MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2012

zoeken in:
Lekker ontdeugende video. Gezellig deuntje ook, prima radiovoer.

7,5

Ik durf het bijna niet te zeggen maar zoiets is op het Songfestival wel eens voorbij gekomen

I.t.t. vorig jaar heb ik dit jaar toch echt een stuk minder met de voorgeschotelde 'deuntjes' van kemm. Waar is het fout gegaan

5

4,5

Een commercieel gedrocht meer kan ik er helaas niet van maken kemm. We liggen schijnbaar mijlenver
uit elkaar qua muzieksmaak.

Flauw nummer.

5

aERodynamIC schreef:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar zoiets is op het Songfestival wel eens voorbij gekomen

Echt? Ik kan me niet herinneren dat ik iets soortgelijks voorbij heb zien komen. Of ik ben heel vergeetachtig, dat kan natuurlijk ook.

Wel een leuk en ongecompliceerd huppeldeuntje overigens.

7

shadowboxer
Vreselijk:p 3

01-12: Imogen Heap - You Know Where to Find Me (Gretz / 10 / 6,98)
02-12: inc. - The Place (Angelo / 10 / 6,07)
03-12: The Valkarys - Can't Win For Losing (Salvadore / 8 / 5,63 )
04-12: Ben Howard - Oats in the water (Vince Vega /12 /6,88 )
05-12: The Pines - Be There In Bells (the viking / 11 / 7,10)
06-12: X-TG featuring Antony Hegarty - Janitor of Lunacy (aERodynamIC / 12 / 6,03)
07-12: Maylee Todd - Baby's Got It (kemm / 13 / 5,63)
08-12: Sufjan Stevens - Christmas Unicorn (aERodynamIC)

December: tijd voor de kerst cd van Sufjan Stevens en als hij Love Will Tear Us Apart van Joy Division er ook nog eens in verwerkt is dat smullen.

8,3

2

Wat een ware marteling is dit! Ik vind Sufjan Stevens al helemaal niks maar de kerstliedjes zijn nog een graadje erger.

Behoorlijk saai en eentonig, gelukkig doemt na 07.40 Love Will Tear Us Apart op.Helaas wel in de minste uitvoering die ik tot dusver heb gehoord.Een magere:

6

shadowboxer
Don Cappuccino schreef:
2

Wat een ware marteling is dit! Ik vind Sufjan Stevens al helemaal niks maar de kerstliedjes zijn nog een graadje erger.

Ja, dit. Dit is met je vriendin naar Twilight gaan en er dan bij de kassa achter komen dat de bios die avond geen alcohol schenkt. The horror! 2

5 Sufjan prima, kerstliedjes nee. Sufjan en kerstliedjes: mwah.

Complete nonsens dit, elke minuut wordt het een graadje erger.
Dan maar weer Mariah en Wham dit jaar!

4

Ik heb ze beter van hem gehoord, maar ik vind dit absoluut geen "ware marteling".

6,5

6

ik heb al betere dingen gehoord van Sufjan

7,5 erg leuk nummer

01-12: Imogen Heap - You Know Where to Find Me (Gretz / 10 / 6,98)
02-12: inc. - The Place (Angelo / 10 / 6,07)
03-12: The Valkarys - Can't Win For Losing (Salvadore / 8 / 5,63 )
04-12: Ben Howard - Oats in the water (Vince Vega /12 /6,88 )
05-12: The Pines - Be There In Bells (the viking / 11 / 7,10)
06-12: X-TG featuring Antony Hegarty - Janitor of Lunacy (aERodynamIC / 12 / 6,03)
07-12: Maylee Todd - Baby's Got It (kemm / 13 / 5,63)
08-12: Sufjan Stevens - Christmas Unicorn (aERodynamIC / 12 / 5.65)
09-12: Ian Clement - Little Knife (multa)

Ian Clement van Wallace Vanborn solo!

Dit soort nummers werken vaak op mijn zenuwen. Die knusheid. Blegh. Ik hou helemaal niet van knusheid.

5

5

De lijst van december tot nu toe bekijkend, kan dit weleens de minste maand ooit worden in dit topic, voor mij. En daar doet Ian nog eens een schepje bovenop...een 3 kan ik het echter ook weer niet geven.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:35 uur

geplaatst: vandaag om 19:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.