Muziek / Muziekgames / Vigil's 80's Synthpop K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 8 juli 2011, 21:17 uur
herman schreef:
Ik kwam er laatst opeens achter dat Nik Kershaw 'The Only and Only' van Chesney Hawkes heeft geschreven.
Ik kwam er laatst opeens achter dat Nik Kershaw 'The Only and Only' van Chesney Hawkes heeft geschreven.
The One And Only, herman, als je dan toch al antwoorden gaat geven voor de Bosche pq, dan wel graag de juiste, anders staat Frankie met zijn team al met 0-1 achter

0
geplaatst: 8 juli 2011, 21:42 uur
6-7
Gelijkwaardig, maar Associates gestemd omdat die gisteravond twee punten opleverden in de popquiz.
Gelijkwaardig, maar Associates gestemd omdat die gisteravond twee punten opleverden in de popquiz.
0
geplaatst: 8 juli 2011, 22:36 uur
herman schreef:
8-7
Ik kwam er laatst opeens achter dat Nik Kershaw 'The Only and Only' van Chesney Hawkes heeft
geschreven. Zegmaar zo'n Justin Bieber-figuur van 20 jaar geleden. Voor de popquizzers.
8-7
Ik kwam er laatst opeens achter dat Nik Kershaw 'The Only and Only' van Chesney Hawkes heeft
geschreven. Zegmaar zo'n Justin Bieber-figuur van 20 jaar geleden. Voor de popquizzers.
Nik Kershaw

vs.
Chesney Hawkes

0
geplaatst: 8 juli 2011, 22:45 uur
herman schreef:
Ik kwam er laatst opeens achter dat Nik Kershaw 'The Only and Only' van Chesney Hawkes heeft geschreven. Zegmaar zo'n Justin Bieber-figuur van 20 jaar geleden. Voor de popquizzers.
Ik kwam er laatst opeens achter dat Nik Kershaw 'The Only and Only' van Chesney Hawkes heeft geschreven. Zegmaar zo'n Justin Bieber-figuur van 20 jaar geleden. Voor de popquizzers.
Vraag me niet waarom maar dit wist ik al. Dat nummer heeft trouwens ook een van m'n favoriete momenten van Never Mind the Buzzcocks opgeleverd, maar dit terzijde

0
geplaatst: 8 juli 2011, 23:13 uur
GrafGantz schreef:
Dat nummer heeft trouwens ook een van m'n favoriete momenten van Never Mind the Buzzcocks opgeleverd, maar dit terzijde
(quote)
Dat nummer heeft trouwens ook een van m'n favoriete momenten van Never Mind the Buzzcocks opgeleverd, maar dit terzijde
Geen idee waar het uiteindelijk over gegaan is maar nu al leuk

0
geplaatst: 8 juli 2011, 23:29 uur

"vroeger" keek ik hier heel veel naar (met Mark Lemarr
) is de Buzzcocks nu nog steeds op tv want dit fragment is een stuk recenter zo te zien?
0
geplaatst: 8 juli 2011, 23:31 uur
Nee, Simon Amstell was weliswaar de (i.m.o. betere) opvolger van Mark maar dit is ook alweer van een jaar of 5 (??) ofzo terug. Nadat Simon stopte hebben ze een seizoen met "guest hosts" gedaan omdat ze geen geschikte vaste host konden krijgen, maar dat was een beetje hit and miss. Zal vast nog wel bestaan, maar zeker weten doe ik het niet.
0
geplaatst: 8 juli 2011, 23:38 uur
GrafGantz schreef:
Nee, Simon Amstell was weliswaar de (i.m.o. betere) opvolger van Mark maar dit is ook alweer van een jaar of 5 (??) ofzo terug. Nadat Simon stopte hebben ze een seizoen met "guest hosts" gedaan omdat ze geen geschikte vaste host konden krijgen, maar dat was een beetje hit and miss. Zal vast nog wel bestaan, maar zeker weten doe ik het niet.
Haha er zijn zelfs dvd's van verschenen
Never Mind the Buzzcocks - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
* denotes required fields.