MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1987

zoeken in:

laxus11 schreef:
T'pau wint van Sweet Child O Mine

Ik kijk nergens meer raar van op hier, al blijft het opvallend dat er zoveel mensen een hekel schijnen te hebben aan de prima debuutplaat van GnR.

4-2

GrafGantz schreef:
(quote)

Ik kijk nergens meer raar van op hier, al blijft het opvallend dat er zoveel mensen een hekel schijnen te hebben aan de prima debuutplaat van GnR.

Prima en GnR passen niet in een zin. Compleet mismaakte machorock met die vreselijke knijpstem van Axl Rose, bah!

Zie je, dat bedoel ik dus.

5-3 voor de Underdog, allebei prima

GrafGantz schreef:
Zie je, dat bedoel ik dus.

Je snapt niet wat mensen niet goed vinden aan GnR?

Nee, ik heb vooral het idee dat veel mensen die band an sich (en dan vooral de persoon Axl Rose) haten en daarmee voorbij gaan aan een zeer goed debuutalbum. Dat het dus niet op de juiste merites beoordeeld wordt. Maar dat is meer een algemene constatering n.a.v. battles uit de eerste ronde, niet iets dat specifiek op jou betrekking heeft.

Dat zal wel, ik vind het echt verschrikkelijke muziek. Heb het debuutalbum regelmatig gehoord, aangezien mn broertje die had, maar ook die vind ik slecht (1,5*). De rest ga ik dus niet eens proberen...

Deze finale wordt nog matiger dan matig.

7-3

12. Depeche Mode – Pimpf Vs. U2 - One Three Hill

0-1

Casartelli (moderator)
2-3

johannesA
2-6

13. Nits - In the Dutch Mountains Vs. Guns N’ Roses - My Michelle

1-0

GrafGantz schreef:
Nee, ik heb vooral het idee dat veel mensen die band an sich (en dan vooral de persoon Axl Rose) haten en daarmee voorbij gaan aan een zeer goed debuutalbum. Dat het dus niet op de juiste merites beoordeeld wordt. Maar dat is meer een algemene constatering n.a.v. battles uit de eerste ronde, niet iets dat specifiek op jou betrekking heeft.

Inderdaad. Dingen als November Rain en vooral Knockin' on Heaven's Door hoeven van mij ook niet, en Axl Rose is een verschrikkelijk persoon, maar die debuutplaat heb ik ook nooit wat mis mee gevonden. Sweet Child o'Mine vind ik persoonlijk ook gewoon een sterk nummer.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:23 uur

geplaatst: vandaag om 21:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.