INXS - Original Sin Vs. Billy Idol - Eyes Without a Face

0-1 Moeilijk 2 Mooie nummers

Ozric Spacefolk
0-3 (heb ik nog op 7")

1-3

2-3

3-3

4-4

5-4 zoals Lex al zei 2 mooie nummers maar Original Sin is een echte klasbak.

6-4

wibro schreef:
(quote)

Ik wil niet veel zeggen wibro, maar volgens mij maakt die best kans, want David Sylvian (vind er zelf niet echt veel aan ) doet het vrij goed binnen de aktieve MuMe kern en Pride werd in de U2 K.O. al behoorlijk onderuit gehaald door de echte fans.

Als het aan mij ligt dan had die Red Guitar al in de eerste ronde eruit gevlogen

4. Prince & The Revolution - Let’s Go Crazy Vs. Tina Turner - Private Dancer

Gast
geplaatst: vandaag om 05:24 uur

geplaatst: vandaag om 05:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.