Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2012
zoeken in:
0
geplaatst: 9 december 2012, 23:31 uur
Vol verwachting klopt ons hart ... voor het nieuwe jaar. Man, man wat een droefenis de laatste dagen - helaas mogen er geen negatieve cijfers worden gegeven. Was gelukkig een weekend weg, maar de instore in Plato Zwolle van de singer/songwriter van Ierse komaf stemde me niet milder.
4
4
0
geplaatst: 9 december 2012, 23:52 uur
Mijn hemel: is de decembersomberheid toegeslagen bij de users in dit topic? Chagrijnigheid ten top.
Zo erg is het allemaal niet hoor!
7
7
0
geplaatst: 10 december 2012, 00:00 uur
aERodynamIC schreef:
Mijn hemel: is de decembersomberheid toegeslagen bij de users in dit topic? Chagrijnigheid ten top.
7
7
Suff_erik Jan zorgde voor effectversterking: had de schaar al in mijn MuMe lidmaatschapskaart. Soms ...
0
geplaatst: 10 december 2012, 11:45 uur
Al die negatieve reacties hier de laatste paar dagen... 
Verder helemaal geen onaardig nummer trouwens, misschien alleen net wat te anoniem in zijn soort om heel enthousiast over te worden.
6,5
Overigens heeft Sufjan Stevens 13 stemmen ontvangen ipv de aangegeven 12. Shadowboxer gaf ook een cijfer (2*) al staat die misschien ietwat verdrukt achter zijn commentaar; ik weet dus niet of het een typfout is, of dat zijn stem gewoon niet meeberekend is in het gemiddelde.

Verder helemaal geen onaardig nummer trouwens, misschien alleen net wat te anoniem in zijn soort om heel enthousiast over te worden.
6,5
Overigens heeft Sufjan Stevens 13 stemmen ontvangen ipv de aangegeven 12. Shadowboxer gaf ook een cijfer (2*) al staat die misschien ietwat verdrukt achter zijn commentaar; ik weet dus niet of het een typfout is, of dat zijn stem gewoon niet meeberekend is in het gemiddelde.
0
geplaatst: 10 december 2012, 14:22 uur
Angelo schreef:

aERodynamIC schreef:
Wat heb ik gemist? Is het soms op straffe van (virtuele) lijfelijke tuchtiging verboden om een kritische attitude aan de dag te leggen?
1. Het genre singer songwriter - ik zag Sean Rowe een instore doen bij Plato Zwolle - doet mij nou eenmaal niet zoveel meer. Dat genre loopt nou niet echt over van de innovatie (en da's een understatement van jewelste).
2. Ik heb bewust Sufjan niet alsnog gewaardeerd - ik vind dat nou eenmaal muziek voor gestudeerde mensen; het is not done om Sufjan niet te 'liken'; dat staat erg slecht op je muziek-cv. Perzoonlijk word ik er zenuwachtiger van dan bijv een fiks stukje Benga of Grooverider (dat zijn hier notoire bezoekwegjagers).
Eerder heb ik mijn kanttekening geplaatst bij het slecht gekozen tijdstip - ivm koken, dineren en de nazit - en dat wil ik graag nog even herhalen. Voldoende pop-- of electronic nieuws in huis. Als men echter blijft vasthouden aan dit tijdstip, kom ik gewoon niet anders aan bod dan door (kritische) waarderingen te kunnen plaatsen.
0
geplaatst: 10 december 2012, 14:38 uur
Mjuman schreef:
Wat heb ik gemist? Is het soms op straffe van (virtuele) lijfelijke tuchtiging verboden om een kritische attitude aan de dag te leggen?
Ik richtte me niet alleen op jouw commentaar hoor. Hieronder een aantal quotes van verschillende users van de maand december (
):“Dit had nooit de huiskamer mogen verlaten!”
“De lijst van december tot nu toe bekijkend, kan dit weleens de minste maand ooit worden in dit topic, voor mij. En daar doet Ian nog eens een schepje bovenop.”
“Dit soort nummers werken vaak op mijn zenuwen.”
“Complete nonsens dit, elke minuut wordt het een graadje erger.”
“Dit is met je vriendin naar Twilight gaan en er dan bij de kassa achter komen dat de bios die avond geen alcohol schenkt. The horror!”
“Wat een ware marteling is dit!”
“Een commercieel gedrocht meer kan ik er helaas niet van maken.”
“Ik vond dit serieus moeilijk om uit te luisteren.”
“(kwijl-muziek, Milli Vanilli - achtige zang)”
“Komt erg gedateerd over en ik vind het ongelooflijk saai.”
“Kwaliteit waar toch? Het is mij te gladjes allemaal.”
“Geen lettergreep zonder tremolo/vibrato-effect; ik hoop waarachtig voor de dame dat d'r batterijen op tijd worden vervangen.”
0
geplaatst: 10 december 2012, 15:56 uur
Angelo schreef:
6,5

6,5
Je hebt gelijk, ik had erover gelezen. Het gemiddelde moet 5.37 zijn.
0
geplaatst: 10 december 2012, 18:49 uur
Er staat zelfs een quote van mij tussen, maar dat kan haast niet. Ik ben een Alfred Jodocus Kwak.

0
geplaatst: 10 december 2012, 20:05 uur
01-12: Imogen Heap - You Know Where to Find Me (Gretz / 10 / 6,98)
02-12: inc. - The Place (Angelo / 10 / 6,07)
03-12: The Valkarys - Can't Win For Losing (Salvadore / 8 / 5,63 )
04-12: Ben Howard - Oats in the water (Vince Vega /12 /6,88 )
05-12: The Pines - Be There In Bells (the viking / 11 / 7,10)
06-12: X-TG featuring Antony Hegarty - Janitor of Lunacy (aERodynamIC / 12 / 6,03)
07-12: Maylee Todd - Baby's Got It (kemm / 13 / 5,63)
08-12: Sufjan Stevens - Christmas Unicorn (aERodynamIC / 12 / 5.65)
09-12: Ian Clement - Little Knife (multa /11 / 5,86)
10-12: Earl Sweatshirt - Chum
9,5 voor mij de track van het jaar.
It's probably been twelve years since my father left, left me fatherless
And I just used to say I hate him in dishonest jest
When honestly I miss this nigga, like when I was six
And every time I got the chance to say it I would swallow it
02-12: inc. - The Place (Angelo / 10 / 6,07)
03-12: The Valkarys - Can't Win For Losing (Salvadore / 8 / 5,63 )
04-12: Ben Howard - Oats in the water (Vince Vega /12 /6,88 )
05-12: The Pines - Be There In Bells (the viking / 11 / 7,10)
06-12: X-TG featuring Antony Hegarty - Janitor of Lunacy (aERodynamIC / 12 / 6,03)
07-12: Maylee Todd - Baby's Got It (kemm / 13 / 5,63)
08-12: Sufjan Stevens - Christmas Unicorn (aERodynamIC / 12 / 5.65)
09-12: Ian Clement - Little Knife (multa /11 / 5,86)
10-12: Earl Sweatshirt - Chum
9,5 voor mij de track van het jaar.
It's probably been twelve years since my father left, left me fatherless
And I just used to say I hate him in dishonest jest
When honestly I miss this nigga, like when I was six
And every time I got the chance to say it I would swallow it
0
shadowboxer
geplaatst: 10 december 2012, 20:21 uur
Niet zo mijn kopje hip-hop. Zonder problemen uit te luisteren, goeie lyrics en lekker lome raps. Ik trek dit beter als instrumental. *zoekt
7
7
0
geplaatst: 10 december 2012, 20:35 uur
Eindelijk mag ik iets positiefs melden in dit topic deze maand. Earl Sweatshirt heeft een heerlijke flow, lekker laid-back. De tekst is ook erg goed en de muziek is ook erg lekker.
7,5
7,5
0
geplaatst: 10 december 2012, 20:44 uur
Lekker verder chagrijnen gaat natuurlijk moeilijk met leuke nummers! 
7,5

7,5
0
geplaatst: 10 december 2012, 21:19 uur
0
geplaatst: 10 december 2012, 22:08 uur
Jammer, ik mis een leuk refreintje met een leuke melodie as in Gangsta's Paradise waar het me even aan doet denken. In dat geval was ik enthousiaster geweest.
5
5
0
geplaatst: 11 december 2012, 13:26 uur
Track van het jaar is misschien wat overdreven, maar de top 5 in de categorie hippe hop haalt ie wel.
9
9
0
geplaatst: 11 december 2012, 13:58 uur
Toch wel de meest getalenteerde rapper uit de Odd Future crew.
8,5
8,5
* denotes required fields.