Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1984
zoeken in:
0
geplaatst: 15 juni 2011, 22:32 uur
Jester schreef:
Daar val je me tegen, Rob.
(quote)
Daar val je me tegen, Rob.
Dat begrijp ik, maar ik vind Born in the USA toevallig een van Bruce' beste songs, geweldig sterke tekst, stevige beat en aan het einde ongelofelijk drum/synthesizerwerk.
0
geplaatst: 15 juni 2011, 22:39 uur
ranboy schreef:
Dat begrijp ik, maar ik vind Born in the USA toevallig een van Bruce' beste songs, geweldig sterke tekst, stevige beat en aan het einde ongelofelijk drum/synthesizerwerk.
(quote)
Als je het dan maar begrijpt.

0
geplaatst: 15 juni 2011, 22:43 uur
Justus18 schreef:
Het mooiste nummer van Bruce is uitgesteld tot 1985.
Het mooiste nummer van Bruce is uitgesteld tot 1985.
Nee hoor, Downbound Train doet gewoon deze K.O. mee

0
geplaatst: 15 juni 2011, 22:49 uur
3-5
12. Joe Jackson - The Verdict Vs. The Smiths - Reel Around the Fountain
1-0
12. Joe Jackson - The Verdict Vs. The Smiths - Reel Around the Fountain
1-0
0
geplaatst: 15 juni 2011, 22:55 uur
2-2
Twee van mijn lievelingsnummers. Body and Soul was voor mij sowieso altijd al het beste Joe Jackson-album (totdat Heaven and Hell uitkwam). Maar ik kies voor Reel Around the Fountain vanwege o.a. eigen nominatie.
Twee van mijn lievelingsnummers. Body and Soul was voor mij sowieso altijd al het beste Joe Jackson-album (totdat Heaven and Hell uitkwam). Maar ik kies voor Reel Around the Fountain vanwege o.a. eigen nominatie.
0
geplaatst: 15 juni 2011, 23:01 uur
remcodulac schreef:
Body and Soul was voor mij sowieso altijd al het beste Joe Jackson-album (totdat Heaven and Hell uitkwam).
Body and Soul was voor mij sowieso altijd al het beste Joe Jackson-album (totdat Heaven and Hell uitkwam).
Originele keuze, hoor je niet vaak. Wat spreekt jou zo aan in dat album?
p.s. ik weet het, behoorlijk off-topic
0
geplaatst: 15 juni 2011, 23:03 uur
vigil schreef:
(quote)
Body and Soul of Heaven and Hell?
Ik zal maar eens wat berichtjes bij albums achter gaan laten. Moet al mijn stemmen ook al herzien, zag ik, want de interne consistentie is ver te zoeken.
0
geplaatst: 15 juni 2011, 23:05 uur
Happy Ending vind ik een van de beste songs van de jaren 80.
Elaine Caswell, wat een stem!
Elaine Caswell, wat een stem!
0
geplaatst: 15 juni 2011, 23:06 uur
4-2
Ik had dat al gemeld bij de crew hier, ze zouden er op toezien dat die consistentie wat consistenter werd wat betreft jouw stemgedrag. Want dat kan echt niet
remcodulac schreef:
Moet al mijn stemmen ook al herzien, zag ik, want de interne consistentie is ver te zoeken.
Moet al mijn stemmen ook al herzien, zag ik, want de interne consistentie is ver te zoeken.
Ik had dat al gemeld bij de crew hier, ze zouden er op toezien dat die consistentie wat consistenter werd wat betreft jouw stemgedrag. Want dat kan echt niet

0
geplaatst: 15 juni 2011, 23:07 uur
remcodulac schreef:
Ik zal maar eens wat berichtjes bij albums achter gaan laten. Moet al mijn stemmen ook al herzien, zag ik, want de interne consistentie is ver te zoeken.
(quote)
Body & soul is wel erkend klassieker, ik doelde op Heaven & Hell

0
geplaatst: 15 juni 2011, 23:11 uur
vigil schreef:
(quote)
Om kort te gaan: alles. Een goede (niet-geforceerde, in mijn ogen) combinatie van pop/rock en klassiek met geweldige composities, schitterende instrumentatie en een goed oog voor de casting van zangers en muzikanten. En passant de thematiek ook nog eens bijzonder goed verklankt. Meesterwerk!
0
geplaatst: 15 juni 2011, 23:13 uur
Poeha schreef:
4-2
4-2
(quote)
In elk geval ben jij consistent consequent in je anti-Smiths stemmen. Was al bang dat je hier rond zou hangen op dit tijdstip.

0
geplaatst: 15 juni 2011, 23:17 uur
13. Talking Heads - Slippery People (live) Vs. Nick Lowe - Half a Boy and Half a Man
0
geplaatst: 15 juni 2011, 23:19 uur
Ik heb niets tegen The Smiths (wel tegen XX en XX), remco. Deze was ook een dubbeltje op zijn kant.
Zijn zeker geen antistemmen geweest. Blijkbaar vind ik anderen wel vaak beter.
0
geplaatst: 15 juni 2011, 23:20 uur
Poeha schreef:
Ik heb niets tegen The Smiths (wel tegen XX en XX), remco. Deze was ook een dubbeltje op zijn kant.
In dit geval kan ik daar ook zeker inkomen. The Verdict verdient het om nog ver te komen. Wat heeft The XX dan misdaan?
0
geplaatst: 15 juni 2011, 23:21 uur
1-2 nu The Shorts met Comment Ca Va nog en het feest is kompleet 

* denotes required fields.