MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: 1977

zoeken in:
1-2

@Wibro - neem een regenpak mee, of spuit jezelf helemaal in met impregneermiddel als je net als ik slecht tegen het geluid van een regenbroek ("swish, swish, swoosh") kunt.

Niks geen 'swish, swish, swoosh' regenbroek. Kan ik helemaal niet hebben. Ik neem wel mijn MP3 speler mee. Muziek is een uitstekend middel, mocht ik een inzinking krijgen.

btw Ik pas voor deze battle. Beide albums ken ik onvoldoende en funk is nu eenmaal ook niet direkt mijn ding.

Wim, sterkte man, je zult het nodig hebben, als ik de weersvoorspellingen zoal eens gezien heb.
Ken het eerste album niet, dus no vote door mij.

DjFrankie (moderator)
wibro schreef:
Niks geen 'swish, swish, swoosh' regenbroek. Kan ik helemaal niet hebben. Ik neem wel mijn MP3 speler mee. Muziek is een uitstekend middel, mocht ik een inzinking krijgen.

btw Ik pas voor deze battle. Beide albums ken ik onvoldoende en funk is nu eenmaal ook niet direkt mijn ding.

Wim succes met lopen, en zorg dat je Mp3 is opgeladen .

Ken trouwens beide albums niet laat ik graag over aan de kenners.

DjFrankie schreef:
Ken trouwens beide albums niet laat ik graag over aan de kenners.

Paar jaar geleden stonden ze samen op North Sea Jazz. P-funk, uitermate fijne muziek, moeite van het verkennen waard. Een van de inspiratiebronnen van His Royal Badness, a.k.a Prince.

1-3

tangmaster
2-3

2-4

stemmers

30. Bootsie's Rubber Band - Ahh..., the Name is Bootsy, Baby vs Parliament - Funkentelechy vs The Placedo Syndrom

2-4

Zephyr
lijkt me dat de 24-uurs regel toegepast moet worden nu.

Zephyr schreef:
lijkt me dat de 24-uurs regel toegepast moet worden nu.

Denk dat Wibro nog op de massagetafel ligt

Hij zal toch wel binnen de tijdslimiet zijn binnengekomen?

Mjuman schreef:
(quote)

Denk dat Wibro nog op de massagetafel ligt

Niet op de massagetafel maar wel in bed. Ik was Knock.Out, niet K.O. 1977, maar K.O. 2011.

31. John Martyn - One World vs Fleetwood Mac - Rumours

0-1

btw Parliament door via 24-uurs regel.

0-2

Rumours is natuurlijk een van de grote albums van 1977. One World hoor ik nu voor het eerst, maar dat vind ik helemaal niet slecht. Ik wacht wel even met stemmen.

remcodulac schreef:
Rumours is natuurlijk een van de grote albums van 1977. One World hoor ik nu voor het eerst, maar dat vind ik helemaal niet slecht. Ik wacht wel even met stemmen.

Je hebt alle tijd. De loting voor eventueel de volgende ronde is pas vanavond. Vanaf 4 uur ben ik weer aan de wandel.

0-3

0-4, volgens mij bracht thelion de stand op 0-3.

Zephyr
32. Yes - Going for the One vs Pink Floyd - Animals

1-0 (ik zal wel een roepende in de woestijn zijn........)

Casartelli (moderator)
1-1

2-1

Mijn favourite all time (ik zeg het nog maar eens)

2-3

De beste van PF tegen een middelmatige van Yes, dus makkelijk. De beste van Yes tegen een middelmatige van PF zou overigens lastiger zijn.

Het is juist andersom: een middelmatige van PF tegen de beste van Yes. Het verschil is groot.

2-4

3-5

Einde ronde 2.

ranboy schreef:
. Het verschil is groot.

qua uitslag ook

Gast
geplaatst: vandaag om 23:15 uur

geplaatst: vandaag om 23:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.