MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Commerciele Jaren 90 Ko

zoeken in:

Ach, het is het nog enige overgebleven hiphopnummer. Gun ons dit pleziertje.

7-2

8-2

11. Manau - La tribu de dana Vs. Enigma - Sadeness (Part 1)

1-1

1-2

1-3

1-5

Ik ben Le Tribu de Dane de laatste tijd trouwens zomaar ineens heel erg gaan waarderen. Geen idee waarom, vond het altijd wel een aardig nummer, maar ineens vind ik hem erg mooi. Leuk dat ie zover gekomen is, erg jammer dat ie er nu uit lijkt te gaan vliegen.

2-5

4-6

Wat een zwakke uitslagen toch, het lijkt alsof alle leuke liedjes het verkorven hebben: Snap eruit, Crash Test Dummies eruit, en nu gaat blijkbaar Manau er ook uit of er zou een enorm ommekeer moeten gebeuren.

Tja, Suicide Blonde en Where the Wild Roses Grow zijn dan ook wel geweldige nummers natuurlijk!

Arrie schreef:
Ik ben Le Tribu de Dane de laatste tijd trouwens zomaar ineens heel erg gaan waarderen. Geen idee waarom,

Ik heb eigenlijk ook geen idee, ik vind het zelf het zwakste nummer wat nog over is.

5-6

vigil schreef:
(quote)

Ik heb eigenlijk ook geen idee, ik vind het zelf het zwakste nummer wat nog over is.

Omdat er rap in voorkomt zeker?

2MY
6-6

6-7

6-8

12. Tasmin Archer - Sleeping satellite Vs. Faithless - Insomnia

1-0

1-1

2-1

4-1

odi
4-2

Gast
geplaatst: vandaag om 19:21 uur

geplaatst: vandaag om 19:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.