MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1987

zoeken in:
Ik kan me herinneren dat er in andere ko's wel eens een minimale tijd was dat een battle duurde. Misschien een idee om dat ook hier in te voeren, want een battle die 2 minuten duurt lijkt me niet echt de bedoeling.

Jester schreef:
Ik kan me herinneren dat er in andere ko's wel eens een minimale tijd was dat een battle duurde. Misschien een idee om dat ook hier in te voeren, want een battle die 2 minuten duurt lijkt me niet echt de bedoeling.

Zou hoogstens van invloed geweest kunnen zijn in de battle van Guns 'N Roses tegen de Happy Mondays. Zeker niet in de battles met The House of Love en Depeche Mode. Die hadden in een battle van pakweg een kwartier wel met 25-0 gewonnen. Ik zie het probleem dus niet zo.

23. Mr. Fingers – Can You Feel It Vs. Echo & The Bunnymen - The Game

Jester schreef:
Tijdens de Favoriete Nummers-KO was er een minimale tijd van een kwartier. Alleen dat spel liep zo storm dat er soms binnen een minuut 2 of 3 battles gespeeld werden. Hier loopt het meestal niet met zo'n vaart. Alleen richting de finales.

24. Vaya Con Dios - Just a Friend of Mine Vs. Labi Siffre - (Something Inside) So Strong

0-1

Toch erg jammer dat Maarten Peters & The Dream eruit ligt, had tegen Tiffany een beter lot verdiend.

johannesA
0-4

als ik dan toch moet kiezen

0-5

25. Willy DeVille – Miracle Vs. Terence Trent D'Arby - Sign Your Name

0-1

26. Joe Smooth - Promised Land Vs. Pink Floyd - Learning to Fly

0-0

1-0

Da's toch wel een klassiekertje!

3-2 heb ik op singletje

5-2

2 nominaties van mij tegen elkaar, gelukkig haalt er dan tenminste een de volgende ronde

Overigens deed Mr Fingers in battle 23 ook al mee in 1986, maar daar lag ie er ook al in de 1e ronde uit...

27. Bangles - Hazy Shade Of Winter Vs. INXS - New Sensation

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 15:10 uur

geplaatst: vandaag om 15:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.