Muziek / Muziekgames / Knock-out: 1977
zoeken in:
0
geplaatst: 18 juli 2011, 21:47 uur
1-2
@Wibro - neem een regenpak mee, of spuit jezelf helemaal in met impregneermiddel als je net als ik slecht tegen het geluid van een regenbroek ("swish, swish, swoosh") kunt.
@Wibro - neem een regenpak mee, of spuit jezelf helemaal in met impregneermiddel als je net als ik slecht tegen het geluid van een regenbroek ("swish, swish, swoosh") kunt.
0
geplaatst: 18 juli 2011, 22:03 uur
Niks geen 'swish, swish, swoosh' regenbroek. Kan ik helemaal niet hebben. Ik neem wel mijn MP3 speler mee. Muziek is een uitstekend middel, mocht ik een inzinking krijgen. 
btw Ik pas voor deze battle. Beide albums ken ik onvoldoende en funk is nu eenmaal ook niet direkt mijn ding.

btw Ik pas voor deze battle. Beide albums ken ik onvoldoende en funk is nu eenmaal ook niet direkt mijn ding.
0
geplaatst: 18 juli 2011, 22:46 uur
Wim, sterkte man, je zult het nodig hebben, als ik de weersvoorspellingen zoal eens gezien heb.
Ken het eerste album niet, dus no vote door mij.
Ken het eerste album niet, dus no vote door mij.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 18 juli 2011, 23:00 uur
wibro schreef:
Niks geen 'swish, swish, swoosh' regenbroek. Kan ik helemaal niet hebben. Ik neem wel mijn MP3 speler mee. Muziek is een uitstekend middel, mocht ik een inzinking krijgen.

Wim succes met lopen, en zorg dat je Mp3 is opgeladen
.Ken trouwens beide albums niet laat ik graag over aan de kenners.
0
geplaatst: 18 juli 2011, 23:40 uur
DjFrankie schreef:
Ken trouwens beide albums niet laat ik graag over aan de kenners.
Ken trouwens beide albums niet laat ik graag over aan de kenners.
Paar jaar geleden stonden ze samen op North Sea Jazz. P-funk, uitermate fijne muziek, moeite van het verkennen waard. Een van de inspiratiebronnen van His Royal Badness, a.k.a Prince.
0
geplaatst: 19 juli 2011, 21:40 uur
stemmers 
30. Bootsie's Rubber Band - Ahh..., the Name is Bootsy, Baby vs Parliament - Funkentelechy vs The Placedo Syndrom
2-4

30. Bootsie's Rubber Band - Ahh..., the Name is Bootsy, Baby vs Parliament - Funkentelechy vs The Placedo Syndrom
2-4
0
geplaatst: 19 juli 2011, 22:19 uur
Zephyr schreef:
lijkt me dat de 24-uurs regel toegepast moet worden nu.
lijkt me dat de 24-uurs regel toegepast moet worden nu.
Denk dat Wibro nog op de massagetafel ligt

0
geplaatst: 20 juli 2011, 01:03 uur
Mjuman schreef:
(quote)
Niet op de massagetafel maar wel in bed. Ik was Knock.Out, niet K.O. 1977, maar K.O. 2011.

31. John Martyn - One World vs Fleetwood Mac - Rumours
0-1
btw Parliament door via 24-uurs regel.
0
geplaatst: 20 juli 2011, 01:26 uur
Rumours is natuurlijk een van de grote albums van 1977. One World hoor ik nu voor het eerst, maar dat vind ik helemaal niet slecht. Ik wacht wel even met stemmen.
0
geplaatst: 20 juli 2011, 01:41 uur
remcodulac schreef:
Rumours is natuurlijk een van de grote albums van 1977. One World hoor ik nu voor het eerst, maar dat vind ik helemaal niet slecht. Ik wacht wel even met stemmen.
Je hebt alle tijd. De loting voor eventueel de volgende ronde is pas vanavond. Vanaf 4 uur ben ik weer aan de wandel.

0
Zephyr
geplaatst: 20 juli 2011, 09:16 uur
32. Yes - Going for the One vs Pink Floyd - Animals
1-0 (ik zal wel een roepende in de woestijn zijn........)
1-0 (ik zal wel een roepende in de woestijn zijn........)
0
geplaatst: 20 juli 2011, 09:21 uur
2-3
De beste van PF tegen een middelmatige van Yes, dus makkelijk. De beste van Yes tegen een middelmatige van PF zou overigens lastiger zijn.
De beste van PF tegen een middelmatige van Yes, dus makkelijk. De beste van Yes tegen een middelmatige van PF zou overigens lastiger zijn.
0
geplaatst: 20 juli 2011, 09:29 uur
Het is juist andersom: een middelmatige van PF tegen de beste van Yes. Het verschil is groot.
* denotes required fields.