Muziek / Muziekgames / Commerciele Jaren 90 Ko
zoeken in:
0
geplaatst: 26 mei 2012, 14:23 uur
4. Inxs - Suicide blonde Vs. Tasmin Archer - Sleeping satellite
0-0
0-0
0
geplaatst: 26 mei 2012, 15:05 uur
herman schreef:
2-5 vindt Tasmin hier nou niet echt een verrassing hoor
2-5 vindt Tasmin hier nou niet echt een verrassing hoor
Nou, ik had in 1992 echt niet verwacht dat dit een nummer met 'eeuwigheidswaarde' zou zijn hoor...
0
geplaatst: 26 mei 2012, 15:08 uur
herman schreef:
vindt Tasmin hier nou niet echt een verrassing hoor
vindt Tasmin hier nou niet echt een verrassing hoor
niet? Jij had deze plaat op voorhand wel de laatste 8 van alle hits uit de jaren '90 verwacht. Nou dat vind ik behoudens apart ook erg knap...
0
geplaatst: 26 mei 2012, 15:32 uur
In 1992 inderdaad nog niet, maar nu vind ik het niet zo'n verrassing nee. Voor mij een van de beste one-hit-wonders van de 90s en ik heb al voor dit topic gemerkt dat wel meer mensen er zo over denken (o.a. bij de albumdiscussie, maar ook bij andere spelletjes). Had hem hier wel verwacht met Motorcycle Emptiness, Massive Attack, Enjoy the Silence, Where the Wild Roses Grow, Losing My Religion, etc. Zoveel hits blijven er ook niet over als je alle dance/hiphop/r&b enzo wegstreept (genres die sowieso teveel tegenstand hebben om hier ver te komen).
Enigma vind ik dan wel weer een verrassende kwartfinalist. Bij herbeluistering (voor het eerst in 15 jaar?) viel dat nummer me ontzettend mee, maar als die er in de eerste ronde uit was gevlogen had het me ook niet verbaasd.
Enigma vind ik dan wel weer een verrassende kwartfinalist. Bij herbeluistering (voor het eerst in 15 jaar?) viel dat nummer me ontzettend mee, maar als die er in de eerste ronde uit was gevlogen had het me ook niet verbaasd.
0
geplaatst: 26 mei 2012, 15:46 uur
Depeche Modem, een nummer van REM en Massive Attack waren wel zekerheidjes, Nick Cave is, zeker gezien het deelnemersveld, ook nog wel vrij logisch maar ik had toch echt wel Nirvana en/of Pearl Jam hier verwacht.
* denotes required fields.