Muziek / Muziekgames / Commerciele Jaren 90 Ko
zoeken in:
0
geplaatst: 11 april 2012, 22:46 uur
Wtf, inderdaad. Ik heb helemaal niet 6-4 gestemd! Ik stemde 1-1. Wel voor Iris, dat moet ik toegeven. Zit voor mij net op het randje, maar datzelfde geldt (op een iets andere manier) voor Money Talks. En dan word je meteen op deze manier ter verantwoording geroepen...
0
geplaatst: 11 april 2012, 22:48 uur
2MY schreef:
Hopelijk doel je op hetzelfde, maar ik vind dat 'Iris'-geval ook een ongelooflijk schijtnummer dat uitblinkt in eentonig saaiheid.
(quote)
Hopelijk doel je op hetzelfde, maar ik vind dat 'Iris'-geval ook een ongelooflijk schijtnummer dat uitblinkt in eentonig saaiheid.
Ik doel op hetzelfde, en ik vind vooral Dirty Cash een geweldig nummer. Iris vind ik niet zo bijzonder.
0
geplaatst: 11 april 2012, 22:53 uur
remcodulac schreef:
Wtf, inderdaad. Ik heb helemaal niet 6-4 gestemd! Ik stemde 1-1. Wel voor Iris, dat moet ik toegeven. Zit voor mij net op het randje, maar datzelfde geldt (op een iets andere manier) voor Money Talks. En dan word je meteen op deze manier ter verantwoording geroepen...
(quote)
Oh nee, misverstand. Ik had het niet over jouw stem. Ik had de naam uit de quote moeten halen, want ik doelde puur op de uitslag. Was een beetje teleurgsteld.

0
geplaatst: 11 april 2012, 22:59 uur
remcodulac schreef:
Over wtf gesproken: 1-1
(quote)
Over wtf gesproken: 1-1
Met 'duet' heb ik niks, maar Scooter is simpelweg Geniaal

0
geplaatst: 11 april 2012, 23:47 uur
78. Izabella - Shame shame shame Vs. Beats International - Dub be good to me
0-1
0-1
0
geplaatst: 12 april 2012, 01:04 uur
79. Babylon Zoo - Spaceman Vs. 2 Brothers on the 4th Floor featuring Da Smooth Baron MC - I can't help myself
1-0
1-0
* denotes required fields.