MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Commerciele Jaren 90 Ko

zoeken in:

2MY
0-3

johannesA
0-4

0-5

103. Julie July - Bert Heerink Vs. My heart will go on - Celine Dion

Ik pas

0-1

tsja.......

0-2 dan maar

1-2, the lesser of two evils.

2MY
3-3

4-3 (Niet echt sterke nummers, maar dat ding van Celine Dion kan ik even niet meer horen)

4-4

in zo'n geval van dubbele matigheid mag het origineel doorgaan

104. Louise - Clouseau Vs. Zonder jou - Simone Kleinsma & Paul de Leeuw

Twee hoog aangeschreven nummers in huize Poeha. De eerste vanwege zijn live versie en de tweede omdat het een geweldig mooi duet is.

2-1

Casartelli (moderator)
105. America: what time is love? - KLF featuring Glenn Hughes Vs. I'll be there for you - Solid Harmonie

1-0

johannesA
2-0

107. I will come to you - Hanson Vs. You might need somebody - Shola Ama
108. In nije dei - de Kast Vs. Please forgive me - Bryan Adams
109. Is it love - Twenty 4 Seven featuring Stay-C & Nance Vs. Angel of mine - Eternal
110. Got the feelin' - Five Vs. No son of mine - Genesis
111. Baby I love your way - Big Mountain Vs. I can't help myself - 2 Brothers on the 4th Floor featuring Da Smooth Baron MC
112. The road ahead (Miles of the unknown) - City to City Vs. Wil niet dat je weggaat - Clouseau
113. Ik zing dit lied voor jou alleen - Jantje Smit Vs. Tarzan & Jane - Toy-Box
114. We got a love thang - Ce Ce Peniston Vs. Emozioni / At this moment - Marco Borsato
115. One & one - Robert Miles featuring Maria Nayler Vs. Why - 3T featuring Michael Jackson

106. Per spoor (Kedeng kedeng) - Guus Meeuwis & Vagant Vs. We've got it going on - Backstreet Boys

Casartelli (moderator)
1-1

Gast
geplaatst: vandaag om 21:00 uur

geplaatst: vandaag om 21:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.