Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1987
zoeken in:
0
geplaatst: 28 oktober 2011, 10:39 uur
Ik kijk nergens meer raar van op hier, al blijft het opvallend dat er zoveel mensen een hekel schijnen te hebben aan de prima debuutplaat van GnR.
0
geplaatst: 28 oktober 2011, 10:58 uur
4-2
Prima en GnR passen niet in een zin. Compleet mismaakte machorock met die vreselijke knijpstem van Axl Rose, bah!
GrafGantz schreef:
Ik kijk nergens meer raar van op hier, al blijft het opvallend dat er zoveel mensen een hekel schijnen te hebben aan de prima debuutplaat van GnR.
(quote)
Prima en GnR passen niet in een zin. Compleet mismaakte machorock met die vreselijke knijpstem van Axl Rose, bah!
0
geplaatst: 28 oktober 2011, 11:06 uur
GrafGantz schreef:
Zie je, dat bedoel ik dus.
Zie je, dat bedoel ik dus.
Je snapt niet wat mensen niet goed vinden aan GnR?
0
geplaatst: 28 oktober 2011, 11:16 uur
Nee, ik heb vooral het idee dat veel mensen die band an sich (en dan vooral de persoon Axl Rose) haten en daarmee voorbij gaan aan een zeer goed debuutalbum. Dat het dus niet op de juiste merites beoordeeld wordt. Maar dat is meer een algemene constatering n.a.v. battles uit de eerste ronde, niet iets dat specifiek op jou betrekking heeft.
0
geplaatst: 28 oktober 2011, 11:21 uur
Dat zal wel, ik vind het echt verschrikkelijke muziek. Heb het debuutalbum regelmatig gehoord, aangezien mn broertje die had, maar ook die vind ik slecht (1,5*). De rest ga ik dus niet eens proberen...
0
geplaatst: 28 oktober 2011, 13:28 uur
13. Nits - In the Dutch Mountains Vs. Guns N’ Roses - My Michelle
1-0
1-0
0
geplaatst: 28 oktober 2011, 13:35 uur
GrafGantz schreef:
Nee, ik heb vooral het idee dat veel mensen die band an sich (en dan vooral de persoon Axl Rose) haten en daarmee voorbij gaan aan een zeer goed debuutalbum. Dat het dus niet op de juiste merites beoordeeld wordt. Maar dat is meer een algemene constatering n.a.v. battles uit de eerste ronde, niet iets dat specifiek op jou betrekking heeft.
Inderdaad. Dingen als November Rain en vooral Knockin' on Heaven's Door hoeven van mij ook niet, en Axl Rose is een verschrikkelijk persoon, maar die debuutplaat heb ik ook nooit wat mis mee gevonden. Sweet Child o'Mine vind ik persoonlijk ook gewoon een sterk nummer.
* denotes required fields.