MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Vigil's 80's Synthpop K.O.

zoeken in:
0-1

1-3

Verkracht door die gekke kikker natuurlijk.

2-5 maar beiden behoren tot mijn favoriete top 20 uit de 80's

34. ABC - The Night You Murdered Love vs Jah Wobble - How Much are They

0-1

1-2

Bij heel veel nominaties had ik al mijn twijfels. Maar als ik zie wat er nu allemaal doorgaat (veel pop met synths, maar geen synthpop) kan ik niet anders concluderen dat deze KO mislukt is. Jammer.

titan (crew)
2-6

35. Thompson Twins - Doctor Doctor! vs Heaven 17 - Temptation

0-1

Ceasar schreef:
Bij heel veel nominaties had ik al mijn twijfels. Maar als ik zie wat er nu allemaal doorgaat (veel pop met synths, maar geen synthpop) kan ik niet anders concluderen dat deze KO mislukt is. Jammer.

Ach stel je eigen niet zo aan Caesar, het is maar een spelletje

titan (crew)
0-5

Ceasar schreef:

Kan je de organisator niet kwalijk nemen. Het is ook niet makkelijk een KO syntpop te organiseren. Zelfs de Knock Out: 1977 (albums) leidt al tot flinke discussies. Zie de discussie over het Santana album "Moonflower". Is dat nu een regulier album of niet. Iedereen heeft daarover zijn twijfels.
Maar goed, we moeten er allemaal niet zo zwaar aan tillen denk ik. Het gaat om de spelvreugde..
Toch weer blij trouwens dat Jah Wobble weer door is en dat nummer hoort toch echt wel op de KO syntpop thuis. . Het is ook mijn enigste overgebleven nominatie.

36. Bronski Beat - Why? vs Human League - Love Action (I Believe in Love)

0-1

0-2

laxus11 schreef:
(quote)

Ach stel je eigen niet zo aan Caesar, het is maar een spelletje

ik stel me niet aan! Dit is gewoon mijn mening!!

Gast
geplaatst: vandaag om 02:49 uur

geplaatst: vandaag om 02:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.