Muziek / Muziekgames / MusicMeter: Song van het Jaar 2012 competitie
zoeken in:
0
geplaatst: 4 november 2012, 20:56 uur
Ik heb trouwens bij Walk Like a Giant van Neil Young enkel de videoversie (duurt viereneenhalve minuut ipv de ruim zestien op plaat) kunnen vinden op youtube. Zou fijn zijn als iemand de lange versie weet te vinden.
0
geplaatst: 4 november 2012, 20:58 uur
0
geplaatst: 4 november 2012, 21:29 uur
0
geplaatst: 4 november 2012, 21:38 uur
0
geplaatst: 4 november 2012, 23:07 uur
51. How To Dress Well - Say My Name or Say Whatever
52. Kendrick Lamar - Sing About Me, I'm Dying of Thirst
Beide artiesten hebben waarschijnlijk meer geschikte nummers voor een topic als dit, maar aangezien er reeds vele favorieten zijn genoemd heb ik besloten me eens goe te laten gaan!
(Bitch, Don't Kill My Vibe was trouwens ook mijn volgende keuze geweest voor Lamar!)
52. Kendrick Lamar - Sing About Me, I'm Dying of Thirst
Beide artiesten hebben waarschijnlijk meer geschikte nummers voor een topic als dit, maar aangezien er reeds vele favorieten zijn genoemd heb ik besloten me eens goe te laten gaan!

(Bitch, Don't Kill My Vibe was trouwens ook mijn volgende keuze geweest voor Lamar!)
0
geplaatst: 4 november 2012, 23:36 uur
53. P.O.S. ft justin vernon - Where We Land
54. Asaf Avidan - 613
geen idee of het How We Land of Where We Land is
54. Asaf Avidan - 613
geen idee of het How We Land of Where We Land is
0
geplaatst: 4 november 2012, 23:52 uur
Zat ook even te twijfelen om Kendrick Lamar te nomineren, maar dan doe ik dat eventueel liever de volgende maand (anders "stelen" zijn nummers wellicht punten van elkaar). Daarom maar 'n heerlijk sixties-inspired (soul- en) rocknummer, en een popnummer met jaren '90/Mobyachtige-invloeden.
55. Aiden Grimshaw – Curtain Call
56. Allah-Las – Catamaran*
*Nummer was in 2011 al te beluisteren, maar zowel hun ep als hun album verscheen dit jaar pas.
Beide uitgegroeid tot twee van m’n favorieten van het jaar (om het in cijfers uit te drukken: 9,5).
55. Aiden Grimshaw – Curtain Call
56. Allah-Las – Catamaran*
*Nummer was in 2011 al te beluisteren, maar zowel hun ep als hun album verscheen dit jaar pas.
Beide uitgegroeid tot twee van m’n favorieten van het jaar (om het in cijfers uit te drukken: 9,5).

0
geplaatst: 5 november 2012, 18:39 uur
59. Disclosure - Flow
60. Muse - The 2nd Law: Unsustainable
Ik zat eerst ook te denken aan Kendrick Lamar en de Allah-Las. Allah-Las dit weekend ontdekt maar moet nog even bepalen wat het beste nummer is om te nomineren. Bovendien is het geweldige Catamaran al genomineerd
60. Muse - The 2nd Law: Unsustainable
Ik zat eerst ook te denken aan Kendrick Lamar en de Allah-Las. Allah-Las dit weekend ontdekt maar moet nog even bepalen wat het beste nummer is om te nomineren. Bovendien is het geweldige Catamaran al genomineerd

0
geplaatst: 5 november 2012, 18:53 uur
Ook alweer de 5de nominatie van Disclosure dit jaar, het komt hiermee samen aan kop met Frank Ocean en Jessie Ware.
0
geplaatst: 5 november 2012, 20:47 uur
Net als Kendrick Lamar: The Recipe, Swimming Pools (Drank), Compton, m.A.A.d city en Sing About Me/I'm Dying of Thirst.
De kans zit er dik in dat Kendrick volgende maand de grootste nominatiekoning wordt aangezien Bitch, Don't Kill My Vibe volgens (kemm &) mij ook wel een plek in dit topic verdient.
De kans zit er dik in dat Kendrick volgende maand de grootste nominatiekoning wordt aangezien Bitch, Don't Kill My Vibe volgens (kemm &) mij ook wel een plek in dit topic verdient.
0
geplaatst: 5 november 2012, 21:07 uur
Eigenlijk leent ieder nummer van Lamar's album zich wel voor een nominatie. Backseat Freestyle, Poetic Justice, good kid en Real komen ook allen bij mij in aanmerking. Wat dat betreft is het 'n heel "vruchtbaar" album, net zoals channel ORANGE en Devotion dat eerder dit jaar ook waren.
0
geplaatst: 5 november 2012, 21:41 uur
Mik ze dan volgende maand allemaal in 1 groep, dan zijn we alvast van de helft af 
Maar ik zal dat album eerst eens gaan beluisteren, misschien valt het allemaal wel mee.

Maar ik zal dat album eerst eens gaan beluisteren, misschien valt het allemaal wel mee.
0
geplaatst: 5 november 2012, 21:59 uur
0
geplaatst: 5 november 2012, 22:28 uur
Mocht er nog iemand inspiratie nodig hebben, het nieuwe nummer van Foals genaamd Inhaler klinkt behoorlijk goed 

0
geplaatst: 6 november 2012, 14:32 uur
P.O.S - Get Down schijnt ook tof te zijn heb ik uit betrouwbare bron vernomen. 

0
geplaatst: 6 november 2012, 14:59 uur
Als de overige 2 nominaties niet ingevuld raken, kan er misschien verder geneusd worden op MuMe/RYM? In het geval van MuMe: albums die de voorbije maanden uit de boot waren gevallen omdat ze aan het eind van een maand gereleaset werden?
Al vind ik P.O.S en Foals ook goed.
Al vind ik P.O.S en Foals ook goed.

0
geplaatst: 6 november 2012, 20:25 uur
Vorige maand:
Et voila: nummers 63 en 64
Teunnis schreef:
Dit keer waren er te veel albums met meer dan 30 stemmen, How to Dress Well en Cat Power zijn daar de dupe van geworden
Dit keer waren er te veel albums met meer dan 30 stemmen, How to Dress Well en Cat Power zijn daar de dupe van geworden

0
geplaatst: 6 november 2012, 20:29 uur
Ik vind alles best, als we maar snel kunnen beginnen. Heb er al weer zin an.
0
geplaatst: 6 november 2012, 23:11 uur
kemm schreef:
Vorige maand:
Vorige maand:
(quote)
Lijkt mij een eerlijke en goede oplossing.
In dat geval:
63. How To Dress Well - Cold Nites
64. Cat Power - Cherokee
0
geplaatst: 8 november 2012, 13:53 uur
Aangezien Teunnis/inquestos even afwezig lijken, neem ik het heft maar in handen.
Geen idee hoe zij de ladders loten, maar ik doe het zo dadelijk dan maar op mijn eigen manier
(Rekening houdende met het feit dat niemand 2 nominaties in 1 ladder mag hebben etc.).
EDIT: Verdomme nummer 2.
Geen idee hoe zij de ladders loten, maar ik doe het zo dadelijk dan maar op mijn eigen manier
(Rekening houdende met het feit dat niemand 2 nominaties in 1 ladder mag hebben etc.).EDIT: Verdomme nummer 2.
* denotes required fields.