Muziek / Muziekgames / MuMeAfrekening
zoeken in:
0
geplaatst: 30 december 2012, 11:10 uur
Ik zal het even aankijken. Het is te hopen dat meer users gaan meedoen waardoor de lijst representatiever gaat worden. Twee of drie users die samen voor een nummer 1 zorgen vind ik gewoon niet erg boeiend (ik denk niemand die meedoet in dit topic). Dus het is inderdaad noodzaak dat er meer aanwas gaat komen hier.
Ik zal ook eens wat mensen een pm sturen.
Ik zal ook eens wat mensen een pm sturen.
0
geplaatst: 30 december 2012, 11:18 uur
ArthurDZ schreef:
Ik krijg door dit leuke jaaroverzicht toch wel weer zin om opnieuw mee te doen in 2013 eigenlijk...
Ik krijg door dit leuke jaaroverzicht toch wel weer zin om opnieuw mee te doen in 2013 eigenlijk...

dat zou leuk zijn, ook al is onze smaak niet echt hetzelfde.
0
geplaatst: 30 december 2012, 11:38 uur
Stay Useless in de top 10?! Dat had ik totaal niet zien aankomen. Leuk nummer hoor, maar dan had ik liever Laura net in die top 10 gehad 

0
geplaatst: 30 december 2012, 12:28 uur
Ondertussen peins ik me een ongeluk om die laatste 6 nummers te bedenken. Ik kom voorlopig niet verder dan vier 
Ik voorspel dat het voor de eerste plaats tussen DIIV en Foals gaat.

Ik voorspel dat het voor de eerste plaats tussen DIIV en Foals gaat.
0
geplaatst: 30 december 2012, 12:51 uur
Zou Man Made van Clock Opera niet ook in de top 10 moeten staan? 

0
geplaatst: 30 december 2012, 13:35 uur
06. Clock Opera – Man Made 275 (12 weken) (3de)
Dit moet 1 van de favoriete liedjes zijn van o.a. Sunderland, Vince Vega en ArthurDZ. Deze 3 mensen hebben dit lied 12 weken lang in de afrekening gestemd. Opmerkelijk is hier aan dat dit lied van het begin van het jaar is. Want ik hou dit al langer bij zo’n lijstjes en dit stond in het begin van het jaar in mijn lijst. Dus als we dit al langer gingen houden zou het waarschijnlijk nog hoger geëindigd zijn. Leuk liedje van deze groep die wat doet denken aan Elbow maar die het toch allemaal iets leuker doet volgens mij.
05. Foals – Inhaler 282 (6 weken) (1ste)
Dit lied is nu ongeveer zo’n 7 à 8 weken uit en het kwam direct binnen op 1 met een hoge score om daarna 6 weken aan een stuk op 1 te staan. Dit lied ging zeker hoger staan in de eindafrekening had het een paar weken eerder uitgekomen. Jammer voor hen maar met een 5de plaats mogen ze zeker content zijn. Foals is er in geslaagd met dit nummer nieuwe fans aan te trekken + de oude te behouden (ook al waren die in eerste opzicht wat kritisch op de nieuwe sound)
Dit moet 1 van de favoriete liedjes zijn van o.a. Sunderland, Vince Vega en ArthurDZ. Deze 3 mensen hebben dit lied 12 weken lang in de afrekening gestemd. Opmerkelijk is hier aan dat dit lied van het begin van het jaar is. Want ik hou dit al langer bij zo’n lijstjes en dit stond in het begin van het jaar in mijn lijst. Dus als we dit al langer gingen houden zou het waarschijnlijk nog hoger geëindigd zijn. Leuk liedje van deze groep die wat doet denken aan Elbow maar die het toch allemaal iets leuker doet volgens mij.
05. Foals – Inhaler 282 (6 weken) (1ste)
Dit lied is nu ongeveer zo’n 7 à 8 weken uit en het kwam direct binnen op 1 met een hoge score om daarna 6 weken aan een stuk op 1 te staan. Dit lied ging zeker hoger staan in de eindafrekening had het een paar weken eerder uitgekomen. Jammer voor hen maar met een 5de plaats mogen ze zeker content zijn. Foals is er in geslaagd met dit nummer nieuwe fans aan te trekken + de oude te behouden (ook al waren die in eerste opzicht wat kritisch op de nieuwe sound)
0
geplaatst: 30 december 2012, 13:42 uur
Clock Opera? Ik ken die naam wel, omdat ik die regelmatig in dit topic voorbij heb zien komen, maar ik had nog nooit naar het nummer geluisterd. Wel een leuk nummer trouwens.En dan nu: Tijd voor Bison?
0
geplaatst: 30 december 2012, 15:35 uur
Ik post direct de top 4 want het zou waarschijnlijk niet meer spannend zijn mocht ik nu nog eerst de nummers 3 en 4 posten.
04. Asaf Avidan – Different Pulses 284 (9 weken) (2de)
Hoogste artiest zonder nummer 1 notering in de loop van het jaar. De meest gelukte promotie van aERodynamIC van dit jaar. Voor mij toch wel 1 van de ontdekkingen van het jaar. Opmerkelijk is ook dat alle 3 de singles buiten de remix de top 100 hebben gehaald terwijl de remix er net buiten viel. Dit was de vooruitgeschoven single van zijn eerste soloalbum en dit was direct een succes hier. Dat dit lied het best van al zijn singles doet mag geen verassing zijn want dit lied heeft iets magisch in zich. Een stem die niet meer weg te slaan is uit uw geheugen als je het eens gehoord hebt.
03. Frank Ocean – Pyramids 345 (10 weken) (1ste)
61 punten voorsprong op de nummer 4 maar toch te kort schieten om in de top 2 te komen. Persoonlijk had ik liever dit als top 2 gezien maar de andere nummers hebben meer punten dus ze zullen het wel verdienen. Frank Ocean is een veelgenoemde naam of het nu over zijn muziek gaat of niet het is alvast een waar succes geworden. Pure R&B die hier in de top 3 staat mag toch wel merkwaardig genoemd worden. Prachtige prestatie !
02. Bison – Switzerland 356 (13 weken) (1ste)
Dit nummer stond het langst van al de liedjes in de afrekening dus alleen daarom al verdienen ze deze hoge plek en als je dan ook nog eens bijna niet weg te denken waart uit de top 5. Persoonlijk vind ik dit het minste nummer van de top 10 maar ik versta heel goed waarom dit hoog staat aangeschreven bij vele mensen. Het nummer zit zeker uitstekend in elkaar.
01. DIIV – Doused 391 (10 weken) (1ste)
We hebben een winnaar !!! Als je wint met 35 punten voorsprong, een straatlengte voorsprong op de nummer 2 dan verdien je die eerste plaats zonder twijfel. DIIV was een favoriet onder velen van ons dus zullen de meeste wel content zijn met deze winnaar. Ik kan er mee leven maar ik was er eerst totaal niet in mee. DIIV levert hier een nummer af die erg aan de jaren ’80 doet denken maar toch verfrissend klinkt op 1 of andere manier.
04. Asaf Avidan – Different Pulses 284 (9 weken) (2de)
Hoogste artiest zonder nummer 1 notering in de loop van het jaar. De meest gelukte promotie van aERodynamIC van dit jaar. Voor mij toch wel 1 van de ontdekkingen van het jaar. Opmerkelijk is ook dat alle 3 de singles buiten de remix de top 100 hebben gehaald terwijl de remix er net buiten viel. Dit was de vooruitgeschoven single van zijn eerste soloalbum en dit was direct een succes hier. Dat dit lied het best van al zijn singles doet mag geen verassing zijn want dit lied heeft iets magisch in zich. Een stem die niet meer weg te slaan is uit uw geheugen als je het eens gehoord hebt.
03. Frank Ocean – Pyramids 345 (10 weken) (1ste)
61 punten voorsprong op de nummer 4 maar toch te kort schieten om in de top 2 te komen. Persoonlijk had ik liever dit als top 2 gezien maar de andere nummers hebben meer punten dus ze zullen het wel verdienen. Frank Ocean is een veelgenoemde naam of het nu over zijn muziek gaat of niet het is alvast een waar succes geworden. Pure R&B die hier in de top 3 staat mag toch wel merkwaardig genoemd worden. Prachtige prestatie !
02. Bison – Switzerland 356 (13 weken) (1ste)
Dit nummer stond het langst van al de liedjes in de afrekening dus alleen daarom al verdienen ze deze hoge plek en als je dan ook nog eens bijna niet weg te denken waart uit de top 5. Persoonlijk vind ik dit het minste nummer van de top 10 maar ik versta heel goed waarom dit hoog staat aangeschreven bij vele mensen. Het nummer zit zeker uitstekend in elkaar.
01. DIIV – Doused 391 (10 weken) (1ste)
We hebben een winnaar !!! Als je wint met 35 punten voorsprong, een straatlengte voorsprong op de nummer 2 dan verdien je die eerste plaats zonder twijfel. DIIV was een favoriet onder velen van ons dus zullen de meeste wel content zijn met deze winnaar. Ik kan er mee leven maar ik was er eerst totaal niet in mee. DIIV levert hier een nummer af die erg aan de jaren ’80 doet denken maar toch verfrissend klinkt op 1 of andere manier.
0
geplaatst: 30 december 2012, 16:41 uur
Mooie top 100! In het begin heb ik een aantal keer meegedaan, maar ik vind de beperking tot singles niet zo leuk waardoor ik altijd erg mocht zoeken voor ik een lijstje van 10 nummers had die er toe deden. Hopelijk vind je dit jaar wat meer spelers dan! 

0
geplaatst: 30 december 2012, 16:44 uur
dumb_helicopter schreef:
ik vind de beperking tot singles niet zo leuk waardoor ik altijd erg mocht zoeken voor ik een lijstje van 10 nummers had die er toe deden.
Dat idee had ik in eerste instantie ook, maar dat 'probleem' blijkt helemaal niet zo groot te zijn als je zou denken. Als je, net zoals ik, iedere maand trouw meespeelt met de Song van het Jaar-competitie, kom je al snel genoeg singles tegen. De eerste week is het even puzzelen, maar daarna is het heel makkelijk bij te houden.ik vind de beperking tot singles niet zo leuk waardoor ik altijd erg mocht zoeken voor ik een lijstje van 10 nummers had die er toe deden.
Hier kun je dus ook wel wat reclame maken, jassn. Daar kun je gegarandeerd wat nieuwe deelnemers werven

0
geplaatst: 30 december 2012, 16:57 uur
Ik ben vorig jaar al snel afgehaakt vanwege het kleine deelnemersveld (ik weet, daarmee maakte ik het alleen maar erger voor de rest). Het nieuwe jaar zal ik met frisse moed ingaan en weer meedoen, maar dan moeten er dus wel een stuk meer deelnemers komen.
0
Magick1
geplaatst: 30 december 2012, 17:33 uur
01. Willy Moon - Yeah Yeah
02. Sky Ferreira - Everything Is Embarrassing
03. Solange - Losing You
04. Toy - The Reasons Why
05. Ben Pearce - What I Might Do
06. Ben Howard - Oats In The Water
07. Lenka - Everything At Once
08. Staygold - Wallpaper
09. Muse - Follow Me
10. Willy Mason - I Got Gold
02. Sky Ferreira - Everything Is Embarrassing
03. Solange - Losing You
04. Toy - The Reasons Why
05. Ben Pearce - What I Might Do
06. Ben Howard - Oats In The Water
07. Lenka - Everything At Once
08. Staygold - Wallpaper
09. Muse - Follow Me
10. Willy Mason - I Got Gold
0
geplaatst: 30 december 2012, 17:59 uur
Maakt niet uit, leuk juist

Mooie eindlijst is het geworden! Cloud Nothings en Clock Opera waren voor mij wel verrassingen. Die eerste voor iedereen en Clock Opera heb ik vaak geprobeerd, maar het kwartje viel bij mij maar niet.
Ik ben volgend jaar ook weer van de partij... en aan leuke singles geen gebrek, mijn voornaamste inspiratiebronnen: de lijstjes van anderen, liedjes ik op sommige blogs (o.a. pitchfork, gorillavsbear, discobelle) tegenkom, de playlists van StuBru en BBC's 6music... Ik gooi het gewoon in een playlist en draai die eens per week (of vaker) als radio. Werkt prima zo, je krijgt zo snel in de smiezen welke users interessante tips voor jou hebben (en daar hoort Aero ook bij, dus hoop dat ie doorgaat).
Laat het komende jaar ook een mooi moment zijn voor nieuwelingen om aan te haken!
0
geplaatst: 30 december 2012, 18:00 uur
Frank Ocean en Major Lazer in de top 10!
Volgend jaar weer van de partij, om een nog mooiere top 10 te maken!
Volgend jaar weer van de partij, om een nog mooiere top 10 te maken!
0
geplaatst: 30 december 2012, 18:39 uur
Major Lazer zou volgende week ook bij mij in de lijst staan. Opvallend lekker nummer.
0
geplaatst: 30 december 2012, 18:49 uur
Voor de mensen die het interesseert mijn top 60 van het hele jaar (want ik hou dit al langer bij)
1. Het Zesde Metaal - Ploegsteert116
2. Petite Noir - Pressure75
3. Asaf Avidan - Different Pulses70
4. 2:54 - You're early58
5. Duologue - Underworld 54
6. Jamie N Commons - Devil in Me 53
7. Julia Holter - Marienbad 50
8. Chairlift - I Belong in your Arms [John Talabot & Pional Remix]48
9. AmenRa - Boden - Spijt 48
10. Jamie N Commons - The Preacher 48
11. Flying Horseman - Back Where I Started 48
12. El-P - The Full Retard 47
13. Asaf Avidan - Cyclamen45
14. Andy Stott - Numb 44
15. Rhye - Open 43
16. John Talabot - So Will Be Now...40
17. Liesa Van der Aa - Birds in Berlin39
18. Kindness - That's Allright38
19. Foals - Inhaler37
20. Frank Ocean - Pyramids37
21. Holy Other - Lovesome137
22. Leonard Cohen - Darkness37
23. Sigur Rós - Varúõ 36
24. Archive - Violently 36
25. Susanne Sundfør - White Foxes35
26. Kanye West, Pusha T, Big Sean & 2 Chainz - Mercy34
27. Todd Terje - Inspector Norse33
28. Killer Mike - Reagan32
29. The Me in You - Girl in Armour32
30. dEUS - Quatre Mains30
31. Atoms for Peace -Default29
32. Dead can dance - Amnesia29
33. Santigold - Disparate Youth29
34. Sonnymoon - Nothing Thought28
35. How To Dress Well - Cold Nites27
36. Gold & Youth - Time To Kill26
37. Roane Namuh & Reva DeVito - Frozen26
38. Woodkid - Run Boy Run26
39. Israel Nash Gripka - Drown25
40. C2C - Arcades24
41. Duologue - Zeros24
42. Team Me - Show Me24
43. The xx - Angels24
44. Asaf Avidan - Love it or Leave It23
45. Martha Wainwright - Proserpina22
46. Parachute Youth - Can't Get Better Than This22
47. Archive - Hatchet21
48. Birth of Joy - Make Things Happen21
49. Calexico - Para21
50. Evidence - falling down21
51. Killer Mike - Don't Die21
52. Gazpacho - Black Lily20
53. SpaceGhostPurrp - Tha Black God20
54. Nneka - My Home19
55. Of Monsters and Men - Little Talks19
56. Radical Face - A Pound Of Flesh19
57. Roscoe - Lowlands19
58 Jessie Ware - Sweet Talk18
59. Jessie Ware - Wildest Moments18
60. Radical Face - Always Gold18
1. Het Zesde Metaal - Ploegsteert116
2. Petite Noir - Pressure75
3. Asaf Avidan - Different Pulses70
4. 2:54 - You're early58
5. Duologue - Underworld 54
6. Jamie N Commons - Devil in Me 53
7. Julia Holter - Marienbad 50
8. Chairlift - I Belong in your Arms [John Talabot & Pional Remix]48
9. AmenRa - Boden - Spijt 48
10. Jamie N Commons - The Preacher 48
11. Flying Horseman - Back Where I Started 48
12. El-P - The Full Retard 47
13. Asaf Avidan - Cyclamen45
14. Andy Stott - Numb 44
15. Rhye - Open 43
16. John Talabot - So Will Be Now...40
17. Liesa Van der Aa - Birds in Berlin39
18. Kindness - That's Allright38
19. Foals - Inhaler37
20. Frank Ocean - Pyramids37
21. Holy Other - Lovesome137
22. Leonard Cohen - Darkness37
23. Sigur Rós - Varúõ 36
24. Archive - Violently 36
25. Susanne Sundfør - White Foxes35
26. Kanye West, Pusha T, Big Sean & 2 Chainz - Mercy34
27. Todd Terje - Inspector Norse33
28. Killer Mike - Reagan32
29. The Me in You - Girl in Armour32
30. dEUS - Quatre Mains30
31. Atoms for Peace -Default29
32. Dead can dance - Amnesia29
33. Santigold - Disparate Youth29
34. Sonnymoon - Nothing Thought28
35. How To Dress Well - Cold Nites27
36. Gold & Youth - Time To Kill26
37. Roane Namuh & Reva DeVito - Frozen26
38. Woodkid - Run Boy Run26
39. Israel Nash Gripka - Drown25
40. C2C - Arcades24
41. Duologue - Zeros24
42. Team Me - Show Me24
43. The xx - Angels24
44. Asaf Avidan - Love it or Leave It23
45. Martha Wainwright - Proserpina22
46. Parachute Youth - Can't Get Better Than This22
47. Archive - Hatchet21
48. Birth of Joy - Make Things Happen21
49. Calexico - Para21
50. Evidence - falling down21
51. Killer Mike - Don't Die21
52. Gazpacho - Black Lily20
53. SpaceGhostPurrp - Tha Black God20
54. Nneka - My Home19
55. Of Monsters and Men - Little Talks19
56. Radical Face - A Pound Of Flesh19
57. Roscoe - Lowlands19
58 Jessie Ware - Sweet Talk18
59. Jessie Ware - Wildest Moments18
60. Radical Face - Always Gold18
0
geplaatst: 30 december 2012, 19:57 uur
Hierbij mijn lijstje, zoals bijgehouden vanaf het begin van dit topic.
1. Clock Opera - Man Made
2. DIIV - Doused
3. Efterklang - Apples
4. Bison - Switzerland
5. Foals - Inhaler
6. dEUS - Quatre mains
7. Bat for Lashes - All your Gold
8. How to dress well - Cold nites
9. Chairlift - I belong in your arms
10. Duologue - Underworld
11. Face Tomorrow - Move on
12. Marillion - Power
13. Kindness - That's allright
14. Wild Nothing - Paradise
15. Villagers - The Waves
16. Richard Hawley - Standing on the sky's edge
17. Toy - Motoring
18. Xiu Xiu - Hi
19. Shearwater - You as you were
20. Florence & the Machine - Spectrum (Calvin Harris remix)
21. Kassidy - One man Army
22. Public Service Broadcasting - Spitfire
23. Holy other - Lovesome1
24. Grassfight - Look homeward, heathen
25. Antony & the Johnsons - Cut the world
Als het om singles gaat ben ik blijkbaar een soort van "mainstream" als ik mijn lijstje vergelijk met de toplijst. Maar goed, dit is wat ik overdag op mijn werk gewoon graag hoor, voornamelijk op Pinguin Radio.
Bedankt Jassn voor al het goede werk (de commentaren waren ook leuk om te lezen). En verder hoop ik dat er meer deelnemers komen en dat de bestaande users (ook Aero!!) mee blijven doen!
1. Clock Opera - Man Made
2. DIIV - Doused
3. Efterklang - Apples
4. Bison - Switzerland
5. Foals - Inhaler
6. dEUS - Quatre mains
7. Bat for Lashes - All your Gold
8. How to dress well - Cold nites
9. Chairlift - I belong in your arms
10. Duologue - Underworld
11. Face Tomorrow - Move on
12. Marillion - Power
13. Kindness - That's allright
14. Wild Nothing - Paradise
15. Villagers - The Waves
16. Richard Hawley - Standing on the sky's edge
17. Toy - Motoring
18. Xiu Xiu - Hi
19. Shearwater - You as you were
20. Florence & the Machine - Spectrum (Calvin Harris remix)
21. Kassidy - One man Army
22. Public Service Broadcasting - Spitfire
23. Holy other - Lovesome1
24. Grassfight - Look homeward, heathen
25. Antony & the Johnsons - Cut the world
Als het om singles gaat ben ik blijkbaar een soort van "mainstream" als ik mijn lijstje vergelijk met de toplijst. Maar goed, dit is wat ik overdag op mijn werk gewoon graag hoor, voornamelijk op Pinguin Radio.
Bedankt Jassn voor al het goede werk (de commentaren waren ook leuk om te lezen). En verder hoop ik dat er meer deelnemers komen en dat de bestaande users (ook Aero!!) mee blijven doen!
0
geplaatst: 30 december 2012, 20:46 uur
Ja, nog bedankt jassn, voor al het werk en de leuke presentatie van de eindafrekening! 
Dat moet haast wel meer geïnteresseerden lokken!

Dat moet haast wel meer geïnteresseerden lokken!
0
geplaatst: 30 december 2012, 21:44 uur
Erg leuk inderdaad. Na Cloud Nothings is Clock Opera mijn album #2 van dit jaar. Switzerland de single #1 dit jaar en DIIV en Django Django hele fijne ontdekkingen. Veel nummers hoog gescoord mede vanwege de lage omloopsnelheid van mijn topnummers waardoor genoemde nummers lang bleven staan in mijn top 10.
Op naar 2013 met de aanmoediging voor o.a. Arthur, Teunnis, Dumbhelicopter en Arrie!
Jassn bedankt!
Op naar 2013 met de aanmoediging voor o.a. Arthur, Teunnis, Dumbhelicopter en Arrie!
Jassn bedankt!

0
geplaatst: 30 december 2012, 21:49 uur
Bedankt Jassn, geweldige nummer 1. En Cloud Nothings, dat had ik echt niet zien aankomen 

0
geplaatst: 31 december 2012, 00:25 uur
Doet die Frank toch maar even goed. De tweede biseksuele neger die populair is op deze site. 

0
geplaatst: 31 december 2012, 00:48 uur
Heel erg bedankt jassn. Asaf heeft het goed gedaan: sowieso doet zijn laatste album het goed. Na een paar jaar flinke promo kan ik niet anders dan tevreden zijn (en dat was ik al toen zijn albums met de Mojos begonnen aan te slaan).
Frank Ocean terecht in de top 3. Ik heb het album behoorlijk vaak gedraaid moet ik zeggen terwijl het mijn ding niet echt is normaal gesproken maar daar ben ik geloof ik geen uitzondering in
DIIV is leuk, de hele cd is iets minder maar ik kan met die eerste plaats leven (of ik het terecht vind is wat anders).
Ik ga zeker nog even door maar voor hoe lang hangt echt af van de belangstelling dus ik hoop dat dat gaat verbeteren komend jaar want dat verdient dit topic wel
Frank Ocean terecht in de top 3. Ik heb het album behoorlijk vaak gedraaid moet ik zeggen terwijl het mijn ding niet echt is normaal gesproken maar daar ben ik geloof ik geen uitzondering in

DIIV is leuk, de hele cd is iets minder maar ik kan met die eerste plaats leven (of ik het terecht vind is wat anders).
Ik ga zeker nog even door maar voor hoe lang hangt echt af van de belangstelling dus ik hoop dat dat gaat verbeteren komend jaar want dat verdient dit topic wel

0
geplaatst: 1 januari 2013, 10:52 uur
iedereen mag weer lijstjes plaatsen, je hebt tijd tot zondagavond 20u om een lijstje in te zenden
0
geplaatst: 1 januari 2013, 12:45 uur
Na een flinke portie kerstnummers niet veel nieuws ontdekt.
Week 1:
1. (1) John Grant - Pale Green Ghosts
2. (2) Nick Cave and the Bad Seeds - We Know Who U R
3. (3) Lost in the Trees - Villain
4. (-) Kodaline - All My Friends
5. (5) Hjaltalín - Lucifer/He Felt Like a Woman
6. (4) Radical Face - Always Gold
7. (6) Prince - Rock and Roll Love Affair
8. (7) Johnny Marr - The Messenger
9. (9) Kaizers Orchestra - Aldri Vodka, Violeta
10. (10) Cody - Mirror
Week 1:
1. (1) John Grant - Pale Green Ghosts
2. (2) Nick Cave and the Bad Seeds - We Know Who U R
3. (3) Lost in the Trees - Villain
4. (-) Kodaline - All My Friends
5. (5) Hjaltalín - Lucifer/He Felt Like a Woman
6. (4) Radical Face - Always Gold
7. (6) Prince - Rock and Roll Love Affair
8. (7) Johnny Marr - The Messenger
9. (9) Kaizers Orchestra - Aldri Vodka, Violeta
10. (10) Cody - Mirror
0
geplaatst: 2 januari 2013, 14:58 uur
Ik krijg het druk in 2013. Maar wel leuk druk. Daar heb ik dan op zich niet zo'n moeite mee! Maar toch. Net begonnen met 'Ladderen' en nog bezig met breien aan een 'Witte Trui' en dan werd ik ook nog getipt over de 'MuMeAfrekening'. Het concept spreekt me in ieder geval wel aan. Nieuwe fraaie muziek ontdekken is altijd oké!
Bij deze iig. alvast een reminder via 'Mijn Updates'
Bij deze iig. alvast een reminder via 'Mijn Updates'

* denotes required fields.