MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / MuMeAfrekening

zoeken in:
Als je een muziekliefhebber én lijstjesfanaat bent, er zijn hier ook topics bezig waarin de lijstjes van 1971, 1984 en 1990 centraal staan.
Ook daar beginnen we nu aan week 1.

Kan ik iedereen van harte aanbevelen

In 1971 was ik nog niet geboren En in 1984 had ik nog geen eigen lijst.

Wel in 1990.

Ik zal eens kijken.

iamsander schreef:
In 1971 was ik nog niet geboren
Geweldig geboortejaar. Ik kan het je aanbevelen

iamsander schreef:
In 1971 was ik nog niet geboren En in 1984 had ik nog geen eigen lijst.

Dat zegt niks. Daarom werd er nog wel goede muziek gemaakt

Leuk om te lezen dit allemaal. Tof.

musician schreef:
(quote)

Dat zegt niks. Daarom werd er nog wel goede muziek gemaakt

Ja maar had toen dus geen hitlijsten gemaakt.

Ik hoop dat Arrie er nog aan toe komt om de top 20 te bespreken. Toffe stukjes allemaal! Mooi werk.

Sunderland schreef:
Ik hoop dat Arrie er nog aan toe komt om de top 20 te bespreken. Toffe stukjes allemaal! Mooi werk.

Ik had dus eigenlijk verwacht dat Silent_shout daar stukjes bij zou schrijven, maar dat bleek niet het geval. Maar als mensen dat leuk vinden, wil ik de top 20 ook nog wel doen hoor.

Arrie schreef:
(quote)

Ik had dus eigenlijk verwacht dat Silent_shout daar stukjes bij zou schrijven, maar dat bleek niet het geval. Maar als mensen dat leuk vinden, wil ik de top 20 ook nog wel doen hoor.

Dat zou me blij maken!

Nou, dan zal ik komende dagen eens een poging doen om mensen blij te maken.

Arrie schreef:
Nou, dan zal ik komende dagen eens een poging doen om mensen blij te maken.

Ik zat er ook al op te wachten: ondanks dat ik geen bijdrage meer lever aan dit topic lees ik dit soort dingen wel erg graag

Arrie schreef:
(quote)

Ja leuk, mocht je er zin in hebben

*uche uche*

(still waiting)

Sorry jongens, ik vrees dat het er niet meer van gaat komen.

Waarschijnlijk kom ik deze week ook weer eens met een lijstje, want ik ben weer in een singletjesbui. Ik reserveer alvast een plaatsje voor Cosmic Radio, de nieuwste single van My Baby. Ik kende deze band eigenlijk alleen van naam, maar toen ik merkte dat ze op Glastonbury zouden spelen heb ik toch maar even de moeite genomen wat muziek op te zoeken. Heerlijk liedje!

Ook de nieuwe single van Oscar and the Wolf (Breathing) gaat waarschijnlijk in mijn lijstje komen, want ik heb ein-de-lijk kunnen accepteren dat de sound van hun eerste twee ep's niet meer gaat terugkomen. Dat elektronische sausje klink immers helemaal niet verkeerd.

Verkeerde topic.

Scherp. Dank voor de tip, Arnout!

Waarom zit hier dan ook geen slotje op?

stoepkrijt schreef:
Scherp. Dank voor de tip, Arnout!

Waarom zit hier dan ook geen slotje op?

Omdat gesloten topics automatisch het archief in gaan na een week en dan niet meer oproepbaar zijn via de site.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:58 uur

geplaatst: vandaag om 22:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.