MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Commerciele Jaren 90 Ko

zoeken in:
1-3

4-3

7-5

8-6

9-7

tangmaster
10-7

4. Inxs - Suicide blonde Vs. Tasmin Archer - Sleeping satellite

0-0

veruit de minste nummers deze ronde. Nou ja, dan maar

1-0

1-1

1-2

2-4

De twee grootste verrassingen welke nog over zijn.

2-5 vindt Tasmin hier nou niet echt een verrassing hoor

2-6

Zeer matige battle dit.

3-6

4-6

herman schreef:
2-5 vindt Tasmin hier nou niet echt een verrassing hoor

Nou, ik had in 1992 echt niet verwacht dat dit een nummer met 'eeuwigheidswaarde' zou zijn hoor...

herman schreef:
vindt Tasmin hier nou niet echt een verrassing hoor

niet? Jij had deze plaat op voorhand wel de laatste 8 van alle hits uit de jaren '90 verwacht. Nou dat vind ik behoudens apart ook erg knap...

In 1992 inderdaad nog niet, maar nu vind ik het niet zo'n verrassing nee. Voor mij een van de beste one-hit-wonders van de 90s en ik heb al voor dit topic gemerkt dat wel meer mensen er zo over denken (o.a. bij de albumdiscussie, maar ook bij andere spelletjes). Had hem hier wel verwacht met Motorcycle Emptiness, Massive Attack, Enjoy the Silence, Where the Wild Roses Grow, Losing My Religion, etc. Zoveel hits blijven er ook niet over als je alle dance/hiphop/r&b enzo wegstreept (genres die sowieso teveel tegenstand hebben om hier ver te komen).

Enigma vind ik dan wel weer een verrassende kwartfinalist. Bij herbeluistering (voor het eerst in 15 jaar?) viel dat nummer me ontzettend mee, maar als die er in de eerste ronde uit was gevlogen had het me ook niet verbaasd.

5-6

Depeche Modem, een nummer van REM en Massive Attack waren wel zekerheidjes, Nick Cave is, zeker gezien het deelnemersveld, ook nog wel vrij logisch maar ik had toch echt wel Nirvana en/of Pearl Jam hier verwacht.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:30 uur

geplaatst: vandaag om 19:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.