Muziek / Muziekgames / Commerciele Jaren 90 Ko
zoeken in:
0
geplaatst: 23 mei 2012, 22:03 uur
Ach, het is het nog enige overgebleven hiphopnummer. Gun ons dit pleziertje.
0
geplaatst: 23 mei 2012, 22:27 uur
Ik ben Le Tribu de Dane de laatste tijd trouwens zomaar ineens heel erg gaan waarderen. Geen idee waarom, vond het altijd wel een aardig nummer, maar ineens vind ik hem erg mooi. Leuk dat ie zover gekomen is, erg jammer dat ie er nu uit lijkt te gaan vliegen.
0
geplaatst: 23 mei 2012, 22:48 uur
Wat een zwakke uitslagen toch, het lijkt alsof alle leuke liedjes het verkorven hebben: Snap eruit, Crash Test Dummies eruit, en nu gaat blijkbaar Manau er ook uit of er zou een enorm ommekeer moeten gebeuren. 

0
geplaatst: 23 mei 2012, 22:49 uur
Tja, Suicide Blonde en Where the Wild Roses Grow zijn dan ook wel geweldige nummers natuurlijk!
0
geplaatst: 23 mei 2012, 22:55 uur
Arrie schreef:
Ik ben Le Tribu de Dane de laatste tijd trouwens zomaar ineens heel erg gaan waarderen. Geen idee waarom,
Ik ben Le Tribu de Dane de laatste tijd trouwens zomaar ineens heel erg gaan waarderen. Geen idee waarom,
Ik heb eigenlijk ook geen idee, ik vind het zelf het zwakste nummer wat nog over is.
0
geplaatst: 23 mei 2012, 23:01 uur
vigil schreef:
Ik heb eigenlijk ook geen idee, ik vind het zelf het zwakste nummer wat nog over is.
(quote)
Omdat er rap in voorkomt zeker?
0
geplaatst: 23 mei 2012, 23:28 uur
6-8
12. Tasmin Archer - Sleeping satellite Vs. Faithless - Insomnia
1-0
12. Tasmin Archer - Sleeping satellite Vs. Faithless - Insomnia
1-0
* denotes required fields.