Muziek / Muziekgames / MusicMeter: Song van het Jaar 2012 competitie
zoeken in:
0
geplaatst: 3 december 2012, 21:46 uur
Wicked Games van The Weeknd heeft vorige maand al meegedaan, Teun. 

0
geplaatst: 3 december 2012, 22:05 uur
0
geplaatst: 3 december 2012, 22:24 uur
0
geplaatst: 3 december 2012, 22:28 uur
47. Big Boi ft Killer Mike en Little Dragon - Thom Pettie
48. Earl Sweatshirt - Chum
Voor nummer van Big Boi heb ik nog geen link (volgt later).
0
geplaatst: 3 december 2012, 22:37 uur
0
geplaatst: 3 december 2012, 22:37 uur
Is het omdat die bovenaan staat bij de aangevinkte tracks?
Violent Youth heeft even veel stemmen en lijkt me een pak leuker, eerlijk gezegd.
Evenals Telepath & Kerosene die zonet, omdat ik pas net gestemd heb, ook hetzelfde aantal voorkeursstemmen hebben behaald.
0
geplaatst: 3 december 2012, 22:51 uur
Ja, ik ken het nieuwe album (nog) niet, dus kies ik gewoon de track die bovenaan staat bij het aantal keer aangevinkt als favoriet. Maar zoals je zegt heeft Violent Youth net zoveel voorkeursstemmen en verander ik hem wel opnieuw naar Violent Youth. EDIT: Kerosene is het populairst op zowel YouTube als Spotify. Dat wordt hem dan.
0
geplaatst: 4 december 2012, 00:16 uur
Teunnis schreef:
11. The Soft Moon - Zeros (15 punten, 8 keer genoemd)
(genomineerd door en nummer 1 van Poeha)
Poeha's andere nominatie werd 13e, deze zit daar niet ver vandaan. Al mag Poeha daar ook niet over klagen
11. The Soft Moon - Zeros (15 punten, 8 keer genoemd)
(genomineerd door en nummer 1 van Poeha)
Poeha's andere nominatie werd 13e, deze zit daar niet ver vandaan. Al mag Poeha daar ook niet over klagen
Ik zal proberen dan ook niet meer te "klagen"
. Zie "het" maar meer als opbouwende kritiek naar de andere stemmers toe 
Converge had ik niet zien aankomen als maandwinnaar. Niet direct mijn favoriet (lees: een nummer van ons Teun...nee hoor, da's toeval), maar wel leuk dat een dergelijk nummer dan ook de finale kan winnen. Zo houden we ook die fanbase binnenboord. Juist zo fijn zo'n divers pluimage aan smaken.
0
geplaatst: 4 december 2012, 00:45 uur
0
geplaatst: 4 december 2012, 01:23 uur
kemm schreef:
51. Autre Ne Veut - Counting
52. inc. - The Place
Behoorlijk druilerige uitslag trouwens, al ben ik al content dat Sing About Me, I'm Dying of Thirst al de finale heeft gehaald, nooit gedacht! Wat is er destijds met Swimming Pools gebeurd trouwens..?
51. Autre Ne Veut - Counting
52. inc. - The Place
Behoorlijk druilerige uitslag trouwens, al ben ik al content dat Sing About Me, I'm Dying of Thirst al de finale heeft gehaald, nooit gedacht! Wat is er destijds met Swimming Pools gebeurd trouwens..?
Wel de finaleladders gehaald, maar daar flink onderuit gegaan. Was overigens niet de extended versie, ik denk dat die versie het wel wat beter gedaan zou hebben.
0
geplaatst: 4 december 2012, 10:49 uur
kemm schreef:
Wat is er destijds met Swimming Pools gebeurd trouwens..?
Wat is er destijds met Swimming Pools gebeurd trouwens..?
Daar was ik niet helemaal van overtuigd destijds, terwijl dat nu wel het geval is. Dat heeft alvast een paar punten gekost.
55. Kendrick Lamar - Bitch, Don't Kill My Vibe
56. SOHN - The Wheel
Kerosene is een goede keuze trouwens, Teun.
En wederom bedankt voor een leuke presentatie van de maandfinale, met een iets minder leuke uitslag weliswaar (op de verrassende winnaar na).
0
geplaatst: 4 december 2012, 11:09 uur
En Kendrick Lamar gaat vrolijk door op zijn elan qua aantal nominaties. Waarbij hij vorige maand de rest bijhaalde, gaat hij er nu vlot over en zit al aan 7 nominaties dit jaar!
0
geplaatst: 4 december 2012, 11:48 uur
Voor Big Boi is er nog altijd geen juiste link beschikbaar (wat op YT staat is de zeer vertraagde versie en dat is natuurlijk helemaal niks).
0
geplaatst: 4 december 2012, 12:24 uur
0
geplaatst: 4 december 2012, 12:44 uur
dumb_helicopter schreef:
En Kendrick Lamar gaat vrolijk door op zijn elan qua aantal nominaties. Waarbij hij vorige maand de rest bijhaalde, gaat hij er nu vlot over en zit al aan 7 nominaties dit jaar!
En dan is Money Trees nog niet eens genomineerd

0
geplaatst: 4 december 2012, 12:45 uur
Ik heb die van Haim al genomineerd. Wil opzich wel een ander nummer in de plaats kiezen, maar in principe heb jij daar het eerste recht toe.
0
geplaatst: 4 december 2012, 13:21 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ik vervang Big Boi voor:
47. Engel ft Def P & Fotosynthese - Generaties
0
geplaatst: 4 december 2012, 18:17 uur
Hoe is het mogelijk dat een van de beste nummers van 2012 al tien maanden lang niet is genomineerd?! Daar breng ik maar eens snel verandering in.
59. Django Django - Default
60. Gojira - L'Enfant Sauvage
59. Django Django - Default
60. Gojira - L'Enfant Sauvage
0
geplaatst: 4 december 2012, 18:34 uur
Nee, alleen Wor heeft al eens meegedaan. Ik denk dat die toentertijd meer voorkeursstemmen had.
0
geplaatst: 4 december 2012, 18:36 uur
Klinkt inderdaad vrij bekend en lekker. Het zal alvast van punten voorzien worden door mij. 

0
geplaatst: 4 december 2012, 18:41 uur
En de winnaar van deze maand is bekend of toch zeker top 3 in de finale
0
geplaatst: 4 december 2012, 18:46 uur
Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Het is al een wat ouder nummer wat mensen misschien al wat beugeluisterd zijn. Dat kan nog wel een rol gaan spelen, zeker in de finale. Ik tip Inhaler van Foals als winnaar.
0
geplaatst: 4 december 2012, 18:48 uur
stoepkrijt schreef:
Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Het is al een wat ouder nummer wat mensen misschien al wat beugeluisterd zijn. Dat kan nog wel een rol gaan spelen, zeker in de finale. Ik tip Inhaler van Foals als winnaar.
Ik tip persoonlijk mijn nominaties als (een unicum in dit spel) dubbelwinnaars! Of ik droom het alvast toch.

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 4 december 2012, 19:27 uur
jassn schreef:
Zal niet door mij komen dan, vind die zanger echt vreselijk slecht.
Hoewel Koen en ik vaak op 1 lijn zitten zal het hier de bekende uitzondering zijn.
0
geplaatst: 4 december 2012, 19:44 uur
0
geplaatst: 4 december 2012, 20:18 uur
stoepkrijt schreef:
Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Het is al een wat ouder nummer wat mensen misschien al wat beugeluisterd zijn. Dat kan nog wel een rol gaan spelen, zeker in de finale.
Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Het is al een wat ouder nummer wat mensen misschien al wat beugeluisterd zijn. Dat kan nog wel een rol gaan spelen, zeker in de finale.
Klopt, over het algemeen doen recente nummers het beter dan oudere (in dit geval zeer relatief, het blijft allemaal 2012).
0
geplaatst: 4 december 2012, 20:34 uur
* denotes required fields.