Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1987
zoeken in:
0
geplaatst: 12 oktober 2011, 13:19 uur
Ik kan me herinneren dat er in andere ko's wel eens een minimale tijd was dat een battle duurde. Misschien een idee om dat ook hier in te voeren, want een battle die 2 minuten duurt lijkt me niet echt de bedoeling. 

0
geplaatst: 12 oktober 2011, 13:36 uur
Jester schreef:
Ik kan me herinneren dat er in andere ko's wel eens een minimale tijd was dat een battle duurde. Misschien een idee om dat ook hier in te voeren, want een battle die 2 minuten duurt lijkt me niet echt de bedoeling.
Zou hoogstens van invloed geweest kunnen zijn in de battle van Guns 'N Roses tegen de Happy Mondays. Zeker niet in de battles met The House of Love en Depeche Mode. Die hadden in een battle van pakweg een kwartier wel met 25-0 gewonnen. Ik zie het probleem dus niet zo.
0
geplaatst: 12 oktober 2011, 13:37 uur
23. Mr. Fingers – Can You Feel It Vs. Echo & The Bunnymen - The Game
0
geplaatst: 12 oktober 2011, 13:55 uur
Jester schreef:
Tijdens de Favoriete Nummers-KO was er een minimale tijd van een kwartier. Alleen dat spel liep zo storm dat er soms binnen een minuut 2 of 3 battles gespeeld werden. Hier loopt het meestal niet met zo'n vaart. Alleen richting de finales.Ik kan me herinneren dat er in andere ko's wel eens een minimale tijd was dat een battle duurde. Misschien een idee om dat ook hier in te voeren, want een battle die 2 minuten duurt lijkt me niet echt de bedoeling.
0
geplaatst: 12 oktober 2011, 15:05 uur
24. Vaya Con Dios - Just a Friend of Mine Vs. Labi Siffre - (Something Inside) So Strong
0
geplaatst: 12 oktober 2011, 15:05 uur
0-1
Toch erg jammer dat Maarten Peters & The Dream eruit ligt, had tegen Tiffany een beter lot verdiend.
Toch erg jammer dat Maarten Peters & The Dream eruit ligt, had tegen Tiffany een beter lot verdiend.
0
geplaatst: 12 oktober 2011, 15:26 uur
25. Willy DeVille – Miracle Vs. Terence Trent D'Arby - Sign Your Name
0-1
0-1
0
geplaatst: 12 oktober 2011, 16:20 uur
26. Joe Smooth - Promised Land Vs. Pink Floyd - Learning to Fly
0-0
0-0
0
geplaatst: 12 oktober 2011, 17:01 uur
5-2
2 nominaties van mij tegen elkaar, gelukkig haalt er dan tenminste een de volgende ronde
Overigens deed Mr Fingers in battle 23 ook al mee in 1986, maar daar lag ie er ook al in de 1e ronde uit...
2 nominaties van mij tegen elkaar, gelukkig haalt er dan tenminste een de volgende ronde

Overigens deed Mr Fingers in battle 23 ook al mee in 1986, maar daar lag ie er ook al in de 1e ronde uit...

0
geplaatst: 12 oktober 2011, 17:08 uur
27. Bangles - Hazy Shade Of Winter Vs. INXS - New Sensation
0-1
0-1
* denotes required fields.