Muziek / Muziekgames / MuMeAfrekening
zoeken in:
0
geplaatst: 3 januari 2015, 08:19 uur
Als je een muziekliefhebber én lijstjesfanaat bent, er zijn hier ook topics bezig waarin de lijstjes van 1971, 1984 en 1990 centraal staan.
Ook daar beginnen we nu aan week 1.
Kan ik iedereen van harte aanbevelen
Ook daar beginnen we nu aan week 1.
Kan ik iedereen van harte aanbevelen

0
geplaatst: 3 januari 2015, 13:18 uur
In 1971 was ik nog niet geboren
En in 1984 had ik nog geen eigen lijst.
Wel in 1990.
Ik zal eens kijken.
En in 1984 had ik nog geen eigen lijst.Wel in 1990.

Ik zal eens kijken.
0
geplaatst: 6 januari 2015, 20:36 uur
Ik hoop dat Arrie er nog aan toe komt om de top 20 te bespreken. Toffe stukjes allemaal! Mooi werk.
0
geplaatst: 6 januari 2015, 21:22 uur
Sunderland schreef:
Ik hoop dat Arrie er nog aan toe komt om de top 20 te bespreken. Toffe stukjes allemaal! Mooi werk.
Ik had dus eigenlijk verwacht dat Silent_shout daar stukjes bij zou schrijven, maar dat bleek niet het geval. Maar als mensen dat leuk vinden, wil ik de top 20 ook nog wel doen hoor.

0
geplaatst: 6 januari 2015, 21:23 uur
Arrie schreef:
Ik had dus eigenlijk verwacht dat Silent_shout daar stukjes bij zou schrijven, maar dat bleek niet het geval. Maar als mensen dat leuk vinden, wil ik de top 20 ook nog wel doen hoor.
(quote)
Dat zou me blij maken!

0
geplaatst: 6 januari 2015, 21:59 uur
Nou, dan zal ik komende dagen eens een poging doen om mensen blij te maken.
0
geplaatst: 6 januari 2015, 22:12 uur
Arrie schreef:
Ik zat er ook al op te wachten: ondanks dat ik geen bijdrage meer lever aan dit topic lees ik dit soort dingen wel erg graag

0
geplaatst: 10 januari 2015, 11:27 uur
Arrie schreef:
(quote)
Ja leuk, mocht je er zin in hebben

0
geplaatst: 29 januari 2015, 19:25 uur
Sorry jongens, ik vrees dat het er niet meer van gaat komen.
0
geplaatst: 3 juli 2017, 20:51 uur
Waarschijnlijk kom ik deze week ook weer eens met een lijstje, want ik ben weer in een singletjesbui. Ik reserveer alvast een plaatsje voor Cosmic Radio, de nieuwste single van My Baby. Ik kende deze band eigenlijk alleen van naam, maar toen ik merkte dat ze op Glastonbury zouden spelen heb ik toch maar even de moeite genomen wat muziek op te zoeken. Heerlijk liedje!
Ook de nieuwe single van Oscar and the Wolf (Breathing) gaat waarschijnlijk in mijn lijstje komen, want ik heb ein-de-lijk kunnen accepteren dat de sound van hun eerste twee ep's niet meer gaat terugkomen. Dat elektronische sausje klink immers helemaal niet verkeerd.
Ook de nieuwe single van Oscar and the Wolf (Breathing) gaat waarschijnlijk in mijn lijstje komen, want ik heb ein-de-lijk kunnen accepteren dat de sound van hun eerste twee ep's niet meer gaat terugkomen. Dat elektronische sausje klink immers helemaal niet verkeerd.

0
geplaatst: 3 juli 2017, 20:57 uur
Scherp. Dank voor de tip, Arnout!
Waarom zit hier dan ook geen slotje op?
Waarom zit hier dan ook geen slotje op?

0
geplaatst: 18 augustus 2017, 22:23 uur
Omdat gesloten topics automatisch het archief in gaan na een week en dan niet meer oproepbaar zijn via de site.
* denotes required fields.