MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Commerciele Jaren 90 Ko

zoeken in:
445. Everything changes - Take That Vs. Miami - Will Smith

0-0

0-3

1-4

Hyper Hyper van Scooter eruit tegen De Kast

Is er dan niemand die eurohouse en happy hardcore hier wèl leuk vindt of jeugdsentiment heeft in deze jaren?

Sorry, maar eurohouse gaat bij mij gelijk door het afvoerputje. En Scooter is zelfs daar nog te slecht voor. Als ik dat bagger zou noemen beledig ik bagger daarmee.

Casartelli (moderator)
Ik had er een lastige aan gehad... Hyper Hyper is zeker leuk genoeg voor jeugdsentiment, maar De Kast heeft tussen alle rommel door ook nog wel een paar aardige nummers, waaronder deze.

Als ik die twee vergelijk met wat er verder zoal al in dit spelletje langsgekomen is...

Ow jeugdsentiment genoeg, al veel eurodance acts aan een puntje geholpen hier, maar met die schreeuwende Duitser heb ik dan weer niets...

2MY
herman schreef:
Is er dan niemand die eurohouse en happy hardcore hier wèl leuk vindt of jeugdsentiment heeft in deze jaren?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"

446. They don't care about us - Michael Jackson Vs. U & me - Cappella

1-0

Sommige eurohouse vind ik wel leuk (Snap!, 2 Unlimited, The Shamen, KLF, enkele nummers van 2 Brothers on the 4th Floor, Culture Beat ...) maar niet de epigonen laat staan de platte varianten ervan waar je je verstand op nul moet zetten (vele 'happy' hardcore, Scooter, Marshall Masters ...).
Ik ben wel rockliefhebber maar bands als bv. Limp Bizkit, Creed, Kane en Nickelback vind ik ook bagger.

2-0

herman schreef:
Hyper Hyper van Scooter eruit tegen De Kast

Dat heb ik geloof ik gemist maar dat is wel heel treurig

447. Out of space - Prodigy Vs. I wanna dance - Melodie MC

1-1

2-1

3-1

5-1

448. Tha crossroads - Bone Thugs 'n Harmony Vs. All i wanna do is make love to you - Heart

0-1

1-1

Gast
geplaatst: vandaag om 09:53 uur

geplaatst: vandaag om 09:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.