MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2012 [De Top 2000 van MusicMeter]

zoeken in:
Onweerwolf schreef:
(quote)

Nogmaals: zelf aangeven of je hem wilt gaan vervangen of niet.

Als jij hem niet vervangt dat wil ik het hierbij laten, Onweerwolf. The Ex - Ay Carmela komt dan in een van de volgende jaren aan de beurt.

Onweerwolf
Kees-Jan schreef:
(quote)

(quote)

Ik denk dat ik het bericht van Chevy verkeerd begrepen heb, waarin hij zijn nominaties bekend maakt en zegt dat hij als eventuele vervanger van Sinking The Last Resort heeft. Ik dacht dat hij nog twijfelde tussen deze twee nummers, maar hij bedoelde waarschijnlijk dat The Last Resort zijn back-up nummer is. In dat geval was Chevy eerder met het aangeven van zijn back-up nummer. Moet ik dan een andere kiezen?

Tijdens mijn verwerking constateerde ik dat jij en Chevy back-ups moesten nomineren. Ik heb jullie allebei gemaild en jij reageerde als eerste. Vandaar dat bij jou dus nu The Eagles staat en niet bij Chevy.

Ik vind dit prima zo, als jullie dat willen veranderen dan is dat ook prima, maar dat mogen jullie dan onderling uitmaken en vervolgens, als jullie er uit zijn, mij het resultaat pm-en.

Dat is namelijk voor mij het makkelijkste en dat is dan ook het enige relevante criterium in deze kwestie.

Onweerwolf
wandelindenatuur schreef:
(quote)

Als jij hem niet vervangt dat wil ik het hierbij laten, Onweerwolf. The Ex - Ay Carmela komt dan in een van de volgende jaren aan de beurt.

Ik vervang zelf niets. Als jij een nummer wilt vervangen, om welke reden dan ook, dan moet je dat zelf beslissen en niet laten afhangen van de vraag of er wel of niet een linkje voor wordt gevonden.

Als je dat hebt besloten dan hoor ik het wel en pas ik het aan en indien ik niets hoor dan pas ik dus niets aan.

Onweerwolf
Nog 14 lijstjes mensen!

The Horrors - New Ice Age play
Swans - Failure play
The Cure - Lament play
Apse - Shades of the Moor play
Peter Fox - Haus Am See play
Gridlock - 364:277 play
The Field - Is This Power play
Broken Note - Mask of Gas play
Undermathic - Big City Nights play
Raoul Sinier - Huge Samurai Radish play

Rodajc schreef:
Een andere link voor Drown van The Smashing Pumpkins.
Na een tip van aerodynamic gokozen voor de originele lange versie van acht minuten.
The Smashing Pumpkins - Drown

Het is en blijft de enige echte originele versie (en niet die oerlelijke edit van de Greatest Hits & B-sides cd)

DjFrankie (moderator)
Joy4ever schreef:
Mijn Top 10

Nine Inch Nails - Something I Can Never Have
Dragons - Where Is The Love

Weer 2 geweldige nominaties
Al denk ik dat Here Are The Roses van Dragons meer kans maakt om te overleven

Onweerwolf
orbit schreef:
Orchestral Manoeuvres in the Dark - Statues play

Deze is al genomineerd en mag vervangen worden.

aERodynamIC schreef:
(quote)

Het is en blijft de enige echte originele versie (en niet die oerlelijke edit van de Greatest Hits & B-sides cd)

Zo is dat!

Onweerwolf schreef:
(quote)

Deze is al genomineerd en mag vervangen worden.

Corrected!

Onweerwolf
orbit schreef:
(quote)

Corrected!

Genoteerd!

Wanneer is het gepland om te beginnen met de voorrondes met de artiesten die met meer dan 16 nummers worden genomineerd? En wat als blijkt dat we dan niet aan het vooropgestelde aantal van ingezonden nominaties komen?

Aquila
Ik kan nog wel wat nominaties bijverzinnen, denk dat ik niet de enige ben

Onweerwolf
dumb_helicopter schreef:
Wanneer is het gepland om te beginnen met de voorrondes met de artiesten die met meer dan 16 nummers worden genomineerd? En wat als blijkt dat we dan niet aan het vooropgestelde aantal van ingezonden nominaties komen?

Ik denk dat we daar de dag na Kerst mee beginnen, maar wellicht heeft El Ninjo andere plannen. Als we niet aan het aantal lijstjes komen dan hebben we nog wel een lijstje met klassiekers en wellicht nummers uit song van het jaar competities.

Onweerwolf schreef:

Ik denk dat we daar de dag na Kerst mee beginnen, maar wellicht heeft El Ninjo andere plannen. Als we niet aan het aantal lijstjes komen dan hebben we nog wel een lijstje met klassiekers en wellicht nummers uit song van het jaar competities.

Klopt...al hangt het een beetje af denk ik zelf van hoeveel "voorrondes" we moeten houden voor artiesten die het max aantal nummers van 16 hebben bereikt...ik heb daar even geen zicht op maar als dat er maar 1 of 2 zijn dan hebben we daar wat speling....en het aanvullen lukt wel zoals Onweerwolf al aangeeft....maar 14 lijstjes erbij t/m 2e kerstdag moet toch wel lukken

Onweerwolf
El Ninjo schreef:
(quote)

Klopt...al hangt het een beetje af denk ik zelf van hoeveel "voorrondes" we moeten houden voor artiesten die het max aantal nummers van 16 hebben bereikt...ik heb daar even geen zicht op maar als dat er maar 1 of 2 zijn dan hebben we daar wat speling....en het aanvullen lukt wel zoals Onweerwolf al aangeeft....maar 14 lijstjes erbij t/m 2e kerstdag moet toch wel lukken

Momenteel:

The Cure
Meneer Bowie
U2
Meneer Springsteen
Meneer Young
R.E.M.
Radiohead

The usual suspects dus.

Daarnaast staan Beatles, Floyd, Smiths & Sigur Ros op 16 en Arcade Fire, Meneer Dylan, Fleetwood & Stones op 15.

Onweerwolf
Ga er dus maar vanuit dat we daar uiterlijk de 28e mee beginnen, waarschijnlijk de 27e al.

Wow, Sigur Ros heeft er ook al 16?

Onweerwolf
dumb_helicopter schreef:
Wow, Sigur Ros heeft er ook al 16?

Svefn-G-Englar
Untitled #8
Starálfur
Viðrar Vel Til Loftárása
Hoppípolla
Flugufrelsarinn
Untitled #4
Untitled #7
Festival
Sæglópur
Glósóli
Fljótavík
Untitled #1
Untitled #3
Inní Mér Syngur Vitleysingur
Ara Batur
Í Gær

edit: 17 zelfs met de verandering van Nicolage Rico

Onweerwolf schreef:
(quote)

Uit de Song van het jaar competitie nummers halen lijkt me geen goed idee, dan is 2011 erg in het voordeel. Of wordt dat niet bedoeld?

En een klassiekers lijstje van 140+60 nummers lijkt me geen goed idee.
Heb jij niet een lijst van de mensen die op de finale hebben gestemd. Dan wil ik wel even rond pm'en. Het lijkt me namelijk wel leuk om die 14 lijstjes nog vol te krijgen.

En anders kunnen we denk ik nog beter dan een groot klassiekerslijst iedereen bijvoorbeeld 2 nominaties extra geven.

Onweerwolf
Snoeperd schreef:
(quote)

Uit de Song van het jaar competitie nummers halen lijkt me geen goed idee, dan is 2011 erg in het voordeel. Of wordt dat niet bedoeld?

En een klassiekers lijstje van 140+60 nummers lijkt me geen goed idee.
Heb jij niet een lijst van de mensen die op de finale hebben gestemd. Dan wil ik wel even rond pm'en. Het lijkt me namelijk wel leuk om die 14 lijstjes nog vol te krijgen.

En anders kunnen we denk ik nog beter dan een groot klassiekerslijst iedereen bijvoorbeeld 2 nominaties extra geven.

We wachten eerst gewoon even af hoeveel lijstjes er nog bij komen. Er zijn nog 13 plaatsen te vergeven en daarvan gaan er vast nog wel een paar bezet worden.

Dus er hoeft niet ge'pmd te worden? Wil ik best even doen anders namelijk.

Onweerwolf
Snoeperd schreef:
Dus er hoeft niet ge'pmd te worden? Wil ik best even doen anders namelijk.

Ik laat die beslissing aan El Ninjo over. Ik denk zelf dat het de voorkeur heeft dat mensen die lijstjes insturen ook zo veel mogelijk mensen zijn die van plan zijn daadwerkelijk mee te gaan stemmen en niet alle finale stemmers hebben zin om het hele jaar te stemmen.

Onweerwolf schreef:
edit: 17 zelfs met de verandering van Nicolage Rico

Hé hé hé, ik was nummer 14 of 15 hè.

Onweerwolf
Vaste stemmers die ik nog mis:

Oldfart
Axel
Status Seeker
Arno
Nevyn
Dvdschaaf
Ranboy
postpunker
wibro

En iets minder vaste stemmers:

Lukas
Marko
Bonothecat
Corn1holio1

Dan komen we net aan 13 als die nog allemaal eens stemmen, en dan kunnen we beginnen.

Ja zal ik even pm'en misschien? Of hoeft dat nu nog niet Onweerwolf?

Ranboy gaat in ieder geval nog een lijstje aanleveren.

Hoe komt Fleetwood Mac aan 15 nummers?
Edit: vorig jaar al 14 nummers, dat wist ik echt niet.

Het beste nummer ontbrak, gelukkig heb jij daar verandering in gebracht.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:24 uur

geplaatst: vandaag om 14:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.